לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אחת מתוך כל העולם 3>


3 >


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

פוסט ראשון , ואחרון [:


 

 

 

 

 

 

טווב .. , אז הבלוג הזה הוא סוג של בלוג חד פעמי .

אני לא מתחברת כ"כ לבלוגים , אבל כן היה לי חשוב לפתוח בלוג , ולספר בו כמה אני אוהבת את חברה שלי .

[ ואני לא לסבית , אני מאוהבת בברזילאי ] .

 

אני גרועה בכתיבה אז תשרדו (: .. ,

 

הבלוג נפתח לחברה הטובה שלי ,- דולב .

אני אוהבת לקרוא לה דולצ'ה כי זה שקסי .

היא הילדה הכי מדהימה שהכרתי .

הכרנו בכיתה ב' , ולא כ"כ התחברנו ל'חברות טובות' .

זה היה יותר כמו חברות לכיתה .. ,

עם הזמן התקרבנו יותר ובכיתות ז'-ח' בערך היינו ממש חברות טובות .

[ וכן , היו ריבים גדולים בניינו ] 

היא החברה הכי טובה שיכולתי לבקש ,

היא תמיד לצידי - בטוב וברע , היא תמיד [ אבל ממש תמיד ] יודעת להצחיק אותי שלפעמים מה שמרגיע זה הכאב בטן שאני חוטפת מהצחוק ,

היא יודעת לגרום לאנשים לחייך , והיא כזאת שגורמת לי לאושר (: .. ,

אבל הכי הכי מצחיק , זה הפאדיחות שלנו , הדאחקות שלה , והבדיחות הגרועות שלי .

אין משהו שעברתי בחיים והיא לא יודעת עליו , באמת .  

 

 

במהלך החופש הגדול ממש התקרבנו , יותר מכל שנה , וכל יום אנחנו נפגשות היא סובלת אותי - בבוקר בישוב , בצהריים בעבודה , בערב למחבואים D: ..

אני בטוחה שהיא מכירה אותי הכי טוב מבין כל החברות , וזה כי אני תמיד חופרת ולא סותמת .

הכככככככי בובה בעולם זאת אחותה הקטנה , אני פשוט מתה על הילדה הפצפוצונית הזאת !! ... ,

[ אה כן , ובאילת אנחנו הולכות להתחרפן ברמוווות D: ]

 

טוב דיי חפרתי ואני חושבת שהבנתם את המסר של הבלוג הזה , ואם לא - תנו לי לומר אותו D: -

דולצ'ה , אני אוהבת אותך הכי שבעולם !!

 

 




ואני גרועה בעיצובים אז סליחה על החוסר השקעה .

נכתב על ידי היי זאת אני (: , 4/8/2008 00:26  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  היי זאת אני (:

בת: 32

תמונה




128
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיי זאת אני (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היי זאת אני (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)