לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My panpiks


כל הפאנפיקים שלי, כאן ועכשיו!

Avatarכינוי:  Nice to meet you, a littel frog

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

מזל טוב מאוחר מאוד (לעזאזל אם הזיכרון שלי) להרמיוני =]!!


למי שלא יודע, היה לה יום הולדת ביום שישי..=)

ועכשיו, כמה פאנארטים שאני מאוד אוהבת שלה:


img183/3409/hermio4vbqt8.jpg

Entwined

זה הכל=]

וסליחה על האיחור הרמי ^^"


 

נכתב על ידי Nice to meet you, a littel frog , 21/9/2008 19:05  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שאלות הרהורים והערות על הארי פוטר


כן, אני יודעת שזה בלוג פאנפיקים (-"מה?! זה בלוג פאנפיקים?!" -"כן"), אבל.. לפעמים בא לי לשתף גם אנשים אחרים בהרהורי הקמוסים ולשאול אותם שאלות, אז הינה:

 

שאלות הרהורים והערות על הארי פוטר

1. וולדי נולד ב-31 לחודש ה-12, והארי נולד ב31 לחודש ה-7. אם תבדקו, תראו שהתאריכים שלהם מקבילים! מקרה?

2. -ספויילר!-: בקטע שבו וולדמורט הורג את ההורוקס שבתוך הארי, ויש מין תינוק ערום כזה, נראה לי שזה החלק של הנשמה של וולדמורט שמת, לא?:-ספויילר!-

3. אם לאוליבנר יש 3 סוגי ליבות: נוצת עוף החול, ליבב דרקון, ושערות זנב חד קרן, זה אומר שכל אחד מתוך 3 אנשים (בערך) אמור לקבל את המילוי של נוצת עוף החול. אם כך, מדוע זה כ כך מיוחד שלהארי וולדי יש ליבות תואמות?

4. המדרגות בהווגרטס כושפו כך שבנים לא יוכלו להגיע לחדרי הבנות. אבל בעזרת קסם פשוט למדי (ואפילו טיפוס על המעקה) ניתן להגיע בכל זאת לחדרי הבנות. אם כך, מדוע טרחו כ"כ מייסדי הווגרטס להפעיל קסם זה על המדרגות?

5. כמעט בכל השיעורים (עם דגש על שיעור שיקויים) לומדים תלמידי סלית'רין וגריפינדור ביחד.

מדוע החליטו המייסדים (או המורים העכשווים) לשלב בין התלמידים ביחד עם ידוע שיש ביניהם יריבות?

השערה לתשובה: זאת רולינג, שכמובן רצתה שהארי יפגוש כמה שיותר פעמים את דארקו, בשביל להוסיף לעלילת הסיפור.

6. א'. יש 3 סוגים של דם שיכולים להיות לקוסמים: טהור דם, חצוי דם, ובן מוגלגים (לא נחשיב את בוגד הדם, כמובן).

והינה, הארי, רון והרמיוני תואמים בדיוק לסוגי דם אלה! צירוף מקרים?

ב'. ישנם 3 צבעי עיינים (לא כולל שחור ואפור) שיכולים להיות לאדם: חום, ירוק וכחול. וגם כאן הצבעים מתחלקים באופן שווה בין השלישייה! צירוף מקרים?

ג'. ישנם 4 סוגי שער שיכולים להיות לאדם (לא כולל עירבובים ושיער שיבה):  בלונדיני, ג'ינג'י, שחור וחום.

בין השלישייה מתחלקים הצבעים האחרונים בסדרה, ולרבות מהאנשים "הרעים" בספר (דראקו והוריו, רבות מאוכלי המוות והרבה תלמידי סלית'רין) הצבע הנותר! צירוף מקרים נוסף?

ד'. לאוליבנדר יש 3 סוגי ליבות. וכבר אין צורך ממש להסביר.. סוגי הליבות מתחלקים בין ילדי השלישייה! מה קורה פה עם צירופי המקרים?

7. השערה: זה שהארי יהיה הבעל של ג'יני? רולינג תחננה את זה מההתחלה!

במקור, היא העדיפה שרון יהיה האח הכי צעיר במשפחה שכל ילדי בנים. אבל יחד עם זאת היא רצתה שהארי יהיה בסופו של דבר, קרוב משפחה של רון (וגם של הרמיוני).

ולכן היא החליטה להוסיף שם את ג'יני.

יש לנו תזכיר עליה כבר בספר הראשון, בספר השני יש לה תפקיד חשוב, ובהמשך היא ם מתוארת כ"בת הכי מושכת בהווגרטס".

כמובן, רולינג הייתה רוצה שהארי יהיה חבר של ילדה יפה נחמדה וכ"ו..

וגם, משהו ששמתי לב עליו- ג'יני מקבילה להארי במראה!

עם הייתה ללילי וג'יימס ילדה, היא הייתה נראת (ככל הנראה) כמו ג'יני.

 

זה הכל! (לפחות כל מה שאני זוכרת..)

אם אתם יכולים לענות לי על אחת השאלות ואף לשאול שאלה בעצמכם, אשמח מאוד!

שיר =]

נכתב על ידי Nice to meet you, a littel frog , 21/9/2008 16:22  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פאנפיק חדש- טעות


טב, אז לפני שאני אפתח שוב את האתר, אני פותחת פאנפיק חדש ויפה- טעות.

הרעיון לפאנפיק אהוב עלי במיוחד, ולצערי הוא לא שלי אלא של חברתי הטובה, גלי...^^

טוב, אני מקווה שתאהבו, שיר =]

 

נ.ב. אני לא עושה ספויילרים, סורי ..

שם הפאנפיק: טעות

שם הכותב: שיר XD

פאנדום: ה"פ

דירוג: נמ.. נראה לי GP13

שיפ: כל מיני ברקע

ויתור זכויות: נראה אתכם מנחשים.. (לרולינג..)

תקופה:  אחרי המלחמה השנייה בוולדי

ז'אנר: הרפתקאות, מתח

הערות: את הרעיון לפאנפיק גנבתי מחברתי הטובה, גלי =] (את זה כבר אמרתי ^^")

 

הייתה זו שעת צהריים חמה בבית משפחת וויזלי.

הארי ישב על מיטתו בחדר המשותף לו ולרון ודפדף בספר "קווידיץ' בראי דורות".

כבר כמעט חצי שעה שהוא יושב ככה, ומרפרף בספר ללא מטרה ברורה.

בסופו של דבר, כאשר כבר השתעמם די והותר, הוא קם מהמיטה ופנה לכיוון הדלת הפתוחה.

הארי יצא אל גרם המדרגות, וירד בהן בהליכה מתונה, כשלבסוף הסתיימו המדרגות במטבח הבית.

לא היה שם אף אחד, פרט לאדון וויזלי, שנחר בקולי קולות.

הארי צעד בשקט לכיוון הדלת הראשית, משתדל שלא להעיר את אדון וויזלי, ופתח אותה.

בחוץ בהקה בשמש בלובן מסנוור, והארי נאלץ להניח את ידו מעל עיניו על מנת לראות.

הוא צעד מספר צעדים בגינה, עד שהסתגל לאור החזק.

בקצה הגינה עמדו רון והרמיוני, והתנשקו.

הארי צעד אל כיוונם על קצות האצבעות ונגע באחת מאצבעות נגיעה חדה בכתפו של רון.

רון קפץ מההפתעה והביט סביב במהירות על מנת לבדוק מי הוא זה שהפריע לו.

"הארי!" הוא אמר, משועשע מעט.

"אני ולא אחר" השיב הארי, מעט בחוצפנות.

"הייתה חייב לעשות את זה, נכון?!" שאלה אותה הרמיוני, בכעס.

"כמובן!" ענה הארי בנימה צינית.

חיוך קטן הסתמן על פניהם של רון והרמיוני.

"רוצה.. להסתובב קצת?" שאל אותו רון בחיבה.

"בטח!" ענה הארי, והשלישיה יצאה מחצר משפחת וויזלי והחלה להסתובב באזורים המוריקים שמסביב.

"תגיד הארי..אתה.. אתה חושב לפעמים על ההורים שלך?" שאלה הרמיוני את הארי בעדינות.

הארי היה מופתע מעט משאלה, שהייתה כמעט רטורית.

"כמובן!" הוא ענה, כמעט בלי לחשוב.

"ותגיד.. הייתה רוצה לנסות, לנסות למנוע את.. המוות שלהם, נכון?" שאלה שוב הרמיוני.

הארי התחיל להריח משהו מסריח בכוונותיה של הרמיוני, אבל בכל זאת ענה לשאלתה: "בטח..!" הוא אמר והפנה עליה את פניו.

"פשוט אה.. שאלתי אותך את זה כי.. כי רציתי להגיד לך.. אני חושבת שיש דרך לעשות את זה.." אמרה הרמיוני, כשקולה נחלש בכל מילה.

"מה?!" קראו הארי ורון יחד.

"את מתכוונת, באמת?!" שאל הארי, מופתע, את הרמיוני.

הרמיוני הנהנה.

"איך?" שאל אותה רון, מופתע גם הוא.

"זוכרים שבשנה השלישית שלנו בהווגרטס השתמשתי במחולל זמן בשביל להצליח להשתתף בקול השיעורים שלי?" שאלה אותם הרמיוני.

"כן.., ו..?" שאלו אותו בחזרה הארי ורון.

"אז..יש לי עדיין את מחולל הזמן ההוא" סיימה הרמיוני את המשפט.

"וואו! מגניב!" אמר רון בהתלהבות, "אבל נצטרך לסובב אותו המון סיבובים! כל סיבוב הוא שעה, ועברו כבר לפחות מיליון שעות מאז.. אה.. התקרית" הוא הוסיף הביט במבט שואל אל הרמיוני.

"אני יודעת, חשבתי על זה. אני עשיתי כמה חישובים ומצאתי שנצטרך לסובב

478,752,210,984,675,319,337,383 את המחולל, משעה 21:00 בערב".

ענתה לו הרמיוני בסיפוק.

"אבל.. זה המון סיבובים, היד שלנו נכאב ובשלב מסויים.. נצטרך להפסיק. וחוץ מזה, אסור שאמא שלי תראה אותנו! היא בטח לא תרשה לנו לעשות את זה!" אמר שוב רון.

"וזה החלק המתוחכם בתוכנית!" אמרה הרמיוני וחיככה את כפות ידיה זו בזו "אני הטיל קסם על המחולל שיגרום לו להסתובב 478,752,210,984,675,319,337,383 פעמים, ובאותו הזמן אנחנו נישן, בעוד אנחנו אוחזים בשעון!" היא סיימה את דבריה והביטה ברון והארי בציפייה.

"וואו!" אמר לבסוף רון.

"אז קדימה, בואו נחזור למחילה..!" אמרה הרמיוני והחלה צועדת בכיוון ההפוך.

אף אחד מהם לא שם לב שהארי לא פצה בכל הזמן הזה את פיו.

למען האמת, הוא כן רצה לדבר, אבל היה כל כך מופתע, והמום, שלא היה יכול לעשות דבר מלבד לבהות ברון והרמיוני הנלהבים.

לבסוף שם רון לב לזה שהארי איננו מגיב וניסה לדובבו.

"אה..הארי.. אין לך משהו לומר בנושא?" שאל רון בחשש קל את הארי.

"אמ.. אה.. אני.. כן, אני חושב.." ענה הארי, מופתע מהשאלה הפתאומית.

"ומה זה?" הצטרפה הרמיוני.

"אני חושב.. אני חושב.. שאני.. מאוד שמח" גמר הארי ויחד הם פנו בחזרה למחילה.

מקווה שאהבתם!

הסיום לא יצא לי משהו אבל.. לא נורא, בפעם הבאה זה ישתפר =]

 

 

 

 

נכתב על ידי Nice to meet you, a littel frog , 20/9/2008 16:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

739
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNice to meet you, a littel frog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nice to meet you, a littel frog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)