לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

: ) My Boooring LIFE



Avatarכינוי:  ענתווווושקה :)

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

וואו לעדכן שוב XD


יווווום שישי דפוווווווווווווווווק.

 

אממ החלטתי לעדכן שוב,

עכשיו כשיש לי אינטרנט.

זה השישי הכי הכי הכי דפוק בארץ : |

לא כתבתי את זה מיקודם אבל אני ודני ביחד,

היום יש לנו שבוע ,

ורבנו או לא יודעת מה ><

אין לי הרבה מה לרשום ,

אין לי כוח ממש לפרט ..

אבל לא רציתי שיצא מה שיצא,

לא היתה לי כוונה לזה : /

אבל רשמתי לו שאני מצטערת עם הוא נעלב וזה ,

אז הוא לא עונה -.-"

לכו תדעו.

בקיצור אני מתה מעייפות,

CYA

 

3>

 

נכתב על ידי ענתווווושקה :) , 28/2/2009 00:16  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ווווווואי שנים לא עידכנתי XDD


 

 

אוו סופ סוף אני מעדכנת,

סורי אבל הייתי חולה וגם אבא שלי עזב ><"

וניתק לי ת'אינטרנט וכל החרא הזה.

והיום אני ודלית הברזנו מבצ'פר,

אז היא הביא אליי לבית ת'לפטופ שלה.

אז סופ סופ הצלחתי לעדכן בזכותה xD

לי ולדלית עכשיו משעמם, רואות פטיטו P=

איזה דרמה OO:

 

 

בקיצור היום יש לי ריקודים ,

וכולה 9 וחצי וכל העולם בבית ^^
אנשים לא שמעתם על בצפר? =O

מממממממממשעמם ובא לי להיפגש עם יקירוש.

 

 

ועכשיו על הנסיעה לת"א.

היה ממש כיף, בהתחלה היה קצת מפחיד

כי ישבו מאחורינו ערבים OO"

אבל לא משנה, דלית התרגשה בשיא הריגושים XD

כי היא רצתה לראות את  רמי,

ואז כשהיא ראתה אותו ירד לה ממנו ><"

והתחילה קצת להתנהג אליו מגעיל,

ואז אני וחן כעסנו עליה והיא שינתה את התנהגותה.

ואז סתם טיילנו וזה רגיל, מה עושים כבר בת"א?

פגשנו את אופקוש D:

היה ממש נחמד.

אבלללללל רמי הבטיח לדלית נשיקה,

ולא חשבנו שזה יקרה כבר.

אבל לדלית היו 3 שניות לנשק אותו XD

ונחשו מה? הם התנשקו , הנשיקה הראשונה של דלית

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אחחחח איזה יום.

 

תמונה שלי ושל רמי XD-

 

 

ותמונה שלי ושל דלית מממממממש מזמן

כשאני והיא נסענו לת"א לבד XD-

 

 

בקיייצור אני זזתי לי, לאכול או משו למה אני רעבה אחושרמוטה.

 

CYA

^^

נכתב על ידי ענתווווושקה :) , 18/2/2009 09:21  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד מזל טוב XD


 

היוום יש יומולדת לוניה ולשנינה xD

כממה ימי הולדתת !! זה מרגיז P:

כולכם יותר גדולים ממני י'שמנמנים .

 

בקייייייייייצור מזזזזזל טוב 3>

 

 

 

ועכשיו ליום שישי,

בהתחלה היה משעמם וכל זה |=

לא הייתה בסופ מסיבה >< .

אחר כך סביבות 12 ניראלי או 11 וחצי,

באתי ללכת הביתה וראיתי בדרך את חלי ודניאלה,

אז ישבתי איתן D:

בקיצור אחר כך איזה בנים התחילו להציק לנו וזה xD

וישבנו איתנו והיה מצחיק והכל והכרתי איזה אחד

ואני מדברת איתו עכשיו במקושרים ^^.

אחר כך ראיתי את ארי, ליאור, דניאל ודורון.

והלכתי איתם לשתות,

שתינו וזה לא משנה מה קרה שם אני באמת לא רוצה לרשום

מה הלך שם xD

אבל חזרתי הביתה והייתה לי בחילה וכל החרא הזה.

ויום שבת הרגשתי גרוווווווווווע : /

והיום הכל עבר נחמד P:

היינו ליד האיצטדיון וזה,

ניקינו >< והיה שם מזה מלוכלך ליד האנדרטה,

אנשים הולכים לשם מזדיינים ושותים.

ומצאנו נעל וחולצה וכל מיני xD

איכס גם מצאנו 4 קונדומים OO"

אנשים איפה אתם עושים את זה לעזעזל?

אחלה מקום מצאו -.-"

 

 

 

בכל אופן,

אבא ואמא שלי מתגרשים,

אז אבא שלי מצא דירה ליד האיצטדיון..

שזה בחצי השני של העיר ><.

אז כשראיתי ת'בניין שלו חשבתי פאק איזה מעפן,

וכשראיתי ת'דירה רציתי לגור איתו xD

איזה דיייייירה מעלפת >.> שמחה שהם התגרשו P:

סתם לא.. אבל עם עדיך ככה אז עדיף.

גם ככה הבנתי שלא המראה מה שקובע O:

עוד דוגמה למשפט הנדוש xD

בקיצ' אני זזתי,

יש לי חוג בערב >< ^ איזה איייפ ^

זהו אנשים מספיק להיום ^.-"

בהבי 3>

 

 

נכתב על ידי ענתווווושקה :) , 8/2/2009 15:02  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מזלללללללל"ט 3 >


 

 

לדווווווווובי שלי יש היום יומוולדת DD:

אז הרבה מזל ^ טוב ואושר ועושר ובריאות

והכי חשוב שמחה [=

 

 

 

זה היה יום חמישי מעצבן וזוועתי | =

שונאת את היום.

לא רוצה לפרט למה ..

בקיצור, מחר שישי D:

מחר שותים , נתפרק עם הבקבוק,

ונעביר ת'באסה של הימים האחרונים .

 

אולי נראה את אריוש וחבריו ^^

בה ביי , לילה טוב 3>

 

נכתב על ידי ענתווווושקה :) , 5/2/2009 22:25  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פווווסט תמונות D:


זה תמונות עם הקדשה לנאורי,

מהיום P =

סתם היה לי חשק לשייים ^^.

אז גיבו אנשנושים D:

 

 

 

הכובע לא יצא משו |=

 

 

 

 

 

 

 

זהו אני סיימתי לעדכן,

ואני מתתתתתה מעייפות. | =

 

 

 

בחוצ'ס היה צחודקים עם אל'קה ואלכס D:

וככה הכל רגיל.

 

Good Night

3>

 

נכתב על ידי ענתווווושקה :) , 3/2/2009 21:55  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,169
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לענתווווושקה :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ענתווווושקה :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)