לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Mother Earth - אמא אדמה הסיפור הנוחכי בבלוג

Avatarכינוי:  kelly.

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2011

קיגו - סיפור בשלושה חלקים.


ישבתי ילד שולחן הבלאק ג'ק, שם היא עבדה היום, הסתכלתי עליה

מערבבת את הקלפים, מהירות וזריזות ידיים של דילרית, לא רואים דילריות

לעיתים קרובות, לא במקומות כאלה לפחות, שניים לי שניים לה, הבטתי בקלפים

בזהירות, 19. " אתה רוצה קלף?" היא שאלה בקול שלה, נשי ואדיש, שנאתי

את האדישות שלה, אני בא לכן המון, מבזבז זמן וכסף, והיא מעולם לא שאלה

איך קוראים לי, קראו לה קיגו, זה היה השם על התג שלה, שם מוזר ומיוחד.

" קלף?" שאלה שוב, הפעם בחוסר סבלנות, הינו רק שנינו ונראה שזה הרגיז

אותה, " לא" אמרתי, היא הוסיפה להימור, העלתה אותו דיי הרבה, פוקר פייס.

" אני פורש", היא אספה את הכסף וסידרה אותו, " מה היה לך?" שאלתי מתעניין,

היא לקחה קלף אחד והפכה בעזרתו את השני, חיוך ממזרי עלה על פניה, "23.."

" עוד משחק?" שאלה ביובש, הבטתי בעיניים שלה, שחורות וגדולות,

השער שלה היה שחור גם כן, עם הבזק סגול שנראה טבעי להחריד, " לא" אמרתי,

קם מהשולחן, " תפרטי לי את זה", הנחתי מולה כמה ז'יטונים,

היא הושיטה לי את הכסף במהירות ויצאה מהשולחן,המחליף שלה הגיע.

פניתי אל הבר אחריה, מתיישב לידה כמו בכול ערב, מזמין וודקה עם לימון, היא מזמינה

בלאדי מרי, יושבת ושותה אותו במשך 20 דקות, תוך כדי קריאת ספר, היום זה היה

" תחשוב על מספר". ראיתי גברים מנסים לדבר איתה והיא התעלמה באלגנטיות,

עד שהיו נכנעים ועוזבים את הבר. " היי בחור" אמרה לפתע, הרמתי את מבטי אליה,

" הרכב שלי מקולקל, אתה יכול להסיע אותי?".

" היא נכנסה למושב הנהג, שתיתי קצת יותר מידי אז העדפנו שהיא תנהג כרגע,

במשך 10 דקות, כול מה שהיה זאת שתיקה מעיקה, לפחות בשבילי, היא נראתה נינוחה

למדי. " מאיפו השם הזה.. קיגו?" היא לא הביטה בי, " לא עניינך".

" איך הגעת לעבוד בקזינו?", " אחי המנהל שלו" פלטה לאוויר בחוסר עניין,

" את בכלל יודעת איך קוראים לי?" שאלתי, יכולתי להרגיש את עצמי מתעצבן,

" לא". ממש נהדר, " את מבקשת ממני טרמפ ואפילו לא יודעת איך קוראים לי?! פשוט נהדר!"

צעקתי לאוויר, אני מתעצבן סתם, אבל ההרגשה נהדרת! היא עברה בתוך חורשת עצים, לפתע

היא סובבה את ההגה ופנתה אל בין העצים, לדרך שאני לא מכיר, " מה...?" שאלתי

בקול חלש יותר מהכוונה, היא נהגה לתוך מין קרחת יער, שנראה שלא מרבות להגיע לשם

מכוניות, היא עצרה את המכונית, מכבה את המנוע, ומסתובבת אלי, העיניים השחורות שלה

נצצו באור הירח. " איך קוראים לך?" לחשה בשקט כשידה פורמת את כפתורי חולצתי,

" ג'ון" עניתי שליו, הרבה יותר ממה שבאמת היתי, " אוקי ג'ון" ענתה וטיפסה מעלי, מורידה את

המושב עד למצב שכיבה.

נהגתי חזרה הביתה, היא נראתה שלווה באופן מוזר, ניסיתי לא להיזכר בתנועה שלה מעלי,

ניסיתי להתרכז בכביש, אלוהים כמה שזה קשה. הגעתי לכתובת שנקבה באוזניי, היא יצאה מהרכב

בלי להביט בי, " קיגו!" קראתי אחריה, היא לא הסתובבה.

כשחזרתי הביתה, גבר חיכה לי ליד דלת הכניסה, בחור גבוה ממני ורחב ממני, וגם מבוגר ממני

כול הנראה, בלונדיני עם עיניים שחורות," היי" סינן בחצי חיוך מזוייף, " שלום".

" אז איך אתה קשור לקיגו?" שאל אחרי מספר דקות, " אני לא בטוח" סיננתי, מוזג קפה לשני ספלים,

" שכבת איתה?" שאל והביט בי במבט חודרני, " סליחה, אבל מי אתה?"

" אני לא בטוח..."

נכתב על ידי kelly. , 20/11/2011 18:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עד שהסיגריה נגמרת.


" אז כמה זמן נשאר לי?" שאלתי בשקט, הלב שלי הלם בחזה בחוזקה,

הוא הוציא סיגרה מהקופסא, מלברו אדום, והושיט לי, לקחתי בשמחה,

הוא הצית אותה, שאפתי שאיפה ארוכה ונשפתי בהקלה את העשן המתוק.

" עד שהסיגריה תיגמר" הוא אמר, טוען את האקדח בדממה, ללא הבעה.

נזכרתי בכול הסרטים שראיתי, שהחיים חולפים מול העיניים, שתמיד מצטערים

שלא היתם מספיק עם האנשים שאוהבים, שלא עשיתם דברים שרציתם לעשות,

חייכתי, יונקת עוד קצת רעל מהסיגריה שלה.

" מה מצחיק?" שאל בקול חסר משמעות, " אני חושבת כמה הסרטים האלה

מטופשים, כול מה שעובר לי בראש הוא שבאלי בלאדי מרי עכשיו, ושתזיין אותי

כמו פעם.." הוא חייך, לא ראיתי אותו מחייך הרבה זמן, " זה לא יעבוד לך"

" אני לא רומזת לכלום" חייכתי אליו, תמיד ידעתי שלגברים יש היגיון שונה מלנשים,

הוא תמיד היה אומר שאין בינינו שום הבדל, ואפילו ההבדל הפיזי קטן מאוד,

שנשים וגברים? הכול אותו חרא, נוצרנו מאותה אשפת חלל ע"י אותם יצורים

מוזרים שעשו ניסויים כימים, הרבה יותר מידי זמן.

עוד שאיפה, מתי בכלל התמכרתי לזה כול כך? בטח בגלל ניר, הילדה הזאתי

תמיד עישנה לידי, לא יכולתי לא להתפתות, הרגשת ההקלה כשנשמתי עשן

סיגריות, היכולת לזהות סוגים שונים, השאכטה הראשונה... הקלה מטורפת.

הוא הביט בי, חצי סיגריה נגמרה, חשבתי על הפעם הראשונה שהוא זיין אותי,

הוא היה לחוץ כול כך, " תמיד הית פחדן" אמרתי בחיוך, הוא התעלם.

הוא פחד כול כך לגעת בי, שונא כול כך ילדים, אז לקחתי גלולות, כבר ב16,

והוא עדיין היה חמור מפוחד, רק לפני שנתיים הוא העז, ונהנה, ומאז הוא התמכר.

הבטתי על הכול מסביב, בובות, מצעים, כריות, בגדים, חבילת קונדומים,

בייבי כמה שאני אוהבת אותך... זה כול כך נורא, התמכרתי לאדם כול כך,

שאין לי בעיה לתת לו להרוג אותי...

הבטתי על הסיגריה, נשאר עוד קצת, לעוד 10 דקות בערך, לקחתי מספריים וחתכתי

את הסיגריה עד לפילטר, הוא הביט בי במבט חסר הבעה.

 

" נגמרה הסיגריה".

נכתב על ידי kelly. , 19/11/2011 21:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,471

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkelly. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kelly. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)