לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BEHIND THIS CURTAIN


בקיצור - אני , עצמי ואנוכי ....

Avatarכינוי: 

בת: 28

ICQ: 238788102 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2008

חוולה || מבואסת || מאוהבת ...


מצטערת על הפוסט .

הוא נמחק . עכשיו .

פשוט רציתי לשחרר ...

לא לחיות בהרגשה שהכל שמור בפנים .

סליחה - ותודה .

 

" וזה תמיד אהבה & וזה תמיד מסובך .... "


פשוט , בא לי , לבכות ..

באמת שאני לא יכולה לסבול את זה יותר ..

הלוואי שהיית מבין שכל יום שעובר אני אוהבת אותך- יותר ויותר ..

נכתב על ידי , 23/9/2008 10:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יכולה יותר. באמת שלא ...


אני ממשיכה לחכות, אני ממשיכה לאהוב אותך ..

הכל היה יכול להיות ככה או אחרת. ומשום מה בחרנו בדרך הזאת .

בדרך עם היותר קשיים ..

 

כבר ממזמן הדבר היחידי שאני רוצה להיות איתו , היחידי שאי - פעם באמת אהבתי , כ.כ אהבתי ...

אתה לא יודע עד כמה אני מתגעגעת לחיבוקים שלך, לזה שאתה " ישן " עליי ,

לזה שאנחנו מדברים באנגלית, לפרצופים הכ.כ חמודים שאתה עושה ..

לזה שכמשחקים אמת // חובה אנחנו היחידים שמתנשקים יותר מפעמיים בלי להתלונן ..

אני מתגעגעת לנשיקות סנדביץ' הכ.כ חאמודות האלה ..

יש דברים שאתה לצערי לא יודע כמו זה שע' אתה הבנאדם הכי חשוב לי, וכל שיחה שלנו מעלה לי חיוך על הפנים ..

לפני כמה ימים אנחנו דיברנו. וזה היה נשמע כאילו אנחנו כ.כ לא אוהבים אחד את השני ..

וכאילו אנחנו ממש מתעצבנים אחד על השני, אבל אני יודעת שלא .. אני יודעת שאנחנו לא באמת רבים.

והשיחה הזאת ? ! גרמה לנו לא לדבר בבצפר, באייסי, בטלפון ..

וגם כשכן דיברנו, זה היה נשמע כאילו אף אחד מאיתנו לא ממש רוצה בזה ..

 

וגם אם הכל נראה כאילו אני בסדר ושאני הכי שמחה בעולם, בזמן האחרון זה בדיוק ההפך ,

אני כ.כ עצובה, ומדוכאת. וזאת לא אני . זאת פשוט לא אני ...

 

ע' , אתה לא כמו כולם, אתה שונה - ולטובה .

אתה הבנאדם הכי מיוחד ומושלם שאני מכירה ..

ואני  ? אוהבת אותך. אני באמת אוהבת אותך ..

 

אני מקווה שביום מן הימים אני אוכל להגיד לך באמת מה אני מרגישה , ובאמת מה קורה איתי ..

ולא " הכל טוב " .. כי לא הכל טוב . ממש לא ..

 

וכן, אולי ביום שבת אתה אמרת לי שאתה אוהב אותי ,

ואמרת לי כ.כ הרבה דברים נחמדים, ויפים, ובאמת- גרמת לי להתאהב בך .

אבל זה עדיין לא מעודד אותי. כי אתה גם אמרת לשאר שאתה לא רוצה לעשות כלום ...

אני פשוט רוצה אותך. אני באמת אוהבת אותך .

אף פעם לא חשבתי שאני אגיד לבנאדם שאני אוהבת אותו, לפחות לא במצב כזה כמו איתך ...

 

ואין שום דבר בעולם הזה שיגרום לי לא לאהוב אותך..

 

 

זהו . רק רציתי לפרוק ...

נמאס לי לשמור את הכל בלב.

ואולי זה לא נשמע מסובך פה, אבל תאמינו לי ? שבמציאות ?

אי אפשר לחיות ככה ... באמת שלא ..

 

עריכה :

 

אני לא יכולה יותר .. אני על סף דמעות . ואתה לא פה ..

אני רוצה אותך פה ! עכשיו ....

באמת שאני לא יכולה : /

נכתב על ידי , 15/9/2008 21:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLIAN : ] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LIAN : ] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)