לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למה לחתוך ידיים כשאפשר לחתוך עוגות?



כינוי: 

בת: 35





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2010

ביגמאות'


אני מקווה שהכל יסתדר בקרוב.

אני עוברת לגור בלונדון בימים הראשונים של מאי (הייתי עושה את זה עכשיו, אבל הדרכון השוודי עוד לא הגיע). אני מרגישה שזו החלטה נבונה ביותר ושיהיה לי ממש טוב שם. אני אגור עם הקרובה האהובה שלי ומשפחתה האדירה שאני אוהבת, ויהיה אדיר. אני חושבת שאולי אחרי חצי שנה גם אנסה לגור בעיר אחרת, אולי בפריז, במונמרט , אחשוב שאני אימפרסיוניסט ואצייר את קישקושיי הרגילים ואדחה על ידי בעלי גלריות רבים.

פתאום נראה לי שאפילו להירשם ללימודים באוקטובר 2011 זה קרוב מדי אז אולי אדחה את זה ל2012 כי מה אני אספיק לעשות בשנה וחצי. זה כלום!

אני לא יודעת אם לשכב עם האקס זה טוב או שזה סתם פתרון קל. זה טוב כי זה סקס טוב וכי אפשר לקבל חיבה ממישהו שכבר רגיל לעשות את זה. זה קל כי לא צריך להתאמץ להכיר מישהו, ללמד אותו דברים וללמוד, לחבב אותו ולקוות שגם הוא, ואז לעשות את כל זה. אני לא רוצה את זה. אין לי כוח לזה. אולי בלונדון. אבל פה, ממש ממש לא. האקס שלי הוא כזה, הרבה פחות מתוסבך ממני, לא משנה מה עבר בינינו הוא עדיין אוהב אותי וזוכר את הדברים הטובים שלנו וזה כל כך קל פשוט לחזור לשכב איתו. בין פעם לפעם אנחנו שוכבים במיטה ואנחנו ערומים, והוא מדבר ואני מדברת ואני מספקת ככה את יצר האינטימיות הנמוך שיש לי, ואפילו לא צריך להתרגל לשום דבר. אני חושבת שזה בסדר בינתיים.

אז עוד לא ממש סיפרתי לאף אחד על לונדון, חוץ מליחידי סגולה ולסתם אנשים שאין לי בעיה לומר להם, אני עדיין לא בטוחה למה זה נשאר סוד אבל אין לי כוח לברר עם עצמי כי זה קשה מדי. נוח לי נורא פשוט להרגיש דברים מוזרים ולא לנבור בהם. זה נורא הגיוני. אבל פעם הייתי נוברת וזה היה חבל, לא הבנתי שאפשר פשוט לא לנבור ורק לעשות דברים כמו שרוצים.

מעניין אם כדאי לי להמציא זהות חדשה ולנסוע איתה ללונדון. אותו שם, אותה אזרחות, אבל כל היתר אחר לחלוטין. אני יכולה להחליט שאני איזה אדם רציני ולקנות המוני בגדים מכובדים ולאסוף את השיער באופן מדוקדק ולהתאפר בעדינות אך החלטיות ולהיות ככה נורא נורא מכובדת. אני יכולה גם להחליט על זהויות אחרות. אולי אני אחשוב איזה שיער בא לי שיהיה לי ולפי זה אני אבחר זהות בדויה. אבל העניין הוא שאין זהות שאני אבחר וארגיש שאני מחדשת משהו. באמת. אני לא מצליחה לחשוב על שום זהות שתרגיש לי חדשה. אולי זה נקרא פיצול אישיות , אבל אני אקרא לזה רבגוניות. כן כן רבגוניות.

 

פעם הייתי כותבת טוב יותר. לעזאזל!

נכתב על ידי , 10/4/2010 02:44  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללולו. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לולו. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)