לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של קייטי D:

הבלוג שלי D: מוזמנים לקרוא!

כינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2008

עוד פוסט... לא משהו מיוחד...


הי! (אם מישהו עדיין קורא את הבלוג הזה...)

סליחה שלא כתבתי, פשוט הרגשתי ממש חרא בימים האחרונים ורוב הזמן פשוט ישנתי...

מלא אנשים כועסים עליי עכשיו ולא מדברים איתי וזה עצוב לי... :(

אני מרגישה ממש לבד ואני פשוט רוצה לבכות, להעלם...

אנשים מתעלמים ממני! אני מרגישה שקופה, בלתי נראית...

תעזרו לי! בבקשה....

נכתב על ידי , 28/7/2008 18:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חחח... עדכון לייב מאצלנו!


כה... אני כבר לא בתלאביב :(

אבל אני כאן עם כולם אוכלת ארוחת ערב! *ייאיקס*

כרגיל, ממש מצחיק!

טל, ניסה לשחזר את לימודי הפסנתר שהוא למד (לפחות ככה הוא טוען) וניגן על האורגנית הישנה שיש לנו בבית שירי ילדים דביליים (עם צליל של עוגב ללוויות אבל מילא...)

מיכל, הבת של עומר (לייחוס מלא- שני פוסטים אחורה XD) גילתה גיטרה צעצוע ישנה בחדר של שילה והיא הייתה בטוחה שזה כינור. היא לקחה את זה ושמה את הראש של הגיטרה מתחת לצוואר וניגנה עם צ'ופ סטיק על המיתרים של הגיטרה.... מזל שהיא לא ניגנה על גיונטר.... (החשמלית של בן...)

חח... המשפחה שלנו אדירה!

 

-

אתם לא יודעים מה היה לי עכשיו....

 

שילה: "מה את עושה?"

אני: "במחשב"

שילה:"יש לך בלוג?!"

אני:"אממ... לא....אאמממ....כן..."

שילה:"ואת משתמשת בפרטים האמיתיים?!"

אני:"אמממ...נמנמנמנמנמ....כן טוב?!"

שילה: "מה?!!?!?!? אני אהרוג אותך, יותר גרוע! אגיד לאמא!"

אני: "הו לא לאלאלאלאלאלא!!!!!!!! בבקשה!!!!!"

שילה: אמממ... טוב... את חייבת לי!"

כן... המשפחה שלי די בערך נגד פרסום פרטים אמיתיים ו... אממ... אם ההורים שלי ידעו על הבלוג אני אקבל בערך ריתוק לכל החיים ופירוק המחשב לצמיתות

בוהוהוהוהוהוהוהו!!!! רק המחשבה על זה גורמת לי ליילל ללא תכלית..... ווווואאההההההההה!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 25/7/2008 20:43  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלון *היפס*


ג’אנק פוד או אוכל ביתי?
ביתי... D:
בשרי או חלבי?
חלבי D:האם את לרוב מבשלת / מטגנת / אופה?
כה... ?
את אוהבת את המטבח?
מאודמהו המאכל שאת הכי אוהבת להכין?
אמממ... את צמחונית? אם כן, ממתי?
לא! חס וחסה
מה יותר רומנטי? ארוחה במסעדת גורמה, או ארוחה שהכין בן זוגך בבית?
בבית ^^

סלט ירקות או סלט פירות?

סלט ירקות

נשנושים- מתוק או מלוח?

גם וגם (בייגלה עם שוקולד )

 

מה אף פעם לא תאכלי?

קישוא חציל ובטטה (ציר הרשע!)

 

מהי תוכנית האוכל האהובה עלייך?

המטבח... מוהאהאהאהא

 

 

"צאו מהמטבח שלי!!!!!" XD

נכתב על ידי , 25/7/2008 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקייטי D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קייטי D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)