לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

simple blog


פאנפיק על סימפל פלאן...נו...הלהקה המדהימה ההיא/ אני כותבת..אתם אלה שקוראים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009


היווווווווווווווווווש

כאן רינת.. חברה של המכוערת..

חח סורי שרק עכשיו העלתי.. אבל.. רק עכשיו נזכרתי:) חחח

תהננננננננננננננננננו(((:

=

~מנקודת מבטו של סבסטיאן~

"תביאי לי קצת" לחשתי לג'ניפר

היא הביאה לי את הקולה

המטריה הפריעה לי את הוצאתי אותה, אף פעם לא אהבתי את המטריות המטומטמות האלו.

היא נפלה לי על המכנס וכשהרמתי אותה ראיתי קשקוש כזה

הסתכלתי יותר טוב וזה היה מספר טלפון

"הברמן:]"

הייתי המון

"מה זה?!" שאלתי

"מה?" היא שאלה בתמימות

הראיתי לה את המטריה

"לקחת את המספר טלפון שלו???" שאלתי וכולם הפנו אלינו מבטים

"לא שזכור לי" היא אמרה "אתה רציני?" היא שאלה

"אני הולך אליו" אמרתי עצבני

"סבס!" היא קמה אחריי

הלכתי לברמן

"קח את המטריה הזו, ותתרחק מהחברה שלי"

ג'ניפר תפסה את היד שלי

"תירגע" היא לחשה לי

"אני לא יירגע, מי אתה חושב שאתה???" שאלתי אותו

"אחי, תירגע...אפשר להסביר לך??" הוא שאל

"כן, תסביר לי למה לעזאזל התחלת איתה?!" צעקתי

"סבסטיאן...תראה-" הוא התחיל לדבר

"מאיפה אתה יודע את השם שלי??" שאלתי המום

"תן לי לדבר!" הוא אמר

"תדבר כבר" ג'ניפר אמרה לו

"כשהייתי גר בקנדה לפני חודשיים בערך ראיתי כמה הופעות שלכם, ואהבתי אתכם מאוד...וידעתי שאתם לא מקומיים, אם היית קורא את ההמשך היית מגלה שהצעתי סיור פה באזור ולקחת אתכם למקומות היפים"

הסתכלתי במטריה

עכשיו ראיתי

"אם אתם צריכים סיור בעיר..

הברמן..-"

לא ידעתי מה לומר, אבל ג'ניפר ידעה בדיוק איך להרגיע אותי

"אז..ראית הופעות שלהם?" היא שאלה בחיוך

"כן, אתם מעולים, ומצטער אם הכעסתי אותך" הוא אמר

"מצטער אם עלו לי הפיוזים..." אמרתי

אני לא באמת מצטער, אני עדין שונא אותך

"אני גם מצטערת" ג'ניפר אמרה

"זה בסדר,אני הייתי מגיב יותר גרוע אם היו מתחילים עם החברה שלי...ו..אני קצת מתבייש לבקש, אבל..אם אפשר חתימה?" הוא הביא לי מפית ועט

"באמת?" שאלתי בחיוך

"כן, אני אוהב את המוזיקה שלכם" הוא אמר

"אה..אוקי..תודה"

חתמתי לו על המפית

"בעוד כמה שנים, כשתהיו מפורסמים..אני אמכור את החתימה הראשונה שלך ואתעשר מזה!" הוא אמר

 

"אתה רוצה לבוא לפגוש את שאר הלהקה?" ג'ניפר שאלה אותו

"אה..אני מסיים משמרת עוד 10 דקות" הוא אמר

"ואז תראה לנו מקומות יפים בעיר" אמרתי

"סבבה מבחינתי" הוא אמר

 

חזרנו לשאר החברים

"סאב הכל בסדר?" הם שאלו אותי

"אתם לא תאמינו מה קרה עכשיו" אמרתי

"דבר.." ג'ף אמר

"פגשנו את המעריץ הראשון שלכם" ג'ניפר אמרה והחזיקה את היד שלי, שילבתי את האצבעות שלי בשלה.איזו הרגשה נעימה. למה הייתי כזה פזיז? אני אידיוט.

"באמת???"

"שלום" דור-הברמן היה מאחורינו

עשינו היכרות בינו לבין הלהקה ואז יצאנו מהמלון, בעקבותיו

 

"ג'ני..?"

"מה?"

"אני מצטער על מה שהיה" אמרתי

"מה היה?" היא שאלה

"עם הברמן הזה.." אמרתי

"אתה זוכר מה שהיה עם ניקול?" היא שאלה

"למה את מזכירה אותה עכשיו?" שאלתי

"אתה זוכר שהלכתי איתה מכות?" היא שאלה

וחשבתי שהלכת מכות עם חתולת רחוב? כן אני זוכר

"כן, ברור שאני זוכר"

"זה היה בגלל שהיא התחילה איתך..אז כמובן שאני מבינה אותך, ואין לך על מה להצטער...אני אפילו חושבת שאם לא היית כועס הייתי נעלבת" היא חייכה

"באמת?"

"ברור, אני אוהבת אותך" היא אמרה ונסחפנו לנשיקה ארוכה

"אני אוהב אותך" אמרתי גם והמשכנו והתקדמנו אל החבורה.

 

הוא הראה לנו בית קפה שכונתי ומהמם

ובשעה 12 הגענו למלון, אנחנו לא רגילים עדין להפרשי השעות, ואנחנו בד"כ ישנים בזמן הזה. היינו מותשים ורצינו רק לישון.

ג'ניפר התקלחה ואני אחריה.

כשיצאתי היא כבר ישנה, נכנסתי למיטה לאט...לא רציתי להפריע לה.

היא הסתובבה וחיבקה אותי, וככה נרדמנו.

 

בבוקר צלצול הפלאפון שלי העיר אותנו.

"אתה לא מתכוון לענות לזה?" ג'ני שאלה

"לא, אין לי כוח"

היא קמה וענתה לפלאפון

"כן פייר?לא..מה פתאום! אז איך לא שמענו?!"

 

 

נכתב על ידי לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! , 13/5/2009 21:54  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוי אני ממש ממש ממש מצטערת!!!

תראו, יש בעיה קטנהטנה!!!!!!

אין לי מחשב

רוצים הוכחה?

בקשה...

אין לי מחשבבבב:@:@:@:@:@

יעלה היום פרק יותר מאוחר, חברה תעלה לי

או שאני יעלה עוד כמה דקות

אני עכשיו בשיעור מחשבים

anyway

סורי><

נכתב על ידי לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! , 13/5/2009 12:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




פרק 39

 

~מנקודת מבטו של דיויד~

"כן..אני...אה...שכבתי עם מישהי אחרת..כשהייתי עם סטייסי"

"מה?!" כל הבנות היו מאחורינו

הסתובבתי במהירות, ידעתי שזה לא היה נשמע טוב.

זה לא יצא טוב.

הכוונה היא שכשהייתי מאוהב בסטייסי שכבתי עם מישהי, לא כשהייתי החבר שלה. פאק זה יצא הפוך לגמרי!!!!

אוך!!אני שונא את עצמי לפעמים. כל הבנות רצו אחריה, לא ידעתי מה לעשות. פשוט עמדתי והסתכלתי עליהן רצות אחריה.

"דיויד!!!" ג'ף צעק

"מה?!" צעקתי גם

"בגדת בסטייסי???" סאב שאל

"לא!בחיים לא!זה היה לפני שאני והיא היינו יחד!" אמרתי

"פאק איתך, לך אליה!" צ'אק דחף אותי והתחלתי לרוץ. המעלית כבר נסגרה והיא והבנות עלו,

"נוו!!" לחצתי על הכפתור של המעלית, אבל היא לא הגיעה

"נו כבר!לעזאזל!!!" דפקתי על דלתות המעלית

האנשים בלובי הסתכלו עליי מוזר וראיתי את השומר מתקרב.

למזלי הגיעה עוד מעלית ועליתי ישר אחריהן.המעלית נפתחה והיא הייתה במרחק של כמה צעדים ממני, מיהרתי אליה ותפסתי אותה

"עזוב אותי!!" היו לה דמעות בעיניים, לא יכולתי לראות אותה ככה. הרגשתי דקירות בלב

"תשאירו אותנו לבד.." אמרתי להן

"דיויד זה לא במקום –" ענת אמרה

"זה מאוד במקום!תשאירו אותנו לבד!" צעקתי ועדין הסתכלתי על סטייסי, ראיתי מזווית העין את הבנות נכנסות למעלית

"זה לא מה שזה נשמע" אמרתי

"תעזוב אותי" היא אמרה

"לא!תקשיבי לי קודם!לא בגדתי בך!את חייבת להאמין לי"

"לא!סתם שכבת עם מישהי כשהיינו יחד!"

"לא!זה העניין!לא היינו יחד...זה היה בתקופה שהייתי מאוהב בך, וחשבתי שאת לא רוצה אותי, והייתי ממש בדיכאון, אפילו הבנים לא ידעו מה עובר עליי, ופשוט יצאתי עם ידידה לסיבוב, ושתינו קצת..וזה התגלגל!אבל זה היה לפני שאני ואת נהינו חברים!"

"זה הופך את זה ליותר בסדר?!" היא שאלה

"סטייסי, מה שקרה לפני שהיינו חברים לא צריך להזיז לך, זה היה בעבר, כי מאז שנהינו חברים לא הסתכלתי אפילו על מישהי אחת!אני נשבע לך, לא בגדתי בך אף פעם!ואני גם לא יבגוד, את לא יכולה להעניש אותי על משהו שקרה בעבר שלי" אמרתי "אל תענישי אותי על זה..אני לא מוכן לאבד אותך, בחיים לא"

אני לא מאמין שזה קורה לי

אלוהים בבקשה תגרום לה להאמין לי, זו האמת!

אני בחיים לא יפגע בה!אוך לעזאזל זה היה אמור להיות נופש!!איך הצלחתי להרוס את זה כבר ביום הראשון?!

"זה קרה לפני שנהינו חברים?" היא שאלה.

העיניים שלה היו אדומות וירדו לה דמעות, רציתי כל כך לחבק אותה ולנשק אותה...איך אני אפצה אותה על זה?

"כן!הרבה לפני!וגם לא היו לי כלום לאותה ילדה, אני אהבתי אותך"

"אוקי.." היא אמרה בקול עצוב

"אוקי מה?" שאלתי וראיתי ניצוץ של חיוך

"אוקי!"

"אוקי-את מאמינה לי...או אוקי-לך תזדיין?"

"אוקי..אני...אני מאמינה לך.." היא אמרה לבסוף

חייכתי ונישקתי אותה

היא חיבקה אותי חזק

"אני כל כך מצטער אם פגעתי בך" אמרתי "חשבתי שאת הולכת לשנוא אותי, אני כל כך מצטער"

"לא משנה לי מי הייתה בעבר שלך..אני רק מקווה שאני חלק מהווה"

"את ההווה שלי ואת העתיד שלי!ואנחנו נתחתן!" אמרתי ונישקתי אותה

~מנקודת מבטו של פייר~

הבנות ירדו תוך שתי דקות

"איפה הם?" צ'אק שאל

"דיויד וסטייסי מדברים" ליטל אמרה והלכה לג'ף

"אני מקווה שלא יאשימו אותה ברצח" אמרתי

"אתם מוכנים להסביר לנו???" ג'ניפר שאלה

"להסביר..מה?" סאב שאל

"מה זה היה שדיויד אמר?!הוא בוגד בסטייסי?!" שיר שאלה כועסת

"אנחנו גם לא יודעים, זו הפעם הראשונה ששמענו את זה" ג'ף אמר

"בולשיט, אתם יודעים הכל אחד על השני...תגידו לנו מה הולך פה וזהו" ענת אמרה

"אולי הם פוחדים שעוד סודות יחשפו, אולי יש להם מה להסתיר מאיתנו" ליטל אמרה

"מה פתאום!" ג'ף קם והתגונן "לי אין שום דבר להסתיר ממך!ולאף אחד מהבנים אין מה להסתיר, כמו שאמרתן...אנחנו יודעים הכל אחד על השני!אבל דיויד בחר להסתיר את זה מאיתנו!זה הופך אותנו לאשמים???" הוא שאל

"אוקי, בסדר, תירגעו" ג'ניפר אמרה והלכה.

סבסטיאן רץ אחריה

~מנקודת מבטה של ג'ניפר~

מה שג'ף אמר היה נכון לגמרי, אבל רציתי לדעת מה קורה עם סטייסי, היא בסדר?היא בוכה?היא מרביצה לו?סביר להניח . מה הולך שם?!

חשבתי שלבינתיים כדי שהנופש הזה לא ייהרס צריך להירגע מעט...

"אוקי, בסדר, תירגעו" אמרתי.

התחשק לי משהו לשתות, הלכתי לבר.

"ג'ני.." סבסטיאן ישר נעמד מולי

"מה?" שאלתי

"את כועסת?" הוא שאל

"אה...לא..למה?" שאלתי מופתעת

"הלכת עצבנית" הוא אמר

"סבס..אני הלכתי לשתות...מותר לי.?" צחקתי ונישקתי אותו

"אהה..אוקי.." הוא חייך והלך.

 

"שלום" אמרתי לברמן

"שלום" הוא חייך

"אני רוצה בבקשה כוס קולה עם קרח"

הוא מזג לי קולה עם קרח ואפילו הניח בפנים את המטריה הקטנה

"תודה" חייכתי והלכתי לשבת איתם

ישבתי ליד סבסטיאן בעוד אנחנו מקשיבים להסבר של דיויד

"תביאי לי קצת" הוא לחש לי, הבאתי לו את הקולה, הוא הוציא משם את המטריה הקטנה והסתכל

"מה זה?!" הוא שאל

"מה?"

הוא הראה לי את המטריה ומאחוריה היה רשום מספר הטלפון

"...הברמן"

נכתב על ידי לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! , 9/5/2009 13:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!!

מין: נקבה




13,724
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לעומת השאר, כאן יש פאנפיק!!והוא טוב!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)