לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הסגידה שלי לשלמות

**הבלוג לא מעודד הפרעות אכילה או אנורקסיה. הוא מיועד לתיעוד עצמי בלבד**

כינוי:  ..Sharon..

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

שמנתי!!:-(


אוף... הייתי שלשום במיון והעלו אותי על משקל.. להפתעתי הרבה !!!! ראיתי את הספרות המזעזעות האלו... 51 .. 51... 51?!?!?!

איך הגעתי למצב הזה עוד פעם?! בא לי למות פשוט..נכנסתי לאקסטזה מטורפתתת כל הימים האחרונים השתדלתי מאוד שלא לאכול מעבר למה שצריך השתדלתי ללכת הרבה ברגל אבל כלוםם.. אני רואה את השומן הזה עליי אני ענקית!!!!:-(

אפילו היום כששאלתי את אמא שלי אם שמנתי היא אמרה לי אולי קצת... ככן בטח ממש קצת אני דומה להררררררר!

אז בקיצור מה שהחלטתי לעשות זה ללכת על השיטה הזו של שומרי משקל.. פשוט לאכול פחות ממה שהם מציעים. ולשלב המון ספורט בתקווה שזה יזיז משהו... אני עוד פחות מ 3 חודשים מתגייסת ואני פשוט לא יכולה להרשות לעצמי להגיע פרה מגעילה כמו שאני לגיוס...

אוף בבקשה מכן בנות אם יש למישהי מכן שיטה שבאמת תעבוד...אבל באמת!!! בבקשה תגידו לי.. לא אכפת לי אם זה קשור בהקאות או בצומות או לא יודעת מה הכל יתקבל בברכה אבל אני צריכה שיטה שתעבוד וזריז!! כי פשוט בא לי למות...

 

שלכן, שרון..

נכתב על ידי ..Sharon.. , 24/9/2008 12:55  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון..אחרי הרבה זמן


טוב מלא זמן לא עידכנתי כאן.. למרות שמלא פעמים חשבתי לעדכן אבל פשוט לא יצא לי..

כל הזמן הזה הספקתי להוריד במשקל, ולעלות אותו בחזרה כמו פוסטמה.. אני שוקלת עכשיו 50.6..

ממש מתלבטת אם להעלות תמונה, כי בכל זאת..זה קצת מפחיד.

יותר מדיי אין לי מה לעדכן..מה שמשונה בכל הסיפור זה שיש ימים שאני ממש לא חושבת על זה.. כאילו שוכחתת וטורפת.. אבל ימים אחרים אני פשוט אוכלת את עצמי, במקום אוכל..

טוב...אוהבת.. שרון

נכתב על ידי ..Sharon.. , 16/9/2008 14:32  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





856
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל..Sharon.. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ..Sharon.. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)