לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים, מה הם?


החיים שלי.. בקיצור הפריקה שלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אין דבר יותר עצוב ופוגע


מ.

בגידה

 

שברון לבד זה לא משהו שעובר מהר..

אני הייתי שלך! אתה פשוט לא הסתפקת ושיחקת בי עד שנימאס לך והגיעה אחרת..

עם היא אמריקאית או ישראלית זה לא משנה..

אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור,

אני נתתי לך ורציתי להביא לך הכול

אתה פשוט לא רצית לקחת, זרקת

והשארת אותי בוכה ועצובה.

 

לא משנה מה יגידו ומה יעשו,

אתה את שלך עשית ואני לא רוצה לשמוע אותך יותר. לעולם!

אני לא חושבת שאף אחד פגע בי ככה כ"כ עמוק.

תודה, תודה על חודש של כלום.

 

אוהבת אותך, אבל שונאת יותר

נכתב על ידי קצת קשה אז נשברים , 16/8/2008 02:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה לי חשק


מה עדיף:

1. גבר שעיר או חלק?  חלק.. אבל אפשר להתפשר.

2. פנים יפות או גוף יפה? פנים יפות

3. חכם או יפה? חכם

4. ספר או סרט? סרט

5. רעש או שקט? שקט, אבל גם רעש לפעמים.

6. הרבה אנשים או מעגל מצומצם? מעגל מצומצם

7. דייט אינטימי בבית או בחוץ בסביבת אנשים? בבית

8. רומנטי או שרמנטי? רומנטי

9. פרח אחד או זר פרחים? פרח אחד

10. הרבה לישון או כמעט ולא? הרבבהה ליישוןן

11. הבחורה מעל או הגבר מעל? הגבר מעל

12. ציפורניים ארוכות ומטופחות או קצרות ומסודרות? ארוכות מטופחות

13. קשר רציני או סטוצים חד פעמיים? קשר רציני.

14. במכונית- מוזיקה חזקה או משהו סולידי? חזקה.

15. שעווה או גילוח? גילוח.

16. ריצה או הליכה? הליכה

17. חום או קור? חום

18. דוש או אמבטיה? אמבטיה ארוכה ומפנקת.

19. מקלחת עם החבר או לכל דבר יש גבול? יכול להיות נחמד

20. קיץ או חורף? קיץ.


בעד/נגד:

1. הומואים/לסביות? בעד

2. סקס בשירותים? בעד

3. קשר בשלט רחוק? תלוי

4. יום האהבה/ולנטיינס? בעד עם יש מישהו.

5. לחגוג סילבסטר? בעד

6. צמחונות? בעד

7. מותגים? בעד

8. כפכפי אצבע? בעד

9. שיחות מלב אל לב? בעד פלוס

10. הפגנת אהבה בציבור? בעד, אבל לא מוגזם.

11. טלפונים סלולריים? בעד.

12. סקס לפני החתונה? בעד...

13. סמים? נגד!

14. שתיה ונהיגה? נגד- תאונות דרכים..

15. המטרה מקדשת את האמצעים? לא החלטתי.

16. עישון בקרב בני נוער? נגד אבל שכל אחד יעשה מה שטוב לו.

17. שלטון דמוקרטי? בעד

18. סקס במקומות ציבוריים? בעד

19. אורגיות? נגד

 

 האם אי פעם...:

1. נסית סמים? לא

2. עישנת סיגריה? כן

3. השתכרת? כן

4. השתתפת ביחסי מין עם כמה אנשים במקביל? לא

5. היה לך סטוץ? כן

6. שכבת עם מישהו בלי לדעת את שמו? לא

7. קילפת את כל הלק מהציפורניים? כן

8. כססת ציפורניים? כן

9. התנשקת עם בת? לא

10. בכית על בן? כן

11. נרדמת מהצהריים עד הבוקר של היום למחרת? כן

12. בזבזת יותר מ1000 על בגדים בבת אחת? לא שזכור לי.

13. נרדמת באמצע סרט בקולנוע? לא. נרדמתי בהופעת בלט.

14. הפסקת ספר באמצע? כן

15. התפטרת מהעבודה? לא

16. בכית מול אדם שאת לא מכירה? אולי, אני לא זוכרת עכשיו.

17. אכלת סושי? לא זה חיי!! חחח

 

מידע כללי:

1. שם? חסוי

2. תאריך לידה? 1992\6\1

3. עיר מגורים? צפון הארץ.

4. בית ספר? -

5. צבע שיער? שטני

6. צבע עיניים? חום בהיר אולי דבש :)

7. גובה? 1.66 נראה לי

8. משקל? 56 אולי

9. הורים נשואים או גרושים? נשואים מקווה באושר

10. רווקה/חבר? רווקה

11. תלמידה טובה? משתדלת

12. רגישה? לפעמים

13. סטרייטית/בי/לסבית? סטרייטית

14. בתולה? כן

15. חכמה? אולי

16. ביישנית? לפעמים

 

אמונות:

1. אסטרולוגיה? כן

2. נומרולוגיה? כן

3. גלגול נשמות? כן

4. אמונות טפלות? לא

5. רוחות? לא

6. אלוהים? כן

7. שטן? לפעמים

8. גן עדן וגיהנום? כן

9. גורל? בהחלט

10. מזל? כן

11. יין ויאנג? לא נראה לי

12. קבלה? לא ניסיתי

13. הברית החדשה? לא

14. קשר וירטואלי יכול להצליח? תלוי

15 הפכים נמשכים? כן

 

דבר אחרון ש...:

1. השיחה האחרונה בטלפון? מידיד שלא נענתה.

2. ההודעה האחרונה ששלחת? חברה שלי.

3. ההודעה האחרונה שקיבלת? חברה שלי

5. החיבוק האחרון? נראהה לי אתמול

6. הספר האחרון? הרמת מסך

7. הסרט האחרון? מאמה מיה :] (לא באמת רציתי לראות את זה)

8. החברה האחרונה שראית? אני לא יכתוב את השם שלהץ

9. הנסיעה האחרונה באוטו? אתמול לקריון.

10. המבחן האחרון? חופש עכשיו!!!

11. הדבר האחרון שקנית? שמלה חמודה ומכנס מבלו בירד

12. השיר האחרון ששמעת? באנגלית.

13. הדבר האחרון שלבשת? בוקסר של אח שלי וטי-שירט.

 

הדברים הרעים שקרו:

1. שברת רגל? אף פעם.

2. פתחת את הראש? לא

3. היית מעורבת בתאונת דרכים? לא ואני מקווה שאני גם לא יהיה.

4. עברת ניתוח? כן

5. שברת מראה? לא

6. היית בפיגוע טרור? לא

7. ראית מישהו נהרג? לא

8. גילית ששיקרו לך? כן

9. בגדו באמונך? כן

10. פגעת במישהי אחרת בכוונה תחילה? לא נראה לי.

11. הלכת מכות? כן

12. כמעט טבעת? כן

13. כרתו לך איבר? לא!! אויי

 

הדברים הראשונים:

1. נשיקה ראשונה: חופש גדול של ט'.

2. האהבה הראשונה? השנה מהצד שלי אבל לא שלו.

3. הצו הראשון? עדין לא.

5. הפעם הראשונה לחו"ל? שהייתי בת 6 לאמריקה.

6. הטסט הראשון? עוד לא

7. הבגרות הראשונה? אני חושבת מתמטיקה.

8. החפיסה הראשונה של הסיגריות? לא הייתה ולא תהייה.

9. המילה הראשונה? אולי אבא?!

10. האכזבה הראשונה? בטח שהייתי קטנה.

11. שברון הלב הראשון? השנה

12. ההתאהבות הראשונה? עדין לא.

 

התרמיות הגדולות:

1. שיקרת כדי שיוותרו לך על מבחן? לא

2. שיקרת כדי להתחמק משיעור? כן

3. העמדת פני חולה כדי לא לקום למקום כלשהו? כן

4. תפסו אותך בשקר והתחמקת בשקר נוסף? כן

5. גנבת מחנות? כן

6. פרצת למקום כלשהו? כן

7. התחמקת מדוח משטרתי? לא

8. שיקרת כדי שיאשימו אדם אחר במקום? כן

9. הפצת שמועה שיקרית כדי לפגוע באדם אחר? לא


עובדות:

1. התחביבים שלך? להנות.

2. סדרת הטלוויזיה האהובה עלייך? וואוו אין אחת מועדפת, אולי מגרש ביתי?!

3. הספר האהוב עלייך? לא יודעת

4. חנות הבגדים האהובה עלייך? פול אנד בר, בלו בירד.

5. חברת התיקים האהובה עלייך? ג'אנספורט

6. הסרט האהוב עלייך? שודדי הקריבים!! שלושתם.

7. המשקה האהוב עלייך? אייס שוקו.

 

דברים שיש בחדר:

1. הדבר האדום הראשון שאת רואה? אייפוד

2. הנעליים שהכי קרובות אלייך? כפכפים שחורים

3. החולצה האהובה עלייך? אין רק אחת.

4. המחברת הראשונה שאת רואה? לא רואה

5. הספר הכי קרוב? אין פה שום ספר.

6. החלון פתוח או סגור? סגור

7. הדבר הכחול הכי קרוב אלייך? השולחן.

8. דברים שתמיד נמצאים לך בתיק: פלאפון, כסף,שפתון נגד יובש.בטוח יש עוד.

 

הדברים הכי טובים בכל עונה:

1. קיץ? בנים בלי חולצה, ים ובריכה וכמובן שמש! -אני אוהבת את הקיץ

2. סתיו? העצים והרווח הנעימה.

3. חורף? לשבת ולהתחמם ביחד.

4. אביב? פרחים והאוויר.

 

שלושה הרגלים:

1. עישון? לא
2. אלכוהול? כשיוצא

3. סקס? עוד לא מקווה שיצא. ;)

נכתב על ידי קצת קשה אז נשברים , 4/8/2008 11:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצב, אהבה וכאב


האם האהבה באמת יכולה למות?!

האם באמת יש דבר כזה אהבה?!

האם אני ימצא את אהבת חיי?!

האם אני ימשיך להתאחזב?!

האם באמת יש הפסקות בקשר?!

 

לא שווה להתאהב!

לא שווה להיפתח!

כי הלב נשבר.

שלי נשבר!


ואתה אפילו לא יודע!!!! לך אפילו לא אכפת. למה שיהיה לך, בסה"כ רצית הפסקה.

חשבתי שטוב, עבר כבר חודש.

אבל בפנים ידעתי שלא הכול יפה שלא הכול וורוד, וששאלתי אותך למה לא אמרת לי?!

אתה תמיד כזה זיין או שאתה מתנהג ככה רק לידי? פוזות ליד חברים?!

אני וחברה כבר החלטנו שצאיך להשמיד את המקום בו אתה גר.. חהחהחהה D:

אתה לא אדם כזה. ועוד עכשיו אתה נראה טוב יותר בלי השיער! :(

אמרו וחזרו שאתה לא שווה את זה ושאני לא יחשוב אפילו על לבכוות...

אבל אתה במוח שלי, בלי שאני רוצה אתה פשוט שם ולא יוצא עומד וצוחק עליי!

בטח הייתה עם בנות בחופשה למה פשוט לא אמרת?

למה לא הפסקתי את זה שיכולתי?! למה אני טיפשהההה

לא אמרת שאתה אוהב אותי עם זה היה בלי סיבה?!?!?!?

כמה עצב, ובזבוז של זמן עליךך..


 מירמור@!#$%!


ואף אחד לא מקשיב!

החיים קשים שאת בת 16


הלך
נכתב על ידי קצת קשה אז נשברים , 4/8/2008 00:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  קצת קשה אז נשברים

בת: 31

תמונה




58
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקצת קשה אז נשברים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קצת קשה אז נשברים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)