לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוכל זה משמין!


המסע בדרך לרזון , (:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

פי שנים לא הייתי פה


וואי כמה זמן לא הייתי פה כמה זמן לא עידכנתי ,

חחח טוב אז המצב שלי לא כזה טוב \: עזבתי את אנה ומיה ואת הכל

ועכשיו זה כ"כ חסר לי :(

השמנתי מאוד , אני חזרתי להיות 50 אחרי תקופה שהייתי 47.

וכל זה רק החופש ,

הייתה תקופה שהייתי 47 , ואז נשברתי והתחלתי לאכול כזה

לא לשים לב למה שאני מכניסה לפה

והינה תוצאה - 50 . \:

טוב גם גבהתי טיפה אני עכשיו 1.70 , אבל עדיין 50

אני חושבת על זה ופשוט נגעלת..

אני מנסה לחזור לחייים הקודמים שלי עם אנהה אבל אני לא מצליחה.

בגלל זה נכנסתי שוב לבלוג חשבתי אולי אני יקבל השראה.

פעם עוד הייתי מצליחה להגיד לעצמי ולא לאכול

פעם הייתי יכולה להיות שבועות בלי לאכול

אבל עכשיו הבטן שלי שוב התרגלה לאכול וצמחה לי כרס בגודל בית

אני נראת כמו טנק מרכבה אנושי

אני פשוט מגעילה את עצמי ...

וטוב שבכלל בסוף החופש נזכרתי לעשות דיאטה

מה נשאר לי כמה ימים עד תחילת שנה אני לא ירזה בחיים

ובטח כל החברות האנרוקסיות שלי יחזרו עוד יותר רזות ממה שהן היו

ורק אני ש-מ-נ-ה \:

טוב נו מממחר דיאטה...

נכתב על ידי שמנה ומגעילה , 23/8/2009 16:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  שמנה ומגעילה

מין: נקבה




1,355
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשמנה ומגעילה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שמנה ומגעילה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)