לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

dear diary



Avatarכינוי:  nectar

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2012

"מגנט מושך למטה ,זה בנקודות הקטנות..."


ואו מלא זמן שלא כתבתי פה

קרו כלכך הרבה דברים,

אני לא מאמינה שאני חיילת

אני לא מאמינה שברגע כל החלומות שלי יתנפצו

ושההורים שלי כלכך נגד

פעם ראשונה בחיי

אני מרגישה שבאמת אכזבתי אותם

הרגשתי כשלון

אחד כזה אמיתי

אכזבתי את עצמי.

הכרתי את עצמי טוב יותר,

אני שונאת אתזה

אני לא רוצה להיות בן אדם כזה-ותרן .

אני לא רוצה להרגיש כישלון

אני רוצה להמשיך לעלות,אבל באמת שאין לי כח להיות רחוקה כלכך .

מה הסיכוי שיום אחד הכל יהיה טוב יותר?

שיום אחד אני לא ארגיש בינונית.

אני ארגיש מצוינת .

אני באמת לא יודעת אם זה רק בגללי ובגלל האופי שלי

אם אני באמת ותרנית ויכולה בעצם להגיע להצלחה ?

או שאני פשוט כזאת בינונית ואין לי יותר מידי אפשרויות לשנות את זה.

בכל ליבי אני מקווה שזו התשובה הראשונה,אבל הלוואי שידעתי איך לשנות את זה .

קשה לי לוותר על דברים שיש לי כלכך הרבה זמן בשביל דברים חדשים.

ללכת אל הלא נודע.

פחדנית אולי ?

נכתב על ידי nectar , 16/10/2012 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnectar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nectar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)