לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

?


הדרך הארוכה..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008


אני סוגרת ת'בלוג.

 

אני מעדיפה לא לספר את הסיבות.

 

 

אנות שלי? אני אוהבת אותכן הכי בעולם.

 

 

 

 

שלום3>

 

 

"ואם פעם תראו קבר שכתוב עליו 'אני מתגעגעת' תדעו שזו אני ושהפסקתי לבכות"

 

ואני כ"כ מכוערת שזה לא יתואר (כה אני יודעת שזה לא קשור עכשיו)

נכתב על ידי רק להיות רזה , 8/9/2008 16:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחרי כ"כ הרבה זמן שהיא נעלמה בגלל החופש שלא ידעתי מה לעשות עם עצמי אז אכלתי ,לא שהעלתי יותר מכמה גרמים אבל לא הורדתי כלום =\

 

סוף סוף היא חזרה, אנה

 

התגעגעתי לתחושת השליטה..,חברות שלי חושדות שאני אנורקסית כי אני לא אוכלת בבצפר..

הן כ"כ מעצבנות (!!!!!)

 

 

היום:

 

בצפר: כלום

 

אחר הצהריים:סלט

 

ערב:מרק ירקות +סלט

 

 

בהצלחה לכולן 3>

 

 

התגעגעתי אליכן כ"כ....   3>

נכתב על ידי רק להיות רזה , 2/9/2008 20:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  רק להיות רזה

מין: נקבה




823

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק להיות רזה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק להיות רזה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)