לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוגו של הקלידן המושי ביותר בעולם ^_^


אני לומינור, חתיך לא נורמלי, וב"מקרה" הקלידן של הלהקה סינמה ביזאר. דברו איתי.;)

Avatarכינוי: 

בן: 39

MSN:  פוי

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

אני עוזב ):


אהלן ילדים וילדות

 

אז אני..עוזב את הלהקה..

המצב הבריאותי שלי גרוע מאוד ):

חשבתי שהוא ישתפר אבל..לא..

הגעתי להחלטה הזו לבד..ואני מבקש שיכבדו אותי..

עזבתי את הלהקה ולכן אני גם עוזב את ישראבלוג

אני מאחל הרבה הצלחה ללהקה (:


 

 

אני יתגעגע

אוהב לומינור שלכם 3>

נכתב על ידי , 29/11/2008 18:59  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני נורא מתנצל....



וואו.. אני מרגיש שאני בנדאם רע

סקסי, אבל רע

זה לא טוב... בעיקרון אני בנדאם מאוד נחמד ואין שום סיבה שאני ארגיש ככה, בעצם יש סיבה.

לא עדכנתי כבר בדיוק חודשיים, בעצם חודש ו29 ימים אבל עדיין, זה לא טוב! אתם דאגתם לי ואני איכזבתי אתכם ככה

אז אני מתנצל, אני מרגיש נורא עם זה

כמו שבטח שמתם לב, שאר חברי הלהקה נטשו/מחקו את הבלוגים שלהם.

זה מסיבה אחת- הם עסוקים בהופעות (ומתכננים הופעת עולם, דאמייטטט דווקא שאני לא יכול להופיע  יהיה להם מחסור בסקס על הבמה!!! -הכוונה אליי, טיפשים-) ובראיונות וכל השייטט ופאקקק אני כ"כ רוצה להופיע איתם אבל לא יכול!!!!!!!!!

למי שלא יודע, אני חולה, מאוד

ידוע לכם רק שקרה לי משהו בתא ההלבשה אחרי ההופעה, נכון?

אני אפרט על מה שקרה בעדכון הבא.. בינתיים אני צריך פשוט לנוח לי עם כוס קפה עם הרבההה חלב ועם החבר החדש שלי ^-^

 

מה שכבר מסומן בקו:

לנסות לזיין בחורה... (זיינתי את המטפלת האסייתית שלי בבית חולים שטיפלה בי 24 שעות ביממה ולא הייתה לה ברירה, לא יכלה לעמוד בפני קסמי הסקסיים)
לקנות קלידים חדשים D= (אני ממילא לא צריך, שחכתם? אני חולה)
ללכת למצעד הגאווה היה כזה שולטטטט 33333333333>

לעשות הגדלת פין (ממש בשלבי תכנון!!!)

לחנוק את קירו למוות!!! (בשלבי תכנון D:<)
לקנות חבילת טמפונים ולדחוף לקירו לנחיריים שהוא יושן (בקרוב תמונה ^___^)


 

תמונה ישנה לזכר הימים הטובים-

אני נראה כזה מלאך תמים *.*

 

עד הפעם הבאה- בעעעעעעייי ישראבלוגגג

נכתב על ידי , 17/11/2008 21:41  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





913
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , גאווה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*לומינור* =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *לומינור* =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)