לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הלב שלי שבור


בד"כ אני מאוהבת, עכשיו אני במשבר שלא נגמר כבר כמעט שנה. אני מסתבכת בתוך עצמי ואני עושה יותר מידי שטויות. תעזרו לי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

קצת עלי...


אני: דיאנה מרקוביץ'

 

גיל: 15.5.

 

תאריך לידה: 24.1.93

 

כיתה: י'

 

אוהבת: את השקט

 

שונאת: שוויצרים ומתנשאים.

 

הסטריאוטיפ שמדביקים לי: ערסית

 

מוצא: חצי מרוקאי חצי טורקי ויש עוד משהו לא ברור שבגללו אני מרקוביץ'

 

סגנון לבוש: אלגנט

 

התערבתי: על ניצחון רוב ב 25 משחקי פוקר.

 

כשאפסיד: אצטרך לרוץ ערומה ברחוב עם שרשרת של בת הוואי ומסכה על הפנים

 

בעייה: החיים בזבל

 

הצבע האהוב עלי: צהוב

 

כשמדברים על כדורגל ההעדפה שלי היא: בית"ר

 

מוזיקה: מזרחית

 

הזמר האהוב עלי: אייל גולן

 

מזל: אין [ובקצב הזה לא כל כך יהיה לי]

 

המצב שלי לאחרונה: רעוע ביותר

 

הייתי בדיכאון במשך: חצי שנה

 

התוצאות: ירדתי 6 קילו

 

הגבר הכי מבוגר שהתחיל איתי: בן 36

 

אני נראית בת: 18-17.5

 

הדבר הכי נורא אצלי: הבטן

 

הדברים הטובים שיש לי: רגליים ושפתיים

 

המצב החברתי שלי: סביר

 

לקח שלמדתי בחיים: שאסור לספר את הסודות שלנו לאנשים, כי גם הקירות יכולים לשמוע ולהעביר את זה הלאה.

 

המשפט שלי: לשקר יש הרבה רגליים, וכולן רצות מהר

 

אני מכורה: לארטיק לימון

 

מגעיל אותי: רעש של אנשים שמקנחים את האף

 

משמח אותי: שהמשפחה שלי שמחה

 

החלום שלי: להקים משפחה מאושרת ולהזדקן בכבוד

 

הפחד הכי גדול שלי הוא: אש, שריפות

 

מלחיץ אותי: שמדברים עלי מאחורי הגב

 

לא שמה על: הלימודים

 

הסכנה הכי קרובה שלי: עומדים להעיף אותי מבית הספר.

 

הייתי אצל פסיכולוג במשך: הרבה שנים...

 

משפחה: יש לי שלושה אחים ושני הורים.

 

אני מתווכחת הכי הרבה עם: אמא שלי

 

תגיבו =]

נכתב על ידי , 14/11/2008 15:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




567
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstay at home & leave me alone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stay at home & leave me alone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)