לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

לא עצרתי אפילו לראות כמה זה עולה לי


"הלכת לי רחוק מידי,בתוך הטירוף אין מה שישמור עליי.." התחלה חדשה, נסיון אחרון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

טוב...אז הכל (כמעט) מ ה ת ח ל ה


"וכך עברתי מבעד למראה אל תוך השאול שבו למעלה הוא למטה

 ואוכל הוא חמדנות,שבו מראות קמורות מכסות את הקירות,

שבו המוות הוא כבוד והבשר חלש.כל כך קל ללכת.קשה יותר למצוא דרך חזרה"

 

חזרתי לפה,

חזרתי לעצמי...

ניסיתי לראות אולי באמת אם אני ישכח מהעינין יהיה לי טוב...אבל לא.

בלי אנה אני כלום.

אני מתגעגעת להתחלה,לאופריה...

להרגשה הזאת של להעלות על המשקל ולראות שירדתי..

להרגשה הזאת שללבוש ג'ינס ופתאום לראות שהוא קצת גדול.

להרגשה הזאת,הריקנית..ריקה מאוכל ..

למחשבה שאוכל אוכלים רק כי חייבים בשביל לחיות

ולא בגלל שזה טעים .

להרגשה שאני אוכלת רק כי חייב ולא כי אני רוצה או כי בא לי.

מתגעגעת ל"היי" הזה..

שונאת את עצמי ככה.פשוט שונאת.

בעצם לא שונאת,שונאת זה מחמאה, מ ת ע ב ת !

אז מהתחלה...

עם משקל עודף וכמה סמטימטרים יותר שאולי מאזנים את זה...

והפעם אני לא עוצרת.

בלי פחממות,בלי סוכרים,בלי שטויות.

 

50

49

48

47

46

45

נכתב על ידי jest me16 , 19/5/2009 17:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  jest me16

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjest me16 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jest me16 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)