לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

סאמרסקול בלונדון *~*


הייי
נמנמ לא מזמן נרשמתי לסאמרסקול בלונדון
הוא הולך להיות בתחילת החופש
ואני ממש מחכה לנסוע לשם!
אנחנו הולכים להיות כל יום במרכז לונדון לראות את האטרקציות שם חחח
נהיה בלונהפארק ענק באיזה עיר ששחכתי את תשם שלה,שמעתי שהוא מטורף לגמרי וניסע לקיימברידג' שזאת עיר יפה לאללה (ראיתי תמונות) ^^
ועוד כל מיני דברים נחמדים כאלה
בסאמרסקול עצמו אני הולכת לישון בדירת סטודנטים עם עוד 6-8 אנשים מהעולם ויהיה לכל אחד חדר לבד
ראיתי מלא תמונות של מישהי שהייתה שם שנה שעברה צילמה כל דבר שזז
היא הצתלמה שם עם כל החברים שלה מהעולם וזה *...*
קיצר שווה מאוד אני לא יכולה לחכות כבר




יום שישי באו לתל מונד רן אביב שי וימיתוש מבת ים הנחמדת
סוףסוף ניצלתי את ביתי הריק
(ההורים היו בחו"ל, ועכשיו הם כבר פה>: )
חחח לא ניצלתי מספיק את ביתי הריק לצערי בגלל זה אני עצובה שהם חזרו אני עדיין אוהבת אותם D:
היה כזה מצחיק
וואי אין אפילו תמונה אחת
כמה חבל
לא נורא אני אשתף במילים
הם באו, והכנו פיצות (לבד! ) ויצא טעים לאללה ם:
ואחר כך שחכתי מה היה
אבל לא משנה היה כיף חחחח
ויום שבת קמנו אכלנו ארוחת בוקר וזה
ואז גילינו שמתן השאיר לנו מלא ופלים בלגים (הוא היה צריך ללכת בבוקר) קיצר לקחנו נוטלה טחנו את כל הופלים
חחחח איזה הזוי זה היה פשוט מונחים להם ופלים בלגים מחוץ לדלת
ואז עשינו כל מיני דברים משונים והם חזרו לבת ים
D:

ואתמול נסעתי לצורן לשירז להתכונן לאזרחות
דיברנו על זה שיש לי הרבה שיער XD
ובספונטניות החלטנו שאנחנו עושות לי דילול
כי יש לי יותר מידי
עם סכין גילוח.
חחחחחח זה עובד
זה יצא טוב O:
באיזה שהוא שלב התחלתי להילחץ שראית את כמויות השיער שהוצאנו לי אבל זה באמת פחות נפוח עכשיו אז מה אכפת ליXD
איזה מוזר חחחח



כמה תמונות מהימים האחרונים D:

מהבצפר
(לפני הדילול XD )



חחחח אני בניגוד לאחרות מצנזרת אותך כשאת מבקשת XD

חחח מנסות לעשות פוזה חושנית אבל לא הולך

 3>



מתה עליכן D:

~

תמונות מתאמול לאחר הדילול XD


מטושטשת קצת



כן, Tima -____- חחח לא חכם דרך המראה
ולא רואים תהבדל משום מה
אבל אני מרגישה את ההדבל שאני מחזיקה אותו זה הרבה פחות
טוב חפרתי XD


עד כאן הפוסט D:
ביי ביי 3>

נכתב על ידי , 18/5/2009 16:51  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ~.~The SexSy Girl~.~ ב-31/7/2009 22:40
 





10,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*ALMOG אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *ALMOG ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)