לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

strong are crying too


.....................^.....................................................................................^...........................................^


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

עולם הקינאה


טוב גם אני מקנעה .

באלא שסכום הקסף שיקבלו מההורים תלוי באיך שילמדו. אצל הוריי פשות אין את הקסף הזה לתת לי.

באלא שלא מפחדים לאהוב. כי לא נפגעו עשרות פעמים.

באלא שיש להם פרטיות בבית. את המחשב שלהם, שולחן, פינת איפור, מיתה גדולה ונוחה.

באלא שלא מרגישים. שאכפת להם רק מ"לאן נלך יום שישי" או"יאו שמאת מה ההוא עשה? אני לא מעמינה הוא זרק את ריבקה! איזה מפגר היא כוסית רצח" . כי הם לא מתפוצצים ממיליוני רגשות שמציפים אותי בגלים. כל הרגשות שחונקים אותי כל פאם מחדש.

באלא שלא מרגישים בודדים. גם כשהם יושבים עם חברים. 

באלא שלא מפחדים להתאהב, להפתח לבן אדם שאוהבים.

אומרים לי שאני כל כך מאושרת שיש לי חיים כל כך מדהימים - חבר , חברים, משפחה נורמלית, אני רוקדת מדהים ואין לי קשאים בלימודים.

יוא אני כל כך מקנעה בך!

את פשוט לא יודעת כלום.

אני מחזיקה את עצמי על קצה איסתריה מנסה לא להתפוצץ ליד אנשים בדמעות. אני לא אגיד למה.

כי אני לא כמוכם כל דבר קטן ישר באים לבקות לכל העולם -יוא תראו אני כל כך מסקנה.

פשות תפסיקו לקנעות במסכה שלי אתם פשות לא פתחתם את הדלתות שמובילות לנשמה שלי 

נכתב על ידי wild wind , 18/2/2009 09:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



amour


so delicies.......

so seductive.....

so wanted......

so raising.......

so dangerous

so scary

 

when you love someone you trust him/her

isn`t it scare?

to trust someone

give someone yourself 

your thouts

your mind

your soul

everything

you never can know , maybe tomorrow he`ll throw it away. or go away by himself. and i`ll stay lost alone , broken, among the world ,the people , the life ,lying bleeding whit nothing to help , can`t stand up

never again

 

and you now what?

i`ll take the  risk

 

and the fear makes it more raising 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי wild wind , 1/2/2009 23:35  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



so what!


so what!

i felt in love whit this song

if u feel bad

 

 

listen to it

 

 

help

 

trust me

נכתב על ידי wild wind , 1/2/2009 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  wild wind

בת: 31

תמונה




894
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לwild wind אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על wild wind ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)