לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג סיפור חיי




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

חיים שלי השתנו ...


מאז אותו הקטע האחרון שפרקתי עצבים איתו ובאמת הכל בא מהלב הכל השתנה ....

אדם משתנה ואיתו הסביבה שלו ...

פורשת מהבלוג ביוש אוהבת אותכם 3>

נכתב על ידי vani2009 , 26/11/2008 16:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ייאוש רציני


באמת שאני כבר לא יודעת מה אני חושבת על האנשים סביבי..

 

 

כנראה שאני במצב של ייאוש כי כבר נמאס לי מהאנשים שסובבים אותי באמת שנמאס לי לריב איתם כל פעם מחדש ואני כבר לפי המבטים שלהם בעיניים כבר דיי נמאס להם ממני ...

יכול להיות שזה יציק לי בשבועות הקרובים עד שאני אתרגל לרעיון הזה שאנשים לא סובלים אותי מכל הבחינות ....

יש מצב שזה יגרור בכי אבל לא נורא בכי מרפא את הכאב .. טוב אולי בשבילי ..

אני מספיק חזקה בשביל עצמי יכול להיות שאני גם חושבת על עצמי מאשר על מי שמסביבי והגזמתי עם כמה דברים אבל אני לא מצטערת עליהם אלא עליי שאני מנסה להוכיח לאנשים מי אני במקום להיות מי שאני .

והכי כואב שהכל מוכחש שום דבר אינו אמיתי בעיניי זאת סתם עוד מציאות ממורמרת אממ אבל לא נורא כמה ימי מחשבה על העתיד העלוב שלי ..

ולכל אותם אנשים שצוחקים עליי !!אתם לא יותר טובים ממני תאמינו לי אבל תמחשבות שלי עליכם אני אשמור לעצמי ...

אפשר לתאר את עצמי בתור ילדה שמחה בתחפושת אבל כשאני אוריד את התחפושת יהיו לי רק חיים ממורמרים ...ואני בטוחה שאני לא היחידה ..

אה ועוד משו מה זאת כל הגזענות הזאתי שמסתובבת סביבי דיי תפסיקו להיות גזענים זה פוגע באנשים אתם בעצמכם לא יודעים כמה וזהו אני מפסיקה לעשן הפנמתי את הסיגריות אני לא צריכה אותם בשביל להירגע אני מספיק רגועה ...

וואאי כבר הגעתי למצב שאני שונאת את עצמי אבל לא נורא כל יום של סבל הוא יהיה בעתיד יום של שמחה גדולה טוב לפחות ככה אני מאמינה .

נכתב על ידי vani2009 , 22/11/2008 01:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  vani2009

בת: 32

ICQ: 444168895 

תמונה




337
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לvani2009 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על vani2009 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)