לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life & other shit


מור 16 ראשון לציון בשמחה ובעצב תמיד מוציאה כמה מילים על הדף שמעבירות את הרגשות שלי בצורה הכי טובה ונכונה שיכולה להיות.. זאת אני בקיצור.

כינוי: 

בת: 30

ICQ: 485049364 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2009




תגיבו בבקשה זה חשוב לי,

לא כיף בלי תגובות

בשביל מה יש בלוג?!=[

נכתב על ידי , 12/12/2009 23:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



משו שכתבתי על אישה מדהימה שיצאה לי מהחיים בסערה =[


פעם עוד היה לה חיוך

אחריו הוא השאיר שפתיים

יבשות וריקות ממגע

מכוסות בטיפות אהבה.

 

קשה לה לא לבגוד בחיוך שלה

בטיפת אור שהייתה על פניה

קשה לה לא לעשות משו שיהרוס את הכל

גם את טיפת האושר שהייתה לה

היא הפקירה בידי האויבים כמו שאומרים.

 

...לילה רודף יום

ובתוכה יש מעט חלום

ראשה מונח על הכר

והחושך לאט לאט נגמר...

 

היזהרי הוא אמר לה אבל זה לא עזר

הכל לאט נשבר

שמרי על עצמך יותר מכל דבר

הגיעי למחר.

 

ובידה הורד

וזה עוד שיר זיכרון על אישה שלא תחזור

שהייתה והלכה מחיינו

ועוד תמונה שנזכור לעולם

עם החיוך שהולך ונעלם איתה

 

 

...לילה רודף יום

ובתוכה יש מעט חלום

ראשה מונח על הכר

והחושך לאט לאט נגמר...

נכתב על ידי , 12/12/2009 23:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הראל.


  תזכור שהייתי פה גם כשזה לא היה ניראה לעין

תדע ששמרתי לך מקום ענק בלב שלי

תחשוב על כל החיוכים והשתיקות שלנו

תבין שאין אדם שאני אוהבת אותו יותר

 

וגם כשאני יושבת פה סתם וחושבת לי מה הכי הייתי רוצה שיקרה

תמיד עולה לי בראש התמונה שלך

ובמחשבות עולה השאלה, למה אני לא מסוגלת אף פעם להגיד לך מה אני באמת מרגישה אלייך

אנחנו לא באמת מכירים אבל מכירים יותר טוב מכולם

המבטים ודפיקות הלב

מעבירים את המסר מספיק טוב

 

אני לא יכולה לומר לך

ואני מנסה תאמין לי

הלוואי שהיית יכול לקרוא את זה

ולהבין שזה עלייך.

לא ניראה לי שאתה תבין

כי שוב, אתה לא חבר שלי, לא ידיד שלי, לא כלום

אנחנו אמנם מכירים

אבל בחיים לא יצא לנו להיות לבד יותר מעשר דקות

וחוץ משני גמגומים וחצי שיצאו לנו מהפה לא בדיוק הצלחנו להשלים משפט

 

רק רציתי שתדע

שכל חיבוק ממך העביר בי צמרמורות מטורפות

ואפילו נשיקה בלחי

למרות שזה ניראה סתמי וזה התרגשות של "ילדים קטנים"

זה משו שהייתי רוצה לקבל ממך כל היום

אם רק היית מבין כמה אני רוצה אותך.

ואפילו שזה ממש לא ניראה לעין

אני תמיד פה

בודקת ורואה מה עובר עלייך

ומחכה לרגע שאני אצליח להוציא מהפה את המילים אני אוהבת אותך , לידך.

 

    

 

נכתב על ידי , 11/12/2009 19:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmorush funk אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על morush funk ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)