לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’’s all about me



Avatarכינוי:  kate:)

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      




הוסף מסר

11/2008

לונד טיים נו סי.


היי היי
כן, אני מודעת לעובדה ששוב הזנחתי כאן קצת
הסיבה לכך היא שפשוט באמת אבל באמת אין לי כבר זמן

התחילו הלימודים ואניה בטחתי לעצמי שהפעם אני באמת אשקיע

בכל זאת יותר מ10 אלף שקל לשנה לא הולך ברגל

זאת אומרת - זה כן הולך ברגל אבל אני מרגישה צורך להשקיע

אני לא רוצה לקבל את התואר ולדעת שאני זלזלתי או
גרוע מזה - לא לקבל את התואר בכלל. אני רוצה לקבל את התואר

ולדעת שקיבלתי אותו בצדק ושמגיע לי ולדעת שאני באמת עבדתי קשה בשבילו.

הכרתי בחור חמוד בלימודים בשם קובי. הוא לומד איתי בכיתה והאמת ששמתי לב
כבר כמה פעמים לכך שהוא שולח לי כל מיני מבטים וחיוכים. בהתחלה חשבתי שזה סתם

כי בכללי הוא בן אדם מאוד נחמד וחברותי. הוא מחייך לכולם ומדבר עם כולם.
בשיעור האחרון אז בסהפסקה הלכתי לקפיטריה לקנות לי נס קפה ואיזו עוגיה

הייתי חייבת להתרענן קצת והרגשתי שמתחיל לי כאב ראש נוראי מרוב שהמרצה הזה
חופר.... בכל מקרה - קובי נכנס וקנה איזה חטיף
בהתחלה ראיתי שהוא מחפש מקום לשבת אבל כשראה שנאי בעצם לא מתכוונת לשתות

בתוך הקפיטריה אז הוא יצא אחריי לכיוון החומות הגדולות בחוץ שאפשר לשבת עליהן.

למרות שהחורף הגיע ממש נחמד לשבת בחוץ

יש אוויר נעים

קרני שמש מלטפות

הצעתי לו לשבת לידי כי ראיעתי שהוא פשוט לא מוצא את עצמו

והאמת שזה קצת מוזר שהוא כזה ביישן

הוא קצין בצה"ל, הייתי אומרת שהוא משהו כמו 1.80 ככה נראה לי לפחות

יש לו עור שזוף, שיער שחור קצוץ קצוץ קצוץ ועיניים ירוקות גדולות.
הוא לא נראה כמו טיפוס שקשה לו להשיג בחורות או בכלל - להתחיל איתן....
אפילו בפעם הראשונה שראיתי אותו הייתי בטוחה שהוא איזה ערס מפני ש.....
שהוא פשוט נראה ככה..... אבל מסתבר שהוא ממש לא.... הוא ביישן ונהיה

נבוך מכל דבר שני שאני אומרת הוא ממש נחמד ומצחיק

דיברנו 10 דקות שלמות

הוא סיפר לי על מה שקורה אצלו בצבא ואפילו הצליח להצחיק אותי
סיפרתי לו על החבר הקודם שהיה בלונדון

כשחזרתי הביתה באותו יום וסיפרתי לבת דודה שלי מה שקרה היא אמרה

שזו הייתה טעות לספר לו על האקס בגלל שככה הוא אולי חושב שעדיין יש לי רגשות כלפיו.

בעוד שבועיים יש לי מבחן ממש ענק על כל החומר של שנה שעברה + מבחן בקורס אחר

שאמור להראות את הידע שלי עד כה

אני ממש דואגת כי את כל החופשות אני מבלה בחו"ל, רביצה בים, שופינג ובילויים

כשחזרתי ללימודים שמעתי מכולם שהם רק למדו וחרשו ולא היה נעים לי להגיד שאני רק
עשיתי חיים בזמן שהם קרעו את התחת

אבל יכול להיות שעכשיו זה מתנקם בי

 

השעה 4 וחצי עוד מעט

לפנות בוקר

אני לא מצליחה כל כך להירדם מפני שישנתי עד מאוחר בבוקר היום

אני אלך לנסות להירדם שוב

ביי בינתיים

 

קייט

(:

נכתב על ידי kate:) , 2/11/2008 04:17  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לkate:) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על kate:) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)