לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


בבלוג אני אתאר את המסע האחרון שלי אל עבר האושר, אל עבר הרזון.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

10


סגרתי 10 ימי צום נוזלים.

 

6- קילו

מזל טוב לי

ועכשיו, סלטים.

נכתב על ידי fat dreamer , 31/10/2009 17:35  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך?


איך כבר עברו 5 חודשים מאז שהכרנו..

אני הייתי פגיעה, ואתה הסתובבת מסביב לבר, בהילוך מרשים, עם הכוס וויסקי שלך.

 

"יש לך תחת יפה את יודעת?"

"חצוף!"

 

הדרך להתאהבות הייתה קצרה.

 

ועכשיו, אני מקנאה בכל מי שלידך, ולא מעריך

הייתי נותנת הכל כדי להשאר איתך עוד רגע אחד, היום כשבאתי לקחת את הדברים, רגע בלי טינה, מבוכה או כעס

רק עוד רגע אחד, של מבטים, חיוך, ויציאה קורעת של אחד מאיתנו.

 

"למה אתה לא עוצם עיניים כשאתה מנשק אותי?"

" לא יודע תמיד זה נראה לי טיפשי, אני לא מבין למה אנשים עושים את זה"

 

 

היה לי כיף להיות חודש באירופה.

 10.9.09

 "חזרתי"

"רוצה לקפוץ להגיד שלום?"

 

ואז עצמת עיניים.

 

לא תשכח אותי נכון?

 

נכתב על ידי fat dreamer , 28/10/2009 00:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סימנתי וי.


 

 

פנטזיית תיכון א'

בפאב הקבוע שלי אמש

יושב, בוהה בעיניים רעבות ומקבל ביודעין נמק בצוואר

בזמן שאני מדברת עם גבר אחר ושולחת אליו מבטי סקס.

 

אז..איך זה מרגיש?

כן, אני יודעת..גם לי לא היה הכי נעים שבמשך שנתיים אפילו לא זרקת מילה, ואם כבר ביקשת טיפקס התרגשתי ובכיתי יומיים.

זה מה שהיית צריך? 10 קילו פחות? הנה..קיבלת

 

או שלא.

 

 

 

נכתב על ידי fat dreamer , 26/10/2009 01:12  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  fat dreamer

בת: 35





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לfat dreamer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על fat dreamer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)