לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


I just wanna live while I'm alive. 'Cause It's my Life.

Avatarכינוי:  יאשה

בן: 28



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

עידכון מצב- 12.7


וואו, שנים.


טוב, יש מלא מה לספר.


קודם כל ישלנו הופעה ב17.7 .


נצרת עלית,ביתספר 'עצמון', שעה 20:00


_______________________________________________________


אתמול נסענו לחיפה,כל הלהקה, לאודישן לתחרות להקות, במועדון הביט.


היה כל כך מצחיייייייייייק. זה עשה ממש טוב לכימיה ול'ביחד' של הלהקה .(:


האודישן עצמו היה בסדר גמור !


נקווה שיגידו לנו מה שאנחנו רוצים לשמוע.


 




______________________________________________________


מרגיש מעולה . :)

נכתב על ידי יאשה , 12/7/2010 14:37  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חאן ב-30/7/2010 17:06
 



חופשי זה (לא) לגמריי לבד - 1.7


עם כמה שהייתי רוצה להמשיך עם ההצגות של ההרגשה הטובה,

החלטתי להפסיק עם זה קצת..

בעצם.. רק בכמה הימים האחרונים זה ככה.

אני תמיד מוצא סיבות למה להוריד לעצמי את המצברוח כשאני מרגיש טוב עם עצמי.

תמיד מסתכל על מה שאין. תכלס, הפעם אני דיי מצדיק אתעצמי.

מה שווה להרגיש טוב וזה וזה וזה, אם אין לך עם מי לדבר?

הגעתי למצב שאני מספר למישהו על הדברים המבאסים שקרו לי, שבאמת ביאסו אותי , ואני מת לדבר עם מישהו,

ואני מקבל בתגובה משהו כמו 'O:' או '...' ואני אומר לעצמי:" אוקיי, זה הרמז שלי להחביא את הרגשות שלי ולהמשיך בחיוך'.

זה לא עובד ככה. יודעים מה עוד יותר מבאס? שאשכרה נותנים לי לעשות את המעבר הזה..

אבל סבבה, לא בא לאף אחד בתלונות. לא רוצים לעזור לי להרגיש טוב יותר? לא צריך.. אני אסתדר לבד,כמו שעשיתי בחצי השנה האחרונה.

עם כל הבאסה מסביב, אני מרגיש ממש חופשי עם עצמי ..הוכחתי לעצמי כמה חוזק מנטלי וכח רצון זה חשוב.

__

כל סופ"ש אני רק מחפש לאן לברוח כדי לא להיות בבית .

מרגיש כמו איזו חוליה לא שייכת. כולם מגיעים מהבסיס/עניינים אחרים , מדברים ביניהם, שואלים מתעניינים

ורק אני מחפש איפה לקבור ת'צמי .

 

 

 

נכתב על ידי יאשה , 1/7/2010 23:17  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יאשה ב-3/7/2010 01:12
 





8,116
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאשה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאשה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)