לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Breathe Bitch Breathe



Avatarכינוי: 

MSN:  חסוי אחי P:





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

Forgive me father for I have sinned


(^)

I Feel like That Bitch Without you

 

שישישבת הזה אני ישנתי אצל ריטה וזה במקום יעל חירפנו אותי שתי אלה XD חחחחחחחח

היה ממש כייף למרות הכל

בשישי בערב יצאנו ריט ואני עם יעל וזה חח כפרע על הילדה הזאת אני מתה עלייה כזאת מצחיקה D:

חחחחחחח "יבת זונה " XDDDD אני אוהבת תציצי שלך אישה קיצר לצערנו אני וריטה היינו צריכות לחזור ב12 וזה ופיספסתי מסיבה -.-

טוב נו מזל תאמת שחזרנו כי כל כך כאב לי הראש יענו אין דברים כאלה אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי אשכרה היתקפלתי מרוב כאבים  נירדמתי ב1 וחצי משהו כזה .

למחרת קמתי בפאקינג 9 בוקר ._. יענו מה עבר עליי XD

חחחחחח ריטה הזונה ישנה והכל ואני מרוב שיעמום סידרתי לה את כל החדר XD חח זונה היא אני צריכה לחסל אותה XD לקראת הערב יצאנו קנינו אפרו-פה XD *בדיחה פרטית שלי ושל ריטה* XD והיצטלמנו וכל מיני כאלה ...

ולאז לקראת הערב הלכנו לסיטי וזה כי הייתי צריכה לנסוע ב8 וחצי חחח היה לנו זמן היסתובבנו וכמה דקות לפני שנסעתי לא היה מה לשות חח אז אמרנו נלך לשירותים וזה עישה לנו את הערב XD

אז זה מה שקרה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח : (במציאות זה היה הרבה יותר מצחיק XD )

*אני וריטה ניכנסות לשירותים *

*ריטה מחכה לי במראות וזה *

*אני ניכנסת לתא *

*אני משתינה *

*אני קמה סוגרת מיכנסיים *

פיתאום אני שומעת מתא לידי או ליד התא שלידי חחחחחח מישהי משלשלת זה כזה

*פרפרפרטרטרטרטרפרפרפטרטרט*(קולות שילשול XDDD) חחחחחחחחחחחחחח ואז כזה ריטה אומרת לי : אירנה נו מה את בעצירות ?

ואני *ניקרעת בתא משהו רציני * ואז אני צועקת לה : *זאת לא אני * XDDDDDD

ואז אנחנו שומעות עוד פעם *פרפרפרפרטרטרטרטרפרפרפר *(קולות שילשול XD)

ונישפכת סגרתי מהר את המיכנס ויצאתי לריטה ואני והיא ניקעות בשירותים וישר ברחנו כי צחקנו כל כך חזק חחחחח ובחוץ ביכלל רק יצאנו מהשירותים וזה נפלנו בריצפה אין זה היה אחד המצחיקים באמא שלי XDDDDD

אין דברים כאלה ...אנשים אל תחרבנו בחוץ XD תעשו את זה בבית פדיחות לכם לא לנו XD !!!

היה ממש כייף סה"כ

 

ועכשיו לתמונות ביצ' :

 

 

 

 

 

 

חרא איכות זה מהפלא -.-

 

ריטה ! איזה מסטולה יצאת XDDDDDDDDDDD

 

יש עוד תמונות וזה אבל ריטה הזונה לא רוצה לשלוח XD

 

 

והגעתי לזה ש...שבבה אני יעשה את זה אתם עוד תיראו  !!! חחחחחחחח פעם שלישית גלידה XD

חחחחחחח אקיצר גם הגעתי למחשבה כזאת

חסר לי רק דבר אחד בחיים האלה !!! (וזה לא מה שאתם חושבים XD )

 

 

אני מיתגעגעת לשער שלי !!!

 

נכתב על ידי , 20/7/2009 13:22  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIrenaXIRa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על IrenaXIRa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)