לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

No fear, Kreng is here


מה שלא הורג מחשל


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2016


הנני כאן

קטפת כמה וכמה נצחונות תותחית

שלא מובנים מאליו בכלל

ביחס לאיפה שהיית.

קנית אוטו

את מתמודדת

את עברת את המבחן הכי חשוב בחייך

את הגשמת חלום

למרות החרדות

למרות הקשיים

את מצליחה לטפל באנשים

להעצים, לעזור, לעשות טוב.

את מתחתנת בקרוב.

 

אל תפחדי ילדה קטנה ואהובה

כי את הופכת תכף לאישה

חזקה

מדהימה

מוצלחת

טובה

 

אין עוד כמוך

את אחת ויחידה

אל תכעסי על עצמך

קשה לך

וזה עולה מידי פעם

ואת מתוחה

ולא משוחררת

וקשה לך

הלחץ הזה

הסטרס הזה

 

זה הזמן באמת לעצור

להסתכל

מה תורם

מה מעכב

מה להשאיר

מה להחסיר

 

יש לך יכולת אדירה

להפוך את חייך לטובים יותר

אני יודעת שזה ממש קשה

במיוחד באותו רגע

אבל יש את התקווה

ואת הידיעה שאת חוזרת הביתה בסופו של יום

והכל נגמר בצורה טובה

ופה את רגועה

ופה טוב לך

והסיפור תמיד נגמר בטוב

והכל בסדר

ואין מחלות

ואין סכנות

והכל בסדר.

 

אז זכרי רגעים אלה

רגעים שבהם את בבית במיטה

באזור הנוחות שלך

רגעים אלה שבהם

את מתרפקת ומסתכלת על כל מה שעברת היום

על כל ההצלחות שלך

על ההתמודדות הכל כך מדהימה שלך

את מעולה

ללא ספק

את נהדרת

ואני גאה בך המון

יהיה הרבה מה לספר לילדים...

את תהיי שם באיזשהו שלב

ואת תעשי הכל טוב.

והכל יהיה משולם

 

אני אמצא עבודה מהממת שתעשיר ותעצים אותי

אני יאהב את מה שאני עושה ביומיום

תהיה לי תקופה רגועה טובה וכיפית

תהיה לנו חתונה מדהימה בה אנחנו והאורחים נהנה בטירוף

אני אהיה כלה מדהימה

תמשיך ותתעצם הזוגיות שלנו ותהיה מאושרת

תהיה לי משפחה מדהימה

החיים יהיו מעולים

אני אדריך פילאטיס

אני אהיה מטפלת מעולה...פיזיו הכי טובה...

 

החיים יפים

יהיה מעולה

נכתב על ידי Kreng , 19/12/2016 22:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Kreng

בת: 32

ICQ: 234286254 

תמונה




16,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , פילוסופיית חיים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKreng אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kreng ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)