לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

***&20י!ת N"y2***


ה2ל!ג NתKר Kת חייJו הN!שי N!שN5יK..Pת הליל!ת החNיP !ה7ט!2יP..=]

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אייילת!!!


היי זאת יעל כאן. אני מודעת לזה שלא עידכנו כאן כבר הרבה מאוד זמן,פשוט הייתי עם ליאן3> באילת. היה הכי כייף בעולם:).

שבוע שעבר סיפרתי להוריי על כך שאני לסבית,אבא שלי צחק,כמו תמיד הוא לוקח הכול באיזי,אמא שלי לא מדברת איתי,האחים שלי והשאר דיי תומכים בי,כפרה עליהם:) אני וליאן תיכננו לעבור לגור ביחד,כי אמא שלי לא רוצה שאמשיך לחיות איתה,ואני לגמרי מסכימה עם זה. אם היא לא רוצה,לא צריך,יש לי את ליאן. אני לא מתכוונת לוותר עליה בשום פנים ואופן(על ליאן).

 כשהייתי איתה באילת,היינו באיזה מועדון נחמד,ונגשה אלינו איזו בחורה,נקרא לה אלונה:

 

אלונה:היי

 

אני וליאן:היי

 

אלונה:אתן חברות?

 

אני:כן

 

אלונה:איזה כייף לראות אתכן יחד. יש לי הצעה.

 

אני וליאן הסתכלנו עליה במבט שואל 'מה?'

 

אלונה:אני אלונה,אני מת"א. אחת הפנטזיות שלי היא לבלות את הלילה עם שתי כוסיות.

 

אני וליאן הסתכלנו אחת על השניה וחייכנו במבוכה.

 

אלונה:נו,מה אתן אומרות?

 

אני:אלונה,אני לא חושבת שאנחנו בקטע..

 

ליאן:למה? זה דווקא יהיה נחמד

 

אלונה:אל תדאגי,אני לא אגנוב לך אותה.

 

אחרי זה הייתה מין שתיקה כזאת,שבה נורא כעסתי על ליאן.

 

ליאן:אגב,אני ליאן וזאת יעל

 

אלונה:אז..?אתן מעוניינות?

 

ליאן:ברור

 

אני:ליאן,אם את הולכת להיות איתה,תשכחי מימני

 

ליאן:מה אכפת לך להינות קצת?

 

אני:אני לא מוכנה לבלות איתה ואיתך את הלילה.זה נשמע דבילי.

 

ליאן:את תהיני

 

אלונה:אני מבטיחה לך שתהני

 

הסתכלתי על שתיהן,הן התסכלו עליי במבט מתחנן ובסוף הסכמתי.

הזמנו משקה והתחלנו לדבר מלוכלך.

 

אז האלונה הזאת היא בת 20,לומדת למנהל עסקים,החלום הרטוב שלה להיות זונה בתל ברוך,והפנטזיה שהיא רוצה לממש זה לבלות עם שתי בנות לסביות במיטה. נחמד,לא?

 

אחרי השיחה איתה,אני וליאן היינו ממש ממש ממש ממש ממש רטובות,הזמנו אותה לחדר שלנו.

וואו,זה היה מטורף. ליאן גמרה 10 פעמים,אני 15,ואלונה איזה 25 חחח

אנחנו עוד נתראה ללילות כאלה. זה היה מטורף לגמרי.

נכון,איפשהו זה קלקל את היחסים שלי ושל ליאן,אבל אני נהנת וגם היא וזה הכי הכי הכי חשוב:)

אחחחח אני נזכרת בכוס שלה,ואני נהיית רטובה לגמרי. אצלה זה מגולח כמו מעבר חציה. היא השאירה כמה פסים שחורים וכמה פסים חלקים. היא רוצה לצבוע את השיערות שם לאדום,כי זה מגניב. לדעתי,זה סתם מיותר. יותר יפה שחור,זה מזכיר מעבר חציה. אימצנו את הרעיון גם אני וליאן,נחכה שיגדל לנו קצת,אני והיא חלקות כמשי.

 

עד לפעם הבאה,יעל. ליאן,כוסית שלי,אני חולה על התחת הסקסי שלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:)

נכתב על ידי , 17/8/2008 19:21  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת על עצמנו...


הפעם זאת יעל שכותבת. את ליאן הכרתי לפני 5 חודשים במסיבה של בת דודה שלי,שהיא חברה טובה שלי עוד מהיסודי. כשראיתי את ליאן בפעם הראשונה,דברים התחילו להשתנות בי,התחלתי להתעניין בבנות,פחות חשבתי על גברים,אפילו נגעלי מהמחשבה של להיות עם מישהו,זה פשוט הרתיע אותי. באותו זמן אני ולאין התקרבנו ממש,היא סיפרה לי שהיא יצאה מהארון,שהיא שנה כבר לסבית גאה. באותו זמן,התחלתי להדלק מהרעיון שיש לי חברה לסבית,התחלתי לחשוב איך אני אבלה עם בחורה את הלילות הרטובים שלי. יום אחד,אני והיא החלטנו ללכת לים בלילה,לשתות קצת,להרגע. כנראה ששתינו יותר מידי,התחלתי להגיד לה שהיא מוצאת חן בעיניי,הכנסתי לה את היד לכל מיני מקומות,ליאן הייתה בהלם אבל חייכה חיוך שובב וזרמה איתי. באנו לדירה שלה,התחלתי להינות כמו שבחיים לא נהנתי,להיות עם בחורה זה אחד הדברים הכי מענגים שיש,אני פשוט אוהבת את זה. ליאן היא כ"כ עדינה,כ"כ רכה,כ"כ כייף לי איתה. אחרי אותו לילה לשתינו היה ברור שאני והיא זה לנצח. עברנו ביחד הרבה דברים,הבנתי שאני לא צריכה להתבייש בזהות המינית שלי,כי זה אני,ואני לא מתכוונת להשתנות. ליאן היא הסקס הכי טוב שלי,החברה הכי טובה שלי,בת זוגתי,אני חולה עליה.

היה לי קל להגיע למסקנות האלה,אבל הגעתי בסופו של דבר. אני לא מבינה מה יש ללאנשים נגד לסביות\הומואים,זה דבר טיבעי. לא כל גבר חייב להמשך לבחורה ולא כל בחורה חייבת להמשך לגבר.

ליאן סיפרה לי שלא היו לה הרבה מערכות חסים רציניות עם בחורות,הרוב היו סתם בנות שרצו לנסות ללילה אחד,אבל מה שיש בינינו זה דבר מקסים,משהו שהחבר'ה לא תצליח להרוס. כולם מקנאים. קנאים על זה שיש לנו את היכולת לקבל את עצמנו כמו שאנחנו-לסביות.

ליאן,אני אוהבת אותך. את החיים שלי. אני אוהבת איך שאת מנשקת אותי,אני אוהבת איך שאת נוגעת בי,אני אוהבת שאת מלקקת אותי,אני אוהבת שאת חלקה כמשי,אני אוהבת את כל כולך.

החלטנו לפתוח בלוג לכל אותן הבנות שמתביישות בזהות שלהן,אנחנו רוצות להראות להן שאין ממה! אני כיום יודעת שליאן היא האחת שלי. ולא רק במיטה אני אשמח אם מישהי תפנה אלינו ותגיד שהיא צריכה עזרה,אני אשמח לעזור,כי הייתי בכל הסיפור הזה.

שיהיה לכולנו לילה טוב ורטוב

ולכל הלסביות שבינינו,תענגו את הבחורה שלכן,אין דבר יותר טוב מזה:-)

נכתב על ידי , 9/8/2008 21:46  
1911 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט היכרות


היי אנשנושים!!

אנחנו ליאן ויעל,ושתינו לסביות גאות שמתות אחת על השניה,

הבלוג יעסוק בחיינו האישיים,

על היציאה מהארון ועל יחסינו ..יש לציין ששתינו חרמניות מאוד.

בהמשך אנו מבטיחות לפרסם כאן במצלמה ביתית אונליין את יחסינו המיניים!!!

 

אז יש למה לצפות!! =]

שבת שלום!!  

 

נכתב על ידי , 8/8/2008 17:32  
1501 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,087
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללסביות (ע"ר) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לסביות (ע"ר) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)