לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

such a beautiful life



Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

אומגד יום שני לימודים :O


יואוווווווווווווווווווו רררררררררררררר עוד [רגע אני סופרת.....שישי ,שבת,ראשון ] שלושה ימים יש לימודים.. פאקינג שיט

מה ניסגר עם העולם הזה למה הכל קורה כ"כ מהר?@@$%
זה היה הקיץ הכי כיפי בחיים שלי עד עכשיו היו לנו שבועיים שלוש שפשוט כל יום ההיתי חוזרת בבוקר ולא זוכרת מה היה
שם ואפילו לא שתיתי טיפת אלכוהול.. תשאלו אותי מה היה שם.. אני לא יודעת מה להגיד לכם אני לא זוכרת אני רק יודעת שהיה לי ממש כיף ואני רוצה שזה יחזור על עצמו..
היום יצאתי אני והבנות [שני,דין,רז וחן] בלי הבנים וכ"כ נהננו והזכרנו זיכרונות שלא שמנו לב איך השעה 3 ואני לפחות הגעתי למסקנה שלא צריך בנים בשביל להנות XD


היום הלכתי עם בר [לוי] לשוק של יום חמישי שליד הום סנטר וזה.. פאקינג ברגל ובסוף מסתבר שאין שוק!! ינעל ריבוק עליהם!! אמא שלהם הזאתי 3245!$#@#$% אפילו לא מתקשרים להודיע.. משו שום שלט ברחוב!?@

אז משם הלכנו לקניון הזהב רק כדי לאכול גלידה פיצוץ ,אכלנו ואכלנו ואז דניאל הבוצ'ה הגיעה עם חברה שלה משבט יעד .. [בוזז]

והם יתנחלו לי ולבר על השולחן והיה צחוקים אעש
חח בדרך לקניון אז בחניה לייד שמו על מלא מכוניות כל מיני כרטיסי ביקור של נערות ליווי וסטאף >< אז אני ובר אספנו אותם XDDD
ואז דניאל ראתה את זה בתיק שלו וכולה נישפכת מצחוק XD  ואז ואז אחרי זה שחזרתי הביתה פגשתי את תום וגל.. ,חוסר חיים מוחלט באלוהים ואיך שבאתי הביתה ב8 ישר חשבתי טוב אני חייבת לסדר קצת שההורים לא יגידו כלום שאני יוצאת כל יום ואפילו לא מסדרת ת'חדר שלי ושאני ניהיית ילדה שלא אכפת לה מהבית.. ושיט ואז יצאתי עם שני ורז לכיוון נחמה.. היה ריק היום
אבל היה כיף 
השתלטנו על הנדנדות סאטלה לאיזה חצי שעה בערך ואז באים כזה צועקים לנו.. בנות בנות.. זרמו לפה רגע.. ואני כזה "רז לכי הם קוראים לך XD"
יואו איזה נואשת היא היתה היום לוודקה אנשים הציעו לה בצחוק וודקה והיא לקחה ברצינות כפרעליה XD ואז לקחנו אותה מהר משם XD וכל קיוסק היא כזה יא חורטיצה מנטה D:
וקנינו גלידה רוסית
שייאללה ס'חפירה מיותרת,טוב ראיתם ת'שעה של העידכון נוו?!
חח איגור ילד טיפש P:

פוצ'קעעע אני אואהבת אותך הכי בעולם.. היתגעגתי.. אני רוצה לראות אותך שוב

נכתב על ידי , 29/8/2008 04:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Leftovers ב-29/8/2008 15:56
 



אני בהריון !! כבר 3 שבועות


סתם לא >< לאנשים בעולם הזה אין טאקט.. כן גם לי לפעמים ויש גם כאלו פחדנים בעולם הזה.. הם כאלו עברייני מקלדת מקללים מקללים ואז הופה מתחילים לדבר איתם במציאות הם סופר פחדים מוכנים לנשק לך ת'רגליים רק שיסתכל עליהם.. יש איזה טמבל שיצא על אחי והוא לא מכיר את אחי [חבל מאוד] ועכשיו אחרי שסיפרו לו מי זה אח שלי הוא כולו בשקט שששש חס וחלילה   זה כזה מעצבן.. כאילו מה אתה יכול לצאת שאתה מאחורי מסך?! אבל כשזה במציאות אתה פחדן?! עם אתה גבר שם תיהיה גבר עד הסוף!!

חתיכת גיי באמא שלי שעם אני רואה אותו שוב הולך עליו גם אני וגם אחי..

 

ועכשיו נעבור מההומואים האלו שדרך אגב מיש שמכיר אותו יכול להיות אז זה גל וולפסון אחד אפילו במסן לא רצה לדבר עם אחי.. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גיי 
איי יא ייאי מה יהיה עם העולם הזה XD יא עשיתי היום איבחון אני ילדה מפגרת XD לא נורא.. ואז נסעתי לסבתא שלי שדודה שלי היתה שם והמשפחה היתה שם.. דודה שלי חוזרת היום לקאריביים שם היא גרה :( ניראלי אני  עוזבת ת'צופים מה אני אמורה לעשות שם ברגע שאני בריב עם כמה מהשכבה?! אינלי מה לעשות שם.. טוןב ניראה וזה לא שאני רוצה להשלים עם 2 הטמבלים האלו ממש לא.. אני מעדיפה להיסתובב עם אדיר הטמבל הזה מאשר עם שניהם ביחד ,אחד יצא שקרן והשני סתם טמבל

טוב אני יתן לך להישתלט לי על החיים.. אני יהיה שמחה ועליזה כמו תמיד דייבי שלי אני אוהבת אותך הכי בעולם 3>>>>>

נכתב על ידי , 26/8/2008 20:50  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מנקהXקור ב-29/8/2008 04:29
 



לדף הבא
דפים:  

417
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למנקהXקור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מנקהXקור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)