לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


עכשיו כל מה שצריך זה תחת.

כינוי:  Gil-Shay.

בן: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

ארטיסטיות לשעות חירום


החזרה?

איך אפשר לשמוח כשהלב עוד מתאבל?

העיר כולה שחור-לבן, ורק אני מרגיש כמו צל

ילדה קטנה בכביש מוסרת לי שלל ברכות חמות

נדמה לי שזאת המסוממת מהחדשות


אני פוסע ברחוב ומתעלם מכל מבט

לשניה אני חושב, הסוף יגיע עוד מעט

החלומות שנחרטו בין כל מאה הסלעים

מתנפצים עכשיו, צוחקים עליי בין כל המבטים


אז אם אהבנו

איך זה שאני פתאום

זרוק, עזוב, מוזנח, פצוע, מסרב לכל תמיכה

ואם ידענו, או-או-או

ידענו, זה יגיע, התעלמנו בגיחוך


למה שתקנו

צחקנו על המציאות

הקרבנו אין ספור קורבנות, אבל עכשיו זה דיי ברור

סתם האמנו, או-או-או

כמות האהבה שלנו התפוגגה, חלפה ברוח


הזקן שבפרסומת מאחל לי הצלחה

המתבגרת במכולת מזכירה לי נסיכה

ורק אני, אדם תמים, קטן, יודע שאתה לא כאן

אבל ממשיך ללכת בתקווה שלא אפול


(ורק אני, אדם תמים, קטן) יודע שאתה לא כאן

אבל ממשיך ללכת בתקווה שלא אפול


אז אם אהבנו

איך זה שאני פתאום

זרוק, עזוב, מוזנח, פצוע, מסרב לכל תמיכה

ואם ידענו, או-או-או

ידענו, זה יגיע, התעלמנו בגיחוך


למה שתקנו

צחקנו על המציאות

הקרבנו אין ספור קורבנות, אבל עכשיו זה דיי ברור

סתם האמנו, או-או-או

כמות האהבה שלנו התפוגגה, חלפה ברוח


כמה שתקנו

צחקנו על המציאות

הקרבנו אין ספור קורבנות, אבל עכשיו זה דיי ברור

סתם האמנו


כי אם אהבנו

איך זה שאני פתאום

רוצה שוב להתחיל לחיות, אבל אני כבר לא יכול

כי כבר החלטנו

הנשמה שלי צורחת, עולה על המוקד


איך אפשר לשמוח כשהלב עוד מתאבל?

נכתב על ידי Gil-Shay. , 25/8/2010 18:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





20,918
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGil-Shay. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gil-Shay. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)