לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אל תפחד להיות מי שאתה, תפחד להיות מי שאתה לא.


"Hate is a baggage. Life is too short to be pissed off all time. It's just not worth it"

כינוי:  פסימיות שליטה (:

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

אני סוגרת את הבלוג.


אני סוגרת את הבלוג.

אין לי מה לחפש פה יותר. הבנתי שמה שאני צריכה זה את החברות האמיתיות שלי ואת עצמי.

אחרי כל מה שקרה אתמול הרגשתי הקלה בלתי מוסברת כזאת.

כאילו כל מה שהיא היוותה בשבילי זו הייתה מועקה טיפשית. ועכשיו.. הוקל לי. יותר טוב לי. עכשיו אני מבינה מי איתי תמיד. מי הוא זה שבאמת באמת תומך בי לאורך כל הדרך.

עכשיו אני באמת מבינה שמה שאני צריכה זה את עצמי ומישהו לסמוך עליו.

אמנם ללמוד לסמוך על אנשים מחדש יהיה קשה. אבל יש לחלוטין שתי חברות שאני סומכת עליהן והן הכול בשבילי.

 

טוב אז סתם לסיום כזה.

עידו, תודה על הכול. זה לא שננתק קשר עכשיו או משהו - אני עדיין אגיב ואת האמת שיש דבר כזה שנקרא מסנג'ר לא?

אז תתחבר אליו כי יש לי הרבה לספר ואני בטוחה שגם לך (:

 

עידן, תודה באמת באמת תודה. אתה לא מבין כמה אתה חשוב וכמה אתה עוזר. אתה מדהים - תודה.

 

_____ למרות שניתקנו קשר אתה עדיין אחד האנשים החשובים בחיים שלי. אני אתקשר היום - מבטיחה. נחדש קשרים.

תודה על כל מה שהיית בשבילי ועל איך שעזרת לי.

 

 

אז יאללה חבר'ה.

סלמאת'.

 

 

נכתב על ידי פסימיות שליטה (: , 24/7/2008 12:40  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החברים האמיתיים שלי.


היום זה היום בו באמת הבנתי מי החברים האמיתיים שלי. אלה שאיתי בכל זמן שאצטרך.

אלה שלא משנה מה קורה, בודקים לפני ואז מאשימים. היא יכולה לקרוא את זה כמה שהיא רוצה. היא לא מעניינת אותי יותר.

הצורת דיבור המעליבה שלה הייתה נוראית. היא פגעה בי והיא אפילו לא יודעת כמה. אז טעיתי בעבר והצטערתי. אבל אני בטוחה ואני מרגישה שזה משהו יותר עמוק מזה.

לברר?

לא נראה לי. אחרי כל מה שספגתי ממנה, דיבור איתה זה לא בדיוק הדבר שאני חושקת בו.

אני צריכה זמן לי ולחברים האמיתיים שלי.

אני פותחת דף חדש ונקי, בלי כל השאר. את הדברים האישיים אני אשמור לעצמי ולאנשים הקרובים לי.

כבר לא אכפת לי מי קורא פה, כולם יכולים לקרוא פה. כי המקום הפרטי שלי, המקום בו אני שומרת את כל הרגשות ואת כל הזכרונות זה בתוכי.

והאדם היחידי שיודע עליי הכול זה רק אני.

 

ותודה, תודה אך ורק לך. שהיית בשבילי כשהתקשרתי, שישר באת ולא היה אכפת לך איפה את. תודה על הכול.

את הבת אדם הכי נפלאה שהכרתי, כל מילה שאמרת לי היום, כל צחוק שהוצאת ממני היה אמיתי לחלוטין ואני מרגישה את זה.

אני יודעת שעלייך אני יכולה לסמוך בלי להתאכזב כי את כמוני, מרגישה אותו הדבר.

אז תודה לך שאת פה בשבילי, רק עכשיו אני מבינה כמה את חשובה לי וכמה את אוהבת אותי.

תודה

נכתב על ידי פסימיות שליטה (: , 24/7/2008 00:43  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,152

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפסימיות שליטה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פסימיות שליטה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)