לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כפתורים, באנרים, מפעל הזמנות, אייקונים, תמונות לעיצובים, מדריכים, שטויות לרשימות [המון] ועוד כל מיני שטויות :>

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

פוסט 81


שלומות אנשים!
אז אלונה התעצלה ולא הכינה כלום אז נמאס לי לחכות שהיא תכין משהו אז הצואתי אותה מהשותפות. 
אל דאגה אנחנו עדיין חברות טובות D:
אוחח.. איפה הימים שהיינו בפעילים?

וכמובן חג שמח ושתהיה לנו שנה מתוקה!
כפתורים
טיגרסים- ע''י ויטה
     
    
     
    
 
מדריך לעיצוב תמונה:
*פוטושופ*
1.פתחו תמונה פשוטה ולא מעוצבת... ואנחנו ננסה לעצב אותה בסגנון ישן, דהוי.
אני פתחתי את התמונה הזאתי.
 
2. עכשיו נשחק עם הצבעים וננסה לעשות סגנון ישן.
*תשחקו עם הצבעים, ותראו מה מוצא חן בעינייכם*
3. עכשיו צריך לחדד את התמונה קצת אז עושים את השלבים הבאים:
 
4. עכשיו הפילטר שאני משתמשת בו המון והוא זה שנותן לנו את המראה הדהוי:
גם פה, תשחקו עם האפשרויות כדי שזה יראה טוב על התמונה.
 
הוספתי טקסטורות אור וזה מה שיצא:
 
עשיתי גם בשחור לבן כי נראה לי זה יצא יותר טוב,
אתם יכולים לשלוח ולהראות לנו איך יצא לכם כמובן :)
באנרים:
ע''י ויטה.
*לחצו להגדלה*
*חובה קרדיט :)*
  
 
מצטערת שהפוסט קצר.. אני לבד :<
ויטה ♥
נכתב על ידי , 9/9/2010 13:56  
49 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שאאנ (L) ב-17/8/2012 14:41
 





165,147

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לClassic Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Classic Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)