לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג_של_נופר D :



Avatarכינוי:  נופרוש ( =

בת: 28

ICQ: 473129091 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2008



שבבבבבבבבת שלללללללללללום [[[[ ;

אתממול ? היתתה לי פגיישת היכרוות במקייף..

הייה כיף.. ומצחייק D :
ייש ללי ת'מווררה הכי חמווד בעוולם 3333>


ואתמוול  בלילה אחחרי שאכללנו אז הלככנו לקננות גליידה..

ואאאי אייזה טעעים הייה  = ]


והייום כשקממתי בבוקקקר הזממנתי ת'סרט בראאאץ....

סרט יפפה P #

מחחחר ייש לי שווב פגיישה במקיף..

מקוווה שיהיה כיףף..


בעררב אני הוללכת לקנות נעליים ובגדדיים : )

אאז נדבר ,,,

 

 

בהה ביי 33333333333333333 + >




נכתב על ידי נופרוש ( = , 30/8/2008 15:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




צצהררים טווביים : ]

אתמול גל היפפה שללי סיידררה ללי ת'בלווג ..

גלגול?
תוודה חימממשללי 3333>
אתמוול הייתי ביים,,

והיים הייה מללא בצרפתתתים מללא מפוצץץ..

אבבל הייה כיףף..

 

מחר ייש לי פגישת הכרות במקיףף : P
טווב בנתתים תההנו .

הבלווג יהיה מוככן עווד הייום אני מקווה.

חוללה עלייכם :-*

 

נכתב על ידי נופרוש ( = , 28/8/2008 14:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום הראשון שללי בבלווג ( :


שאאאאאאאאאללום D :
זהה היום הראשון שללי בבלוג,,

אני עדיין לא יודעת כול כך טוב על זה XD

מי שיככול לעצצב ללי... שייעזוור לי בבקקשה : )

בננתתים להתראאאות  [ =

נכתב על ידי נופרוש ( = , 26/8/2008 14:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





66
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנופרוש ( = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נופרוש ( = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)