לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

עוד שעה יאיר הבוקר.



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

יאו


אין לי איפה לחגוג את היומולדת.

אין לי אפילו חברות בכלל,

ומי שמחשיבה את עצמה חברה, קמצנית מגעילה.

נמאס לי להביא לאחרים בלי שיביאו לי. אני מרגישה מנוצלת.

 

אני שונאת את הזונה"את מגעילה אותי, דוחה אותי"

אבל שניה אחרי היא צריכה משהו.

תגידי, מי את חושבת שאת?!?!?

שלא נדבר על הזונה השניה.

 

יאלה, אין לי כול כך מה לעדכן

עוד שבוע וחצי יומולדת.

ראיתי את זה שניצח בלרדת בגדול

והוא היה עם נעלי בית ורודות

 

שבוע טוב (=

נכתב על ידי Tulz. , 21/2/2009 14:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני כבר לא יודעת אם להעריך את מה שיש לי..


אוף . שוב יום האהבה . שוב אין לי חבר!

אני כ"כ צריכה את זה! אין לי ידידים בכלל..

אני מקווה שזאת השנה האחרונה שזה יהיה ככה ושבתיכון כבר הכול השתנה

אפרופו תיכון, המבחנים התבטלו ובסוף הם מחר.. אז שיהיה לי בהצלחה פעם 2

 

אני כ"כ עצבנית על מישהי! אבל אני כ"כ שמחה שהפרינסס גם  

סוף סוף דיברתי איתה על זה באמת..

אני חושבת שצריך להשיג משהו בגלל שזה מגיע לך לא בגלל שיש לך פרוטקציות

וזהו מה שיהיה יהיה כבר.

בכל מקרה יש מצב לסולו (?!)

 

תקופה עמוסה של מבחנים, וזה לא בא לי בטוב, כי אין לי כוח לזה פשוט!

אני מקווה שיהיה לי בהצלחה.

 

בקשר ליומולדת, כמעט סגרתי על קניון.. אני רק צריכה אפשרויות והכל יהיה בסדר.

בא לי כברררררררררררררר

 

שבוע טוב וחג אהבה שמח ()

נכתב על ידי Tulz. , 14/2/2009 18:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של steveO ב-14/2/2009 23:50
 



עדכון שבת .. חח


עדכון שבת XD


אז גם היום כל היום נשארתי בבית


ובת דודה שלי באה לישון אצלי, ולמרות הציפיות שלי היה דווקא נחמד.


יש לי מבחן באנגלית ביום שני.. למדתי ולמדתי ועכשיו כבר אין לי סבלנות יותר.


תכף אני אלך לראות סרט ונראה לי שאחרי זה אני קצת אחזור על החומר.


&nbsp;


כולם חולים.. כל החברות שלי, לכולן היה שפעת, אבל לכולן.


אני ממש מפחדדדדת &nbsp;לא באלי על זה עכשיו!


עוד מעט יש לי יומולדת! יאי, אני כ"כ מחכה לזה.


אין לי מושג עוד איפה לעשות, אבל אני מקווה שיצא הכי כיף שיש.


&nbsp;


פתחתי מסן חדש סוףסוף (: סתם התלהבות..


יואו כמה תכנתי אתמול והיום, פשוט לא הפסקתי לאכול..


אחרי זה העיקר אמא שלי הולכת ומספרת לאחרים שאני לא אוכלת כלום..


&nbsp;


אפרופו אתמול, הלכתי לדרום ת"א, במקום בצפר


קניתי תחפושת של חתולה, תחפושת מהממת! ממש אהבתי אותה..


וואי, איך באלי כבר פורים!!


&nbsp;


מחר מבחנים למגמות... אני פוחדת, אני מקווה שיהיה בסדר,


ועוד יותר אני מקווה שהקנאית הזונה החשבית והסתומה לא תתקבל.


חח נו, יש לה 60, 70 והיא מצפה להתקבל לכיתה של ציונים מעל 85. אהבלה. XD


כל יום שעובר אני רק שונאת אותה יותר!!!


&nbsp;


זה היה סתם עוד עדכונון..


אגב.. את הסולו (שוב) לא קיבלתי.. אבל הפעם היא אמרה לי,


שהיא יכולה לראות אותי רק בקטע של עצבים וזה..


ושהיא כמוני, ושאני חזקה בעצבים.. אז נראה כבר מה יהיה בעצבים..


בכל מקרה.. אני מחכה לשיר החדש ביום שני.. מעניין איזה שיר זה..


&nbsp;


***להזכיר לעצמי לפרמט את המחשב!!!***


&nbsp;


חחחח.. שיהיה שבוע טוב

נכתב על ידי Tulz. , 7/2/2009 16:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Tulz.

בת: 30




177
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTulz. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Tulz. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)