לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

להיות אופטימית ? (:


"נולדתי כדי להגיד לך כמה אני אוהבת אותך "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

7/2008


 

 הכול התחיל בכיתה ו' ,

התחלנו כבר להכיר ילדים מבתי ספר אחרים .

ואני הכרתי אותו ,

ילד אחר ..

לא כמו כול הבנים הוא שונה , הוא רגיש.

התאהבתי בו . אפשר לקרוא לזה אהבה ממבט ראשון ? [!].

וזה המשיך .. אהבתי אותו עוד ,

בכיתה ז' התחלנו כבר לשמור על קשר בתור ידידים ,

והוא כול הזמן שאל את מי אני אוהבת , ואני כול הזמן שאלתי אותו ושתינו אמרנו אף אחד [=.

עד שיום אחד , אחרי שהוא שאל אותי 10 אלף פעם אמרתי לו שאני מחבבת אותו מכול הבנים .

וחזרנו להיות בקשר כרגיל ,

אחר כך הוא שאל אותי עוד פעם את מי אני אוהבת ,

והוא אמר שאם הייתי אוהבת אותו הוא היה שמח מזה .

אבל לא אמרתי לו .

כיתה ח' .

האהבה שלי היתגברה כול יום ,

לראות אותו עם משהי אחרת |:
לדבר איתו ,

 הוא החשיב אותי הידידה הכי טובה שלו ,

סיפרו אחד לשני הכול ...

לא היה יום שלא היינו מדברים ...

חופש גדול עלייה לט' D:

האמ כן זה קרה לפני כמה ימים .

אחרי שעוד פעם הוא לחץ עלייי להגיד לי את מי אני אוהבת .

ושאני שאלתי אותו הוא אמר לי שהוא לא אוהב אף אחת .

אמרתי לו , מזה משנה לך לדעת את מי אני אוהבת ?

ואחרי התלבטות קשה אמרתי לו

שאני אוהבת אותו 3 שנים [!]

פאקינג 3 שנים מסכנות ..

הוא היה בשוק ,ככה אני חושבת

הוא לא ידע מה להגיד

הוא הסמיק , הוא שלח לי פרצוף מסמיק

הוא אמר מה אומרים אומרים תודה ?
ואני גם לא ידעתי .

ואז הוא אמר שאני אדע ששזה לא יישנה את הקשר ביבננו .

והוא היה צריך ללכת .

כבר הייתי מוכנה לתשובה הזאתי .

לתשובה שכן אני אוהב אותך מאוד ,

אבל בתור ידידה :(

פעם ראשונה שאמרתי למשהו שאני אוהבת אותו ,

פעם ראשונה שבאמת הרגשתי את הכאב של האהבה .

ואני לא רוצה לחוש את זה יותר ,

לא יכולתי לישון , כול הזמן המחשבות היו עלייו .

וגם הם יהיו .

ואני לא אוכל להתגבר עליו .

איך אפשר לשכוח משהו שאת אהבת 3 שנים ,

פיתחתי ציפיות שבסוף לא ייקרו .

אבל הבנות צודקות ,

באמת הורדתי חלק מהלב |:
ועכשיו זה ביידיים שלו ,

שהוא יעשה מה שהוא רוצה , אבל אני מתבייישית . אני אתבייש לדבר איתו אדבר לשבת לידו אתבייש לסתכל לו בעיינים .

אנילא יודעת אם עשיתי את המעשה הנכון .

 " אבל את הנעשה אי אפשר להחזיר לאחור " .

אני מקווה שאני הבנתי הפוך , שהכול היה סתם חלום [סיוט ]

אבל זה לא .

 

נכתב על ידי סאפסאפ , 28/7/2008 12:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג חדש (:


פתחתי את הבלוג רק כדאי להוציא את מה שאני מרגישה , שאני אוכל לכתוב הכול ,

ולא לדבר |:

אז אני מקווה שתהנו לקרוא

 

ספיר 3 >  

נכתב על ידי סאפסאפ , 28/7/2008 12:26  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  סאפסאפ

בת: 30




46
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסאפסאפ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סאפסאפ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)