לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

**The story i want to tell**


סנדי שחיה את חייה הרגילים עם משפחתה,יום אחד חייה מתחילים להשתנות,מאחורי כל מה שקורא לה עומד משהו,משהו שהיא לא ישר מבינה,היא לא יודעת במי לבטוח ובמי לא. לאן לברוח ומה לעשות,אך את הנעשה אי אפשר להחזיר...

Avatarכינוי:  ~ThE sToRy I WaNt TeLl

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

"חיים ביום אחד" פרק 39-מחזירה תגובות-סיפור בהמשיכים



בפרק הקודם:

מייק פנה אל האיש שהיה שרוי על הרצפה,הוא הלך ודעך לנגד ענייו,חייו נזלו ממנו החוצה יחד עם דמו הניגר ללא מעצור.

"ראית דבר מה מוזר בפרופסור?" מייק גחן אל האיש והתרכז בדבריו.

האיש הביט בו בלאט וענה בקול נאנק וחירשי."כן,הוא יוצא הרבה בזמן האחרון,בשעות הליל-"

הוא פלט חרחור אחרון ונדם.עניו הביטו במייק במבט חלול וחסר חיים.

מייק התרומם באיטיות מעל גופו."אינשטיין מת" מלמל.

סנדי השפילה את ראשה."זה לא אינשטיין,זה לייטמן,ועכשיו אנחנו יודעים שקראו לו בכלל הנרי ברימור".היא אמרה בקול חרישי ומדוכא. "הרגנו אדם חף מפשע".

 




פרק 39

 

"למה נראה לך שהאדם הזה חף מפשע?" שאל מייק בקול אדיש.

"הוא לא עשה דבר!הוא אף לא ידע על עיסוקיו של האדון שלו- הוא היה רק משרת,או עוזר של 'הפרופסור'.לא יותר." שאגה סנדי בעצבנות.

"סתם הרגנו אותו מייק.אך בכל זאת נצטרך להמשיך במשימה.עלינו לחטוף עכשיו את הפרופסור האמיתי,הפעם נתאמץ מעט יותר!"

"ואיך את מתכוונת לעשות את זה?"

"תיראה" ענתה וחיוך מסתורי נמרח על פנייה.

הם הוציאו את הגופה של האיש מתוך בית החרושת והיא הונחה בין קבוצת עצים לא רחוקה מהמקום.סנדי הביטה בפני הגופה- חסרות חיים ומשדרות פלצות.היא חשה צביטה בלב.

 הם החלו לכסות את הגופה באדמה,בעזרת את חפירה שנמצא בבית החרושת.

סנדי ניסתה כמה שפחות להביט בגוויה,כאילו ברגע שתביט בעניו הוא יקום לתחייה וינקום בהם על כך שרצחוהו.אך למרות שהביטה הישר בעניו הריקות,הוא המשיך לשבוק חיים.

לא היה טעם להשקיע מאמצים רבים בהסתרה.המקום היה כמעט ולגמרי שומם.

"אני נוהגת" אמרה סנדי בקול החלטי המלווה במבט נוקב לעברו של מייק, ההולך אל מושב הנהג.

הוא נאנח ושינה את כיוון הליכתו.

"היכן נשהה כל הזמן הזה?" שאלה סנדי כשכבר החלו לנסוע.

"יש לי מקום מצוין" ענה ועצר פיהוק.

סנדי הביטה אל מייק משדרת לעברו מסר שימשיך בדבריו על דבר 'המקום המצוין'.

"מה את רוצה?" שאל כשהבחין במבטה.

סנדי נשפה אוויר מתוך אפה בעצבנות."אמרת שיש לך מקום שנוכל לשהות בו!" היא רצתה להוסיף מילה המתארת אותו כמו 'אידיוט' או 'דביל' אך נמלכה בדעתה משום הידיעה שזה גם כך ברור.

"אה נכון.רחוב 45 בית מס' 12 דירה 23 "

"תודה על הטרחה מייק" ענתה בקול עוקצני לאחר שמייק סיים את פיהוקו.

"של מי הדירה הזאת?"

"של מרכוס"

"אה נכון זה האחד הזה…כן כן"

"את מכירה אותו?!" השתאה מייק וקימט את מצחו.

"לא! ולכן השם 'מרכוס' מאוד עוזר לי!"

"אז מכירה או לא?"

סנדי גלגלה את ענייה וענתה בקול מאופק כששיניה חורקות. "ל-א"

"מרכוס זה אבא שלי"

"אתה רוצה שנבוא לדירה של אבא שלך? מייק הכול בסדר איתך?"

"הוא לא יפריע לנו,הוא מת" ענה בקול אדיש לחלוטין.

"מה?אתה אומר את זה כאילו זה מובן מאליו"

"אני שנאתי אותו.הוא היה אלכוהוליסט עוד כשהייתי תחת חסות הורי.הוא התעלל בי ובאימי.לא היה איכפת לו ממנו.שמחתי כשהודיעו לי לפני שבועיים כי מצאו את גופתו עפ"י ריח הריקבון,כשלידו כמה בקבוקי יין ווודקה מרוקנים מתכולתם עד הטיפה האחרונה"

סנדי שתקה וחשבה לרגע על הדברים שאמר מייק. 

מייק דחף את דלת הדירה בחוזקה כזו שהיא נחבטה בקיר ואף גרמה לו להיסדק.

כשנכנסה סנדי לדירה את אפה תקף ריח עז של ריקבון ועובש.

היה ניכר כי במקום זה חי (וגם מת) אלכוהוליסט.האוויר בדירה היה חנוק ומעופש.כל הרהיטים המעטים שנמצאו במקום היו מכוסים בשכבה סמיכה של אבק,כאילו לא נוקו מעולם.

הדירה נראתה כה בלויה שסנדי דמיינה כי עוד רגע התקרה תיפול על ראשם.זה לא קרה.

סנדי כיסתה את אפה בידה ושאלה בקול מתועב."מייק,יש לך מטהר אוויר?"

"או,כמובן,אני תמיד נושא אותו איתי במכנסיי!במקום אקדח!"

סנדי הבינה כי התשובה היא לא.כנראה שתצטרך להתרגל לריח.

מייק ניגש אל ארון בגדים והחל להוציא בלהט את תכולתו.

"מה אתה עושה?" שאלה סנדי בהשתוממות..

"אני מחפש לעצמי תחתונים נקיות.שלי פשוט התלכלכו.כבר לא יכולתי להתאפק"

סנדי גיחכה מעט ואז החליטה פשוט לראות אם מלאכתו תניב פירות או שמא הוא לא התלוצץ בקשר לתחתונים.

הוא תלש באכזריות את הקרש בגב הארון,חושף מאחוריו חלל ריק.

הוא הוציא את ידו מתוך הארון כשעל פניו הבעה גאוותנית."מה תגידי על זה?" שאל בסיפוק,מצפה שסנדי תתפוצץ מקנאה.הוא אחז בידו תת מקלע מדגם MP5A5.

"יפה!" אמרה כשהיא מסתירה את סערת רגשותיה.

היא הסירה את ידה מאפה-שוכחת מהצנחה- וחטפה מידו את תת המקלע ובחנה אותו בהתלהבות."מייק!אתה גדול!"

"פעם ראשונה שאת קוראת לי בשם תואר מלבד אידיוט"

הוא הכניס את ידו אל פנים הארון שנית.כשידו נשלפה בחזרה הוא אחז כמה מחסניות אשר כל אחת מכילה 15 כדורים,והושיט אותם אל סנדי.

"מייק תודה" היא חייכה אליו חיוך מלא אושר."ומה יהיה לך?"

הוא חייך חיוך פתלתל שנמרח באיטיות על פניו.ידו הסתערה שוב אל פנים הארון והוצאה חזרה כשהיא אוחזת בתת מקלע נוסף מדגם MP5SD1.

סנדי ניתקה לרגע את מבטה חדור העליזות מתת המקלע שלה. היא הביטה בקנאיות בזה של מייק.

"גם שלי טוב" חייכה,כשמבטה מלטף את ה MP5SD1 של מייק.

מייק תחב שוב את ידו אל תוך הארון.

"עוד משהו מייק?"

הוא הוציא מתוך הארון כמה מחסניות בשבילו וגם כן שני תיקים מאורכים שיוכלו להכיל את נשקם.הוא הושיט את האחד לסנדי.היא הניחה לתוכו את נישקה וענייה נפרדו ממנו כשזה נעלם בתוך התיק,כאם הנפרדת מבנה.

"סנדי את נפרדת ממנו בכזו דרמטיות"

"סתום מייק,אני תמיד חלמתי על כזה"

הוא חייך חיוך מוסתר  וסגר את הארון בטריקה רעשנית.

"אנחנו חייבים לנוח לפחות מעט ליפני שנצא למשימה,אני לא רוצה שדבר מה ישתבש"

"אני מסכים איתך,הבעיה שבבית הזה יש רק מיטה זוגית אחת,ואף לא ספה נוספת"

"אתה יודע מה זה אומר?"

מייק תהה מעט ואז ענה "לא"

"זה אומר שאתה תישן על הרצפה"

"חצופה!" התפרץ מייק.

"אני בת"

"ואני בן אז מה?"

סדני גיחכה."בדיוק,בגלל שאני בת אני ישנה על המיטה"

"זו מיטה זוגית סנדי! היא יכולה להכיל את שנינו"

סנדי עיקמה את פנייה אך החליטה לשתוק.במילא אין כל אפשרות נוספת.

 

"אתה בטוח שהוא נקי?" היא שאלה בספקנות כשהיא מביטה על הסדין שצבעו המקורי היה פעם לבן.

"מייק. הוא צהוב ומלא כתמים"

"את מעדיפה את זה?" הוא שאל והצביע על סדין נוסף מלא כתמי קיא ושאר דברים.

פנייה של סנדי לבשו ארשת גועל מובהקת.היא שוב שתקה.

הם כיסו את המיטה-שגם עליה לא היו חסרים כתמים- בסדין ונכנסו ביחד אל המיטה כשכל אחד מהם מתרחק אל הקצה השני של המיטה.רחוק ככל האפשר.

"מייק,אתה לוקח יותר מחצי מיטה!" התלוננה.

"זה בגלל השרירים שלי" ענה בהתפארות.

סנדי עיקמה את שפתיה וכיווצה את מצחה כשהיא ממלמלת בשקט "מייק.."

היא שכבה על גבה בוהה בתקרה ומנסה לגרש את המחשבות שמדירות את השינה מענייה. למרות העייפות.

נחירותיו של מייק נשמעו ברקע.

ענייה החלו להיעצם באיטיות והמחשבות המעיקות והקודחות במוחה החלו לסגת בעצלנות.

בחלומה ראתה את אמה.אך לראשונה היא ראתה אותה שמחה וצוהלת ולא שוכבת באותה דירה שרופה וגופה מבותר לחתיכות.לראשונה לא ראתה את אמה ברגע שהלהבות מכסות אותה ושורפות באכזריות את מה שנשאר ממנה.מראה זה לא סר ממנה ושב כל לילה מחדש לככב בחלומותיה השחורים של סנדי.

הפעם אמה רצה בתוך שדה פרחי בר כשעל פנייה חיוך מאושר.השמש מלטפת את שיערה החלק וענייה התכולות נוצצות בשמש כיהלומים.

לפתע סנדי חשה כי דבר מה קרס עלייה בפתאומיות.נשימתה נעתקה בבת אחת,ריאותיה התאבנו והאוויר נשאב מהן.היא ראתה כבר את מלאך המוות עומד מעלייה כשלפתע פתחה את ענייה.

היא חשבה כי תראה את אחד מאנשיו של הבוס עומד עם ברכיו על גרונה ועם חיוך אכזר על פניו חונק את גרונה. לא כך היה.

היא ראתה את גופו הגדול של מייק מונח על גופה.

"מייקקק!" היא הצליחה לפלוט.

"מה,תעזבי אותי תמשיכי לישון." ענה אף בלא לפתוח את עניו וקולו ישנוני.

"אתה מועך אותי חתיכת דפוק!"

"מה..איך אני יכול-הוא פתח את עניו וברגע שראתה כי הוא שוכב עם גבו על סנדי,הוא ניתר ממקומו כמו חץ מקשת-אוי סנדי אני מצטער!"

סנדי ינקה אוויר אל ריאותיה ונשמה בהקלה."עוד רגע והייתי נחנקת!אלוהים ישמור כמה אתה שוקל?"

מייק חייך בשחצנות."זה בגלל השרירים שלי"

"אוך מייק!!" היא פלטה בעצבנות.

"אני מצטער,אני תמיד מתהפך מתוך שינה,לא שמתי לב"

סנדי ראתה בעני רוחה את עצמה ניתרת אל התיק בו מונח ה MP5 שלה וללא היסוס מפוצצת למייק את הראש.אך זה היה רק הרהור סרק-פרי דמיונה של סנדי בשעת עצבנות.

היא התהפכה אל צידה ועצמה את ענייה.מייק עשה כמוה והם שקעו בשינה.

צעקה רועמת פילחה בפתאומיות את האוויר ובבת אחת שברה את השקט.

"אהה לעזאזל!" צווח מייק.

הוא מישש את ישבנו והוציא מתוכו סיכת בטחון שננעצה בבשרו.

"סנדי למה לעזאזל יש לי סיכת בטחון נעוצה בתחת?"

"חשבת שאני לא אחזיר לך על כך שכמעט הרגת אותי?"

"אבל זה היה בטעות!"

"מי אמר שזה לא?"

מייק שתק ועיוות את שפתיו בכעס.הוא ליטף בעדינות את ישבנו,מנסה לראות את מקום הפגיע.

זה מאוד כאב!" הוא רטן.

"חשבתי שזה לא יצליח לעבור דרך השרירים שלך" היא אמרה בעוקצניות.

מייק השליך את סיכת הביטחון בתיעוב אל הרצפה והם שוב שקעו בשינה.

 

שניהם השכימו מוקדם עוד ליפני צאת החמה,כשהחושך עוד שלט בעולם.

סנדי ארזה את תיקה בו שמה בגדים נחוצים וציוד נחוץ למשימה.היא שמה את נשקה בתיק נפרד,מגיע לו חשבה על תת המקלע החדש שלה.

"קום!" היא צעקה לתוך אוזנו של מייק שהיה עדיין שקוע בשינה.

על צעקתה מייק הגיב בשתיקה והחסיר כל תגובה.

היא ניסתה לצעוק מספר פעמים נוספות,אך כשראתה כי הדבר לא מועיל,היא מילאה כוס מים מן הברז.הצינורות עוד לא זכו לחימום מאור השמש,כך שהמים בתוכם היו קפואים במיוחד.

מייק ניתר ממקומו בבעתה כנשוך נחש-כשהמים הקרים ניתזו על גופו בבת אחת.

הוא עמד ליד המיטה.פיו פעור בתדהמה והמים נוטפים ממנו."סנדי את משוגעת!"

סנדי עמדה על מקומה וצחקה בקולי קולות."היית צריך לראות את עצמך בזמן שקפצת מהמיטה!" אמרה בקול משתנק מצחוק.

הוא עיקם את פניו בכעס,אך אז הצטרף לצחוקה.

לאחר עשרים דקות שניהם היו מוכנים לדרכם.הם עמדו עם חפציהם בידיהם ליד הדלת כשכול אחד סורק במוחו אחר חפצים נחוצים שנשכחו.מאחר שלא עלה דבר בסריקה הם יצאו לדרכם.

בדרך הם דנו על תוכניתם.כשגמרו את הדיון ואף חזרו כמה פעמים על התוכנית,הם שקעו בשתיקה-כרגיל.

רכבם הוחנה במקום מוסתר היטב ע"י עצים.רחוק מספיק מאחוזתו של הפרופסור.

קרני השמש החלו לחלחל מעט בין העננים ולהאיר את השמיים.

באוזנו של כל אחד מהם הייתה מוחבאת אוזנייה מיוחדת.דרכה תיקשרו זה עם זה.

מייק לקח תיק גב קטן והכניס בו את משקפתו,חבל ועוד מס' חפצים נחוצים.אקדחו שכן בתוך נרתיק על חגורתו.

"את שומעת אותי סנדי!?" הוא קרא בקול אל הרמקול באוזנייה,כדי  לבדוק אם היא תקינה.

"כן מייק,ואם תצרח לי שוב לתוך האוזן אני אדאג שתהיה חירש!" ענתה לו ושלחה לעברו מבט זועם.

הוא חייך,והיא חייכה לעברו חזרה כאיחול להצלחה.

מייק החל להתרחק ממקום חנייתם ולהתגנב אל מאחורי האחוזה.על מנת שיוכלו לתצפת עלייה משני צידיה.

לאחר שהגיע למקום המיועד הוא התחבא מאחורי קבוצת עצים.(שנוכחותם במקום הייתה לא מעטה)

מייק שלף את משקפתו והחל להתבונן דרכה על האחוזה.

סנדי עשתה כמוהו,אך בצידה האחר-במקום חנייתם.

הם תיקשרו זה עם זה דרך המכשיר המיוחד שבאוזנם,והודיעו אחד לשני על כל שינוי קל המתרחש במקום.

"אוקי מייק,הגיע הזמן לחדור פנימה.בהצלחה".אמרה סנדי.

"תודה". ענה וללא כל השתהות החל במשימה,נדרך למשמע כל רחש והחבל תלוי על גבו.

הוא שיגר את החבל שבסופו היה מן 'עוגן' מיניאטורי אל החומה שהקיפה את האחוזה,החבל ליפף את חלקה העליון  העטוי גדר מסורגת מברזל.מייק טיפס בנחישות מעליה.הוא נחת על האדמה והפיל את החבל אחריו.לאחר מכן  שיגר שוב את החבל כך שהוא נתפס בסורגים של אחד מהחלונות הגדולים והרחבים של האחוזה,שהיה מרוחק מהקרקע ארבע מטרים.

הוא החל להעלות לאורך החבל.נתפס בכול כוחותיו,ומלפף את החבל  בידיו וברגליו.

שריריו המפותחים עמלו קשה וורידים הופיעו לאורך ידיו.הוא הרגיש איך הזיע ניגרת ממנו בהמונה,אך לא הייתה לו אפשרות להודפה.

לבסוף הגיע לקצה החבל הקשור אל החלון.הוא נתפס בחוזקה בסורגים והחליט להביט כלפי מטה.דבר זה כמעט עלה לו בחייו.הוא חש סחרחורת וליבו צנח.מייק לא אהב גבהים.

הוא הסב את ראשו והביט הצידה.כשלפתע ראה כי הישר אל מול פניו ממוקדת מצלמה.תחילה הוא נבהל מהחפץ הלא צפוי.ידיו החליקו והוא כמעט מעד אל הקרקע.

הוא התעשת,שיחרר את ידו האחת והלם בחוזקה במצלמה.היא הוזזה הצידה והתפרקה לחתיכות.

מייק מתח את גופו ככל שיכל, אל עברו של צינור המוביל אל הגג.

.(הצינור היה מרוחק בשלושה וחצי מטרים מהקרקע,כך שלא יכול היה להגיע אליו ללא טיפוס בחבל) הוא נתפס בצינור.כל גופו הזיע,במיוחד ידיו.הוא הרגיש כי לא יכול יותר להיאחז בו,וכמו כן חשש שהצינור לא יהיה מספיק עמיד והוא ייפול אל הקרקע יחד עם הצינור.

לאחר מאמץ רב,טרחה וצניחת ליבו של מייק עם קול חריקת הצינור, הוא הצליח להגיע אל הגג בשלום.

הוא נעמד בבטחה על הגג וסוף סוף מחה את הזיעה הרבה שהצטברה על מצחו.

הוא לחץ מעט עם ידו על האוזנייה שבאוזנו והכריז בשמחה "סנדי,אני על הגג".

"יפה! אני רואה אותך מהמשקפת.חצי מהעבודה כבר נעשתה,עכשיו נשאר הקל יותר.ותזכור לא לחולל מהומות!"

הוא התנשף מעט ואז שוב מחה את הזיעה ממצחו."אני אשתדל" ענה בקול עוקצני.

סנדי גלגלה את ענייה.היא הייתה שולחת מבט מאיים אל מייק,אילו היה רואה אותה.

"מכשירי ההאזנה אצלך?" שאלה ליתר בטחון.

"כן"

"יופי,אל תבזבז זמן"

מייק התהלך על גבי גג הרעפים.לאחר זמן קצר גילה פתח המוביל פנימה.

הוא ירד באיטיות אל תוך הפתח בגג ומצא עצמו בעליית גג מאובקת וישנה,עמוסה בחפצים ורהיטים ישנים.

"אני בתוך".לחש אל המכשיר.

"יופי, תמשיך" ענתה לו סנדי.

"אני לא שומע קריאות הידד" אמר בלחש.

"הידד מייק!" קראה בצעקה קולנית ובנימה סרקסטית אל תוך אוזנו.

"את מתרגשת יותר מידי,כמעט התחרשתי" אמר בגיחוך וחיוך על פניו.

סנדי גיחכה חזרה והם שקעו בשתיקה.

מייק מצא פתח ברצפת העץ של עליית הגג.הוא פתח אותו בשקט,מעיף מבט דרך החריץ .

לאחר שווידא כי השטח פנוי –לעת עתה-הוא פתח את דלת העץ עד סופה וזחל בזהירות דרך הפתח.

הוא נחת בשקט על הרצפה-סוגר אחריו את דלת העץ בתקרה.

הוא מצא עצמו במסדרון ארוך.באמצע המסדרון היו מדרגות רחבות ומכוסות בשטיח מפואר.

הוא שרק לעצמו בשקט כשראה עד כמה מפואר המקום.באמת מוגזם קצת לפרופסור חשב לעצמו.

את הקירות עיטרו ציורי שמן רבים ופסלים יקרי ערך עמדו לאורכם.מהתקרה התנוססו נברשות מהודרות עשויות זכוכית ועטויות קריסטלים.

הוא לא המשיך לבחון את החפצים היוקרתיים משום שלפתע שמע צעדים מתקרבים.

הוא נדרך והחל לחפש מקום מסתור.

בסוף המסדרון הייתה ממוקמת דלת.בשל מיקומה המרוחק מייק שיער כי זהו מחסן והוא נחפז לעברה.

כשפתח את הדלת גילה כי הוא טעה עם השערתו.

בחדר עמד שולחן ארוך ועליו 5 מסכי מחשב.

מולם ישב אדם שהביט בשעמום על המסכים.הוא עטה אוזניות על אוזניו.כך שלא חש את נוכחותו של מייק בחדר.

מייק חשב לעצמו שזה בהחלט מסביר את העובדה שנחשף פעמים למצלמות,ובכל זאת לא באו אנשי הביטחון של הפרופסור כדי להורגו.

לפתע נפל האיש מכיסאו על הרצפה ללא תזוזה.

מייק הביט לעברו ומלמל "עוד מעט תתעורר,אל תדאג,זו רק מכה".אך לא זכה למענה.

"אני חושב שנצטרך לעבור לתוכנית ב' " מלמל מייק אל האוזנייה.

"מה? למה?" שאלה סנדי שעדיין ישבה במקום חנייתם.

"אני נמצא בחדר האבטחה,מכאן ניתן לראות את כל מה שקורה בבית-דרך המצלמות.ולכן אני יכול לראות שכל הבית מלא בריונים מגודלים עם אקדחים.אני לא חושב שהם יסכימו לי לעבור בשקט ולא לחולל מהומות"

"ממ...גם לי נראה שהם לא יסכימו.." ענתה סנדי בגיחוך.

"אז קדימה,תצילי את המצב"

"אתה רואה היכן הפרופסור?"

מייק סקר בקפדנות את מסכי המחשב.במסך בוא נכתב 'קומה I '  הוא ראה סלון ענק ומפואר,בו עמדו סביב שולחן מעץ דובדבן נמוך ספות עור יוקרתיות.על הספות ישב הפרופסור ועוד אנשים,חלקם עטויי חליפות וחלקם לא.היה נראה כי הם דנים בדבר מה.

"סנדי,נראה לי שהוא והאנשים של ה -'בוס' בישיבה עכשיו"

"שיט.." מלמלה סנדי.

"הם בקומה הראשונה.תורך לפעול"

סנדי הוציאה את הבגדים שהניחה בתיקה.היא קיוותה שלא תצטרך להשתמש בהם,אך כעת אין לה ברירה.

היא לבשה חצאית קצרה כל כך שהיא חשה כי היא כלל לא לבושה.חולצה חשופה ללא שרוולים הגבירה הרגשה זו.היא פיזרה את שיערה כך שלא ניתן יהיה לראות את האוזנייה.

על רגליה נעלה מגפיים שהגיעו כמעט עד לברכייה.המגפיים היו בעלות עקב גבוהה כך שסנדי בקושי עמדה על רגליה.

"לעזאזל מייק! מי האידיוט שהמציא עקבים!" התלוננה אל האוזנייה.בתשובה קיבלה צחקוק שרק הכעיס אותה יותר.

היא הכניסה אל מגפה השמאלי סכין,ואל הימני אקדח קטן  0.22 קליבר.

אל חזייתה היא הכניסה שני מכשירי האזנה מיניאטוריים בגודל של מטבע,המסוגלים להקליט ברציפות חמישה ימים,וההקלטה תישמר אוטומטית במתקן מיוחד הנמצא אצלם.

"טוב מייק,אני באה.אבל אתה בטוח שאני צריכה ללבוש את הבגדים הללו?"

"כן,אחרת לא נראה לי שתישארי בעיניהם כ -'לא חשודה'.בהצלחה." מלמל.

סנדי התנשמה מבואסת והחלה להתקדם אל האחוזה כשהיא לא יציבה ונוטה כל רגע לצד אחר.מתנדנדת כמו עלה נידף ברוח.

 

נשמעו נקישות נמרצות על הדלת.

אחד משלושת שומרי הראש של הפרופסור קם לטפל בעניין.

סנדי פרצה פנימה כסערה בקריאות עזרה וצעקות בעטה.היא התנדנדה מצד לצד בגלל העקבים וזה תרם למראה המפוחד שניסתה ליצור.

שומר הראש לא עצר בעדה כי לא ראה בה כל איום.הוא בחן את מראה.

היא רצה אל מאחורי הספה ונשכבה על הרצפה כמתחבאת מדבר מה.

היא החלה לקרוא "תעזרו לי!אני מפחדת".היא חשה לא בנוח עם עצמה,והייתה רוצה להאמין כי הטיפשה הזאת לא היא.

כל שאר הגברים הביטו בנעשה משועשעים,אך הם לא הבחינו במכשיר ההקלטה שהיא הצמידה מתחת לספה.

כשסיימה לחבר את מכשיר ההקלטה הראשון היא התרוממה ממקומה בודקת אם הסכנה-שגם לא הייתה- עברה.

היא הלכה אל שומר הראש שישב ליד הפרופסור.היא חשבה לחבר מכשיר האזנה אל הפרופסור עצמו אך ידעה כי הוא חכם מספיק על מנת לשים לב.

היא התקרבה אל שומר הראש מאחור,כשהוא יושב על הספה.היא עשתה עצמה כאילו מתחילה ללטף אותו אך בעצם גם כן חיברה מכשיר האזנה אל חליפתו.הוא אף לא שם לב.

בזאת הסתיימה משימתה.היא חייכה חיוך מאושר.שומר הראש חשב שהחיוך מכוון אליו,אך בעצם,הוא היה מכוון אל מכשיר ההאזנה המוצמד לחליפתו.

סנדי החלה ללכת לכיוון היציאה.

"תודה לכם,אני חושבת שהפסיכופט הזה כבר הלך"

אך כשבאה לצאת,ראשה נתקע בגוף גדול ושרירי שחסם את היציאה.

"הי,לאן את הולכת?" שאל שומר הראש שעדיין עמד בדלת.

"אה,אני כבר לא מפחדת,אז אני יכולה ללכת" היא חייכה חיוך מבויש משום שחשה לפתע חסרת אונים.  איזה תירוץ מטומטם! חשבה לעצמה.

"בואי,הסכנה עוד לא עברה,אני אגן עלייך" אמר שומר הראש והחל לצחוק.לפתע הוא תפס את גופה של סנדי,שהיה נראה מזערי יחסית לגופו הגדול.הוא הניח אותה על כתפו כחבילה,והחל להעלות במדרגות.

"תעזוב אותי!" צווחה סנדי וחבטה בו בחוזקה.היא ניסתה להשתחרר מאחיזתו אך ידיו הגדולות החזיקו בה כל כך חזק שהיא חשבה כי עוד מעט וייווצר נמק במקום אחיזתו.

היא ניסתה להגיע אל האקדח או הסכין שבמגפיה,אך ידו מנעה ממנה זאת.

לבסוף היא נעצה את ציפורניה בראשו,חזק ככל האפשר.

"יא כלבה!" הוא שאג עלייה והוציא אזיקים מכיסו.

שיט.חשבה סנדי ולרגע  קפאה במקומה.אך לאחר שנייה נוספת היא שוב החלה לחבוט בו בידיה ורגליה.

"תעזוב אותי!הצילו!" היא צרחה שוב ושוב.

"תסתמי כבר!" שוב שאג לעברה השומר ראש,אך הפעם בקול אימתני יותר.

הוא תפס את שתי ידיה וכפת אותם באזיקים.

ענייה של סנדי חשכו.היא איבדה כל תקווה להינצל.מייק נמצא בקומה האחרונה.(הקומה הרביעית) וגם אם יחליט להצילה,בריונים אחרים ימנעו ממנו זאת.הרי הוא אחד והם המון.

"דרך הגב,שמי צ'אק" אמר השומר והחל לצחוק.

 


מקווה שאהבתם כי השקעתי (:

מחזירה תגובות !


נכתב על ידי ~ThE sToRy I WaNt TeLl , 15/10/2009 21:19  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 38-מחזירה תגובות!\סיפור בהמשכים "חיים ביום אחד"


 

 

 

בפרק הקודם:

משהו כבד נשמט על הרצפה,זו הייתה גופתה של הדמות.

סנדי התקרבה אל הקיר בו היה קבוע מתג החשמל.אך ליפני שהספיקה להגיעה אליו שמעה קול.

"סנדי,אני לא הרגתי את אלכס" נשמע לחש צרוד מהרצפה.

"מה?" היא שאלה מופתעת.

"אני לא הרגתי אותה,נשבע לך.כשחזרתי,היא כבר הייתה מתה" הקול נחלש עד שכמעט לא נשמע כשהגיע לסוף המשפט.ואז דממה מקפיאת דם השתלטה על החדר.

 

 


 

פרק 38

הדם בעורקיה של סנדי קפא וקרביה התהפכו.

"מה?" היא שאלה בגמגום,למקרה שהגופה תענה לה.

קול חלוש ומשתנק ענה לה "אני לא הרגתי את אלכס".

סנדי נחרדה לקול הלא צפוי.מצחה התכסה זיעה קרה,פיה נפער בתדהמה,אך רק שיעול יבש נפלט מגרונה.

היא תהתה איך ביכולתו עוד לדבר,הרי היה אמור למות כבר מזמן מכזו כמות יריות.

סנדי זינקה ללא השתוממות אל מתג החשמל,כנאחזת  בתקוותה האחרונה ולחצה על הכפתור חזק כל כך שזה כמעט ויצא ממקומו.

כשהאור נדלק,היא הביטה משתאה בנעשה.

הגופה אכן שכבה ללא תזוזה.דם רב ניגר ממנה.אך הגופה הייתה איננה גופתו של מייק.

סנדי שלפה שוב את אקדחה ונדרכה לפעולה כשלפתע ראתה את מייק שוכב על הרצפה מאחורי הארון,ללא כול פגע.

סנדי כיוונה עליו את אקדחה כשזה ניתר ממקומו והחל לאותת בידיו שתעצור.כששכלו חזר שוב לפעולה הוא הוסיף לנפנופים גם קריאות על חפותו מפשע.

"סנדי אני לא הרגתי את אלכס! למה את לא מאמינה לי!"

סנדי עצרה לרגע את אצבעה הנמשכת אל ההדק,אך האקדח היה עדיין מכוון אל ראשו של מייק.

"יש לי מקור בטוח ממנו אני יודעת שאתה ולא אחר הרגת אותה,הוא ראה במו עניו איך הבאת את גופתה אל הבוס.ועוד אחר כך באת אלי ואמרת כי..היא מתה.."

"אה..אה..חכי!חכי!את תמיד תספיקי לפוצץ לי את הראש,אני יודע שאת אוהבת לעשות את זה,אבל חכי,תני לי להסביר!"

סנדי שתקה,הבעה מרירה מסתמנת על שפתיה.

"אני מחכה להסבר שלך,אם הוא קיים בכלל" היא ירתה לעברו בקול נוקשה המסתיר את הסערה בתוך קרביה.מייק כמעט וציפה לראות חיצים נורים מפיה ועפים לכיוונו,אך הם לא הגיעו.(כנראה שלא חיכה מספיק).

"כשאלכס ביקשה ממני,יותר נכון-דרשה ממני שאמסור לך את היומן,השארתי אותה במקום בטוח-במרתף- והלכתי למלאות את ציוויה.את ההמשך את יודעת..אך אחר כך חזרתי אל אותו המקום והיא נעלמה.אני יצאתי לחיפוש מעמיק ברחובות הסמוכים.לאחר זמן מה באחת הסמטאות ראיתי גופה מונחת בין פחי הזבל.כשהתקרבתי ראיתי כי-זו הייתה אלכס.

אני הרגשתי איך ליבי צונח למטה אל תוך תהום ללא מוצא.רציתי להתאבד,היא הייתה סיבת חיי מהיום שראיתי אותה.עמדתי שם ובכיתי  כמו תינוק.לא יכולתי להשאיר אותה כך,וכמובן שלקחתי אותה על ידי ונשאתי אותה משם.פנייה לא נראו כמעט,כל עצם הייתה מרוצצת.הן נראו יותר כמו עיסה של דם ועור.בעני רוחי ראיתי את פנייה היפות של אלכס מחייכות אלי את חיוכה הביישני והמתוק,אך אל מול עניי ראיתי את פנייה הנוכחיות שכלל לא נראו כמו פנים.את לא יודעת עד כמה קשה הייתה החוויה הנוראה הזאת בשבילי,חשבתי שאני ל אשרוד זאת"

סנדי הדפה בידיה את הדמעות שהחליקו במורד לחייה.

מייק המשיך בדבריו."כשאחזתי את אלכס בזרועותיי שמעתי קול הקורה בשמי.לאחר מספר שניות זיהיתי כי זהו שותפי-אדי.ניגבתי במהירות את פניי הבוכיות ובכל כוחותיי גרמתי להם להראות כרגיל-עד כמה שזה היה אפשרי.וכמו שהיה הגיוני לחשוב,הוא חשב שאני הרגתי את אלכס,ואני לא התנגדתי.ומשום כך כול אנשי הבוס חושבים כך"

סנדי החזירה אל פנייה הבעה מוקפאת וחסרת רגש,כשהיא מורידה באיטיות את האקדח שעד כה היה מכוון אל מייק.

"למה לא סיפרת לי את זה בהתחלה?"

"לא רציתי לצער אותך,לא מספיק שאיבדת את-" הוא עצר.

"תודה מייק!אתה בהחלט עוזר לי להתמודד עם הכאב!"

"אני מצטער-" הוא הרכין את ראשו ופניו הלבינו מעט.

סנדי דחסה חזרה את האקדח לכיסה.היא עברה מעל הגופה המדממת השרועה על הרצפה וקרסה בעייפות על הספה.

"ושל מי הגופה הזאת?" שאלה לאחר פיהוק ארוך.

מייק הביט לעבר הגופה."זה היה עוד אידיוט של הבוס,הוא בא לראות מה קורה איתי.הוא היה בשירותים ליפני שהגעת,וכנראה לא התמזל לו המזל והוא יצא ברגע שהתחלת לירות"

"טוב,לא איכפת לי.תיפטר מהגופה שלו,ואחר כך תלך למקום המפגש של הארגון שלך ותנסה למצוא מידע  על השותף של הבוס" היא אמרה נאבקת עם פיהוק נוסף.

"היי!ומה את תעשי?"

"סתום מייק!-היא אמרה שוב לאחר פיהוק-אני לא ישנתי כל הליל-"

לאחר שניות אחדות ראשה קרס על הספה והיא שקעה בשינה עמוקה.

 

 

 

24 שעות לאחר מכן.

כריס הטיח את חולצתו אל רצפה וקפץ אל מי הנהר בעקבות חברתו.

"תיזהרי ממני אליס!" הוא קרא ושיגר את גופו לכיוונה.

הם החלו לצחקק.צחוקם היה מלא חיים ושמחה,כראוי לצעירים בגילם.

אליס עצמה את ענייה למחצה ומתחה את ידיה לפנייה.

"בוא נראה אם תתחמק ממני!"

היא קראה והחלה למשש את סביבתה כשכריס מתחמק מהמקום ומצחקק בהתרגשות.

אליס הסתובבה סביב עצמה והתקרבה אל הצמחייה שהייתה מאחוריה עד כה.היא התקדמה עוד מעט ואז הרגישה כי אצבעותיה נגעו ברקמה אנושית."תפסתי אותך כריס!" היא קראה בשמחה.אך עוד ליפני שפתחה את ענייה,הרגישה כי ידה לופתת דבר קר מידי כדי להיות אדם.

היא פתחה באיטיות את ענייה וראתה כי ידה לופתת גוויה של גבר.

מפייה נפלטה צעקה נוראית והיא נסוגה לאחור,כאילו ראתה את השטן בכבודו ובעצמו.

"כריס!בוא מהר!!" היא צווחה כשכל גופה רוטט מעצבנים.

היא הביטה בפחד על הגופה של האדם המת.הגופה הייתה מלאה בצמחים מרקיבים שלפתו את כולה.עורה היה לבן כסיד וכבר החל להרקיב.על פני המת הייתה הבעת אימה.פיו פתוח כאילו הוא קורא לעזרה,עזרה שלא הספיקה להגיע.

כריס הגיע למקום כשעל פניו ארשת פחד והוא מתנשף בכבדות.כשראה את סיבת הצעקה של חברתו ואת פנייה החיוורות כמעט כמו הגופה הוא כמעט ושאיבד את הכרתו.

"אליס תזוזי משם!" קרא מזועזה.

אליס הייתה מבועתת.היא זזה באיטיות,מתרחק מהגופה כאילו היא נחש העומד להתקיפה.כשהתרחקה מעט היא פנתה לאחור ונורתה כמו חץ מקשת אל כריס.

הוא עטף אותה בזרועותיו,ולאחר מספר שניות שניהם יצאו מתוך המים כבורחים מאש.

אליס ניסתה שלא לנשום,כאילו כך תדיף את הצנחה של הריקבון מאפה.

"אנחנו חייבים לקרוא למשטרה" אליס  הצליחה לפלוט בקול מבועת כשהיא מכורבלת בתוך ידיו

של כריס.

"לא,אני לא רוצה שיעשו לנו בעיות"

"אנחנו לא יכולים להשאיר את זה סתם ככה!"

כריס נאנח,הוא ידע מה הדבר הנכון לעשות.

לאחר מספר דקות ניידת משטרה הייתה כבר בדרך למקום.

 

 

"מייק מה מצאת?"

סנדי ניתקה את מבטה המהופנט מהמחשב והביטה אל מייק הנכנס לדירה.

"השותף של מקס קלמן (השם האמיתי של הבוס) הוא בן גילו"

סנדי העוותה את פנייה."מה?"

"השותף,הפרופסור לכימיה איך שלא תיקראי לו,הוא בגיל של הבוס!"

ענייה של סנדי התרחבו והפכו כמעט לשתי עיגולים מושלמים.

"מייק!"

"מה?" הוא שאל בקול תמוהה.

"אתה אידיוט!"

"זו מחמאה?!"

"בשבילך כן!"

"טוב אז תודה"

"זה כל מה שהצלחת למצוא במשך כל השעות הללו?אני הצלחתי למצוא אף יותר ממך!אני לא מבינה למה משהו יותר חכם לא התאהב באלכס,למה דווקא אתה לעזאזל!" סנדי רתחה מזעם.מייק דמיין קיטור יוצא מתוך אוזנייה.פנייה האדימו והיא נאבקה עם עצמה שלא לקפוץ על מייק ולהתחיל לחנוק אותו.

"אני מצטער,אני לא יכול סתם ככה לבוא יום אחד לעבודה ולהתחיל לשאול את כולם על השותף של הבוס.הבוס יהרוג אותי אם אני אדע יותר מידי!"

סנדי התנשפה בכבדות.וכל איבר בגופה רטט מכעס.

לאחר דקה היא הצליחה להירגע מעט.

"מייק,אני מצטערת שהתפרצתי עלייך,אך פשוט לא יכולתי!אתה לא יודע כמה נורא זה להרגיש שאתה נושא על כתפייך את חייהם של אלפי אנשים.אם לא נתחיל להתקדם עם החקירה שלנו,יכול להיות שעוד מעט יהיה כבר מאוחר!"

הוא הרכין את ראשו והביט אל הרצפה.לא היה לו מה לומר.

"טוב,חיפשתי מידע על הפרופסורים באוניברסיטה בה למד מקס קלמן.מצאתי שם אחד שהוא בן גילו של מקס,והוא פרופסור לכימיה.יכול מאוד להיות שזה גם השותף שלו!"

"מה שמו?"

"אלברט  אינשטיין"

מצחו של מייק התמלא קמטי מחשבה "השם הזה נשמע לי מוכר"

סנדי צחקקה ואז קראה בעצבנות "קוראים לו אלפרד לייטמן"

"אז למה אמרת את השם ההוא-איך זה הולך.."

"עזוב מייק,בוא לא נעמיס על השכל שלך יותר מידי!"

"הוא גר באחוזה לא רחוק מכביש 45 ,לא מוזר קצת,פרופסור באוניברסיטה ויש לו מספיק כסף בשביל אחוזה שלמה?"

"למה מוזר?" שאל מייק בתמימות.

סנדי קימטה את מצחה והביטה במייק במבט אטום.משדרת לעברו מסרים טלפתיים 'דפוק-דפוק..'

"אז מה את מתכוונת לעשות?"

"לנסוע לשם!"

מייק נהג בחכמה והחליט לרסן את פיו לזמן מה.הוא לא ענה הפעם.

סנדי הרימה תיק מהרצפה-אותו הכינה כבר כמה שעות לפני-העמיסה אותו אל גבה והחלה ללכת לכיוון היציאה.

"אתה הולך?"שאלה את מייק שעמד במקומו כקפוא.

הוא התעשת ואז החל ללכת בעקבותיה. 

"אני נוהגת" קראה בקול מאיים אל מייק שהתיישב במושב הנהג.

"זה הרכב של חבר שלי,אני נוהגת בו"

"למה הוא אצלך?זה ההונדה של ג'ון נכון?"

"ג'ון מת" היא אמרה בקרירות מסתירה את סערת הרגשות שמתעוררת בה.

היא חשה איך קרביה נחרכים ומתהפכים בתוכה.ייסורים החלו לחתוך את ליבה ולדקור אותו מכל צדדיו.

"מה?מתי?" שאל משתאה.

"לפני יומיים" אמרה בקול קודר ואז שקעה בתוך זיכרונותיה השחורים.

בעקבות הבעת פנייה של סנדי מייק החליט שלא להמשיך בחקירתו,וקולו נדם עוד לזמן רב.

בדרכם לאחוזה של הפרופסור אף אחד מהם לא הוציא הגה מפיו.מייק הביט מידי פעם בסנדי שניסתה לרסן את דמעותיה אך הן הצליחו לעבור את החומה שבנתה סנדי.

 מייק הדליק את הרדיו.דבר זה העיק על סנדי,אך השאירה זאת משום שחשבה בליבה כי זה יטשטש את קולות הבכי שלה.

רכבם עצר רחוק יחסית מהאחוזה, בין עצים ושיחים גבוהים.האזור היה מוריק במיוחד.

שניהם הביטו באחוזה המפוארת ויצאו מרכבם.ושוב השתיקה מלווה אותם.

היא הביטה דרך המשקפת ששלפה מתיקה אל האחוזה.כך תצפתו עלייה זמן רב,ובמהרה גילו כי היא כמעט ריקה מאיש.עם רדת החשיכה מייק נשלח לטפל במצלמות שהקיפו את האחוזה.

הוא לבש על פניו גרב בעלת שני חורים לעניים.

"תודה סנדי על הריח הנפלא"

"זה של סבתא שלי"

שניהם צחקו.אך במהרה הבעה קפואה השתלטה שוב על פניהם.

"בהצלחה" איחלה לו סנדי ושוב חזרה להביט במשקפת.

מייק התגנב אל החומה שהקיפה את הבית העצום בגודלו,מהיר כברק.מגניב מידי פעם מבטים נפחדים מעבר לכתפו,לראות אם איש אינו רואה אותו.

הוא ידע כבר היכן ממוקמות המצלמות,עליו היה רק לנטרל אותן.

בשביל המשימה נדרש להיפתר רק משלוש מצלמות.אחת בדלת הכניסה.האחרת בשער החצר והשלישית גם כן בחצר.הוא כיוון את אקדחו אל המצלמה בשער החצר ולאחר רגע נוסף חלקיה התעופפו באוויר ללא כל איום.וכך גם למצלמות האחרות ציפה אותו גורל.

בסיום המלאכה מייק נסוג חזרה אל הרכב המוחבא בין הצמחייה הסמוכה,שם חיכתה לו סנדי.

"הכול נקי" קרא בקול מתגאה לעברה.

סנדי זייפה חיוך וקראה לעברו "כל הכבוד".

הם המתינו עוד מספר דקות, כשראו כי אף אחד לא יצא על מנת לבדוק מה קרה למצלמות,הם החלו לנוע לכיוון הבית.

 

לאחר מספר נקישות בדלת היוקרתית מלאת העיטורים, נשמעו צעדים קרבים והדלת נפתחה.

אדם לבוש בחליפה,עטור עניבה ושפם שחור מתחת לאפו הופיע מבעד לדלת.

"מה ברצונך גברתי?"

סנדי לבשה בקצה חוטמה  משקפיים ושערה היה אסוף לאחור כבני האצולה.

"שלום אדוני,היכן אני יכולה למצוא את אדון אלפרד לייטמן?"

"זהו אני" ענה בקול אצילי.

סנדי הופתעה למה הוא בעצמו פתח את הדלת,הרי בהכרח ויש לו משרתים אם הוא גר בבית פאר שכזה.היא הביטה אל מייק שהתחבא בצדה הימנית של הדלת.הם התנפלו ביחד על האדם העומד בדלת.מייק חבט בחוזקה בראשו כך שהאדם איבד את הכרתו.

הם גררו במהרה את גופו אל רכבם ונסעו משם ללא כל עיכוב.

"זה לא נראה לך מוזר,הוא כל כך אצילי וכלל- לא ..נראה אדם המסוגל לדברים נבזיים כל כך" אמרה סנדי בקול מסופק ללא ניתוק ענייה מן הכביש.

"אני גם חושב כך,אבל המראה לא אומר דבר.לא פעם ולא פעמיים ראיתי פסיכופתים בעלי הבעת פנים אצילית ורגוע"

סנדי עיקמה את שפתיה בסיפוק,אך ידעה כי מייק צודק.

"לא נראה לך מוזר שכל כך קל לחטוף אדם עם קשרים במאפיה,ואחד כמו השותף של הבוס בפרט?"

"אולי הוא לא חשב שמשהו יחשוד בו"

סנדי שקעה בהרהורים.דממה צורמת השתלטה על המקום.

"לאן נלך עכשיו?"מייק שבר את השתיקה.

"יש מרתף מותאם במיוחד בשבילנו,אבל עדיף שנלך למקום אחר,נלך לבית החורשת לייצור פלסטיק,הם הרחיבו שם את המקום כך שהחצי השני שלו פרוץ"

"כרצונך"

המקום אכן היה מתאים למשימה.הוא היה מרוחק מבתי מגורים וכלל שלא היו אנשים במקום.

הם נכנסו לחלק שלא הושלמה בנייתו.

שם נקשר האיש אל כיסא כשמחסום על פיו.סנדי ומייק עצמם התיישבו בצד והמתינו שיחזור האיש להכרתו.

סנדי עצמה את ענייה במחשבה שלפחות בחלום תנוח מהמציאות הנוראה,אך אז השתלטו עליה הסיוטים השחורים.

קריאתו של מייק קרעה את הדממה בבת אחת.

"סנדי קומי!אינשטיין התעורר!"

סנדי פתחה את עיניה נסוכות השינה וגיחוך נפלט מפיה."מי?" שאלה בצחקוק לאחר פיהוק ממושך.

"אינשטיין"

"קוראים לו אלפרד לייטמן"

"אה,אותו דבר" אמר מייק בזלזול.

סנדי קמה באיטיות ממקומה וניגשה אל האיש שהביט בה באימה.(מייק כבר הוציא את המחסום מפיו)

"נו,מה יש לך לספר לנו פרדי?"

"אני לא אלפרד!זו טעות!"

"אם אתה לא אלפרד לייטמן,אז למה הפצרת בזאת בזמן שפתחת לנו את הדלת?"

"אני עושה זאת תמיד על מנת לוודא את כוונות המבקרים" ענה האיש בקול רועד.

"מוכר לך השם מקס קלמן?"

"לא".

"מתי אתם מתכוונים להתחיל בייצוא?"

"ממ..הה..?" גם הגמגום הזה עלה לו במאמץ רב.

"אתה חושב שאנחנו טיפשים?אז התשובה היא לא!-לפחות אני לא"

"אני לא חושב כך,אבל אני גם לא יודע על מה מדובר" פניו התעקמו בחרדה.

סנדי נאנחה,היא הביטה על מייק "תורך".

מייק ניגש אל האיש הקשור לכיסא והטיח בפניו אגרוף.

האיש נפל לאחור ביחד עם הכיסא ומגרונו נפלטת צעקה.הוא התפתל מכאבים ומעניו ירדו דמעות.

"אתה עדיין לא יודע?"

"אני לא יודע!אני רק העוזר של אדון לייטמן,אני לא יודע כלל על העסקים שלו!" קרא בקול מתחנן.

מייק ניגש אליו והטיח מהלומה נוספת,הפעם בצלעותיו.

האיש צווח בקולי קולות וקרא מתוך בכיו (בכי)"אני לא יודע!" הוא כיווץ את עניו ופניו התעוותו מכאב.

מייק רכן ליפני האיש והושיט את אצבעו על מקום המהלומה הקודמת. הוא לחץ מעט על צלעותיו השבורות.

"אני –ל-א יו-דע-!" הוא קרא בגמגום וגופו רועד.

"עד עכשיו נשברו  לך רק שתי צלעות אדון אינשטיין,מה יהיה כשישברו לך עוד כמה?"

"מייק,קוראים לו לייטמן!" הוסיפה סנדי.

"לא!אני לא אדון אלפרד לייטמן! אני העוזר שלו!זו טעות!" האיש קרע בקול נשנק,הוא השתעל מעט וביחד עם השיעולו דם החל לצאת מפיו.

ספק החל לחלחל אל מוחה של סנדי,זה בהחלט לא הגיוני כל מה שקורה כאן.ועוד יותר לא הגיוני שהם הצליחו בחטיפה בכזו פשטות.

"קוראים לי הנרי ברימור!אני העוזר של האדון!" המשיך האיש לטעון וקולו נחלש מרגע לרגע.

מייק ניגש אל האיש ושוב הכה בחוזקה בצלעותיו.

"מייק לא!"סנדי קראה,אך המהלומה כבר הייתה בדרכה,

האיש פלט שאגה לא מתוארת.הכאב פילח את גופו לשתיים והוא לרגע חשב שמיקומו בגיהינום.

"מייק מה עשית!אני חושבת שהוא לא האדם-הנכון.." אמרה בעצב.

"מה?אבל הוא עצמו אמר שהוא אלברט אינשטיין!"

"עזוב את אנשטיין מייק,קוראים לו אלפרד לייטמן! ל-יי-ט-מ-ן!!"

סנדי הביטה על האיש שכל גופו מעוקם מכאב.."האדון שלך,הוא במקרה פרופסור לכימיה באוניברסיטת סאו פולו?"

הוא הנהן לעברה באישור וזיעה מחסה את מצחו.

"מייק,אני מההתחלה ידעתי את זה,ניסיתי להדחיק את המחשבה הזו,אבל עכשיו אני יודעת בוודאות שזה לא האדם הנכון!,הוא אדם חף מפשע!"

מייק שתק לכמה שניות,אבל אז ענה בהחלטיות."תהרגי אותו,את לא יודעת כמה כאב הוא עוד ירגיש אם לא תעשי זאת,הוא ימות בכול מיקרה"

סנדי תהתה מעט,אך אז הוציאה את אקדחה.

לפתע בעודה לוחצת על ההדק מייק התנפל על סנדי בקריאה "חכי סנדי!"

הירייה שהייתה מכוונת אל ליבו של האיש והייתה הורגת אותו מיידית החטיאה ופגעה בבית החזה-אך לא בלב.

האיש  פלט זעקת כאב אימתנית.

"מייק מה אתה עושה!"

"לא שאלנו אותו עוד כמה שאלות חשובות"

"הוא לא יודע כלום"

מייק פנה אל האיש שהיה שרוי על הרצפה,הוא הלך ודעך לנגד ענייו,חייו נזלו ממנו החוצה יחד עם דמו הניגר ללא מעצור.

"ראית דבר מה מוזר בפרופסור?" מייק גחן אל האיש והתרכז בדבריו.

האיש הביט בו בלאט וענה בקול נאנק וחירשי."כן,הוא יוצא הרבה בזמן האחרון,בשעות הליל-"

הוא פלט חרחור אחרון ונדם.עניו הביטו במייק במבט חלול וחסר חיים.

מייק התרומם באיטיות מעל גופו."אינשטיין מת" מלמל.

סנדי השפילה את ראשה."זה לא אינשטיין,זה לייטמן,ועכשיו אנחנו יודעים שקראו לו בכלל הנרי ברימור".היא אמרה בקול חרישי ומדוכא. "הרגנו אדם חף מפשע".

 

 


 מקווה מאוד שאהבתם! כי באמת השקעתי...

אשמח מאד אם תגיבו,אין לי הרבה תגובות אז אני יודעת שאף אחד מיילא לא קורא,לכן אני מעלה פרקים אחרי הרבה זמן..

מחזיה תגובות! (:

   

 

נכתב על ידי ~ThE sToRy I WaNt TeLl , 2/10/2009 12:31  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,701

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ThE sToRy I WaNt TeLl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ThE sToRy I WaNt TeLl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)