לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג .....



כינוי: 

בן: 30

ICQ: 417266779 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2008

>


וואי חח לא עדכנתי מלא זמן ...

אממממ ,

וואו

החופש הזה כל כך ארוך > <

אני כבר מתגעגע לבצפר ._.

חוזרים ללמוד רק יום חמישי > <

ובא לי כבר מחר לבצפר : \

יום ראשון יש לאולג ולודי יום הולדת

ואין לי מושג מה לקנות להם > <

 

מחחחחחר נסטיה וויקה באות אליי D:

בבוקר הן יבואו לרחובות ברכבת P :

ואז נהיה כל היום בייחד D :

התגעגעתי אלייהן D :

אאאאאאאא ...

ביום רביעי אני נוסע לאשדוד לנועה D:

הייתי אמור לנסוע יום שני אבל יומשני זה ערב חג :/

ושלישי זה חג > <

 

- - -

עוד מעט סימפל פלאן מופיעים D:

אני ונסטיה הולכים להופעה ,

אולי גם אולג וויקה *____________________*

 

By the way ..

רבתי היום על ליליה ,

היא כל כך מעצבנת אותי " > >

Whatever :D

 

א , עוד משהו -

כל 8 העונות של That '70s show בחינם בהוט VOD עד 2009 ,

אז אני קבעתי לעצמי מטרה ,

לסיים לראות את כל העונות עד שיתחיל 2009 D:

בינתיים אני בעונה ה3 :]

זה הכי יפה בעולם D:

 

טוב אין לי עוד מה לספר ,

אני משעמם D:

לילה טוב :]

נכתב על ידי , 19/10/2008 02:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אאא

כמה זמן לא עדכנתי > < "

לא היה לי כוח O:

 

עוד מעט אני יוצא עם ליליה [:

אני צריך לעשות מבחן בית שמינייב נתן ואין לי כוח > <

וגם בהיסטוריה יש לי דיי הרבה שיעורי בית -.-''''

והכל למחחחחחר !

למרות שאמרו לנו שמחר ומרחתיים יש ליודניקים קורס מד"א > <

 

אתמול בערב הייתי כל כך עצבניייי !!!!!!!!

רציתי לצצצצצצצצאת כל כךךךךך

ואבא שלי לא רצה להסיע אותי לשומקווום מחוץ לעיררררררר

בגלל הטענה ש " פעם אחרונה שחזרתי מעיר אחרת הייתי מסטול מאודדדד "

לעע , זה היה יומולדת -.-

הם כאילו חושבים שאני שותה וכאלה בערים אחרות

אני יכול גם ברחובות זה לא קשור XD

הם כאלה אהבלים לפעמים >.>

אתמול ישבתי כולי עצבני בחושך בחדר עם האוזניות האלה הענקיות כולי עצבני שומע בפווול ווליום שירים של רמשטיין ומעביר את כל הכעס הזה D:

נראיתי בערך ככה :  " -.-'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''' " XD

טוב ,

הנה תמונה שאהבתי שזלטה צילמה בעיקר כדי לשלוח לאלינה חחח אבל אני אשים אותה גם פה :]

 

 

 

חג שמח ושנה טובה D : , תגיבו ^ ^

נכתב על ידי , 4/10/2008 16:35  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





715
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס ננשיך (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס ננשיך (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)