לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני השטן בהתגלמותו,וגאה בזה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2008

השפעה של כולם,קראו תקטע


אהבה

מושג יחסי,

אהבה ממלאת אותך

ומרוקנת אותך

אתה ממולא באהבה,אז אתה ממולא בשנאה

כי הרגשות האלו באים ביחד

אל תחפשו תאהבה שלכם,היא תמצא אותכם לבד,

אם תחפשו אותה,תראו שאיבדתם אותה,כי היא הייתה לכם מתחת לאף ולא שמתם לב..

אל תעמיקו בנושא,

הנה,אני ניסית למצוא תאהבה שלי,ולא מצאתי,ואז שכבר הפסקתי לחפש,

הכול התגלה לי

:)

יום אהבה שמח,

3>

נכתב על ידי , 16/8/2008 15:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבוע חדש,בעיות חדשות


שבוע מוזר עבר עלי,בכלל כמה חודשים די דפוקים,

נתחיל מי כך שהעבר שלי חזר עלי,לא ידוע באיזו דרך:0

התקרבתי לאנשים מסוימים,והיתרחקתי מאנשים מסוימים,..

השקפה מוזרה קיבלתתי על כול מה שקורה,ואני לא בטוחה עם אני צודקת או שאני סתם תמימה,

נ.ב. יום אהבה שמח..

נכון אומרים,שכשאוהבים,רוצים את הכי טוב למי שאוהבים,כמה שזה נכון,

קיטשי אבל נכון...

 עוד משו,

די עם הפוזות,

יום אחד החיים חרא,יום שני,הכול טוב,

תפסיק עם זה!!

דיברתי מלא עם אלכס,הוא עבר לבאר שבע:(

ויש לו חברה,טוב עברו כמה שנים טובות:P

שיהנה לו

הספקתי לריב עם דימה ולהשלים איתו:Pאיזה מטומטמת אני

בעיקרון אני בריב עם עצמי ולא יכולה להשלים עם זה,בגלל זה כל הדרמות,

טוב לפחות אני מודה בזה:P

שבוע טוב....:-*

נכתב על ידי , 16/8/2008 12:27  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 310722867 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlove_and_you אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על love_and_you ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)