לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My blog, My life.



Avatarכינוי:  Playboy Bunny (Kitty Girl) :P

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

בלוג חדש!



 

עיצבתי הכלהכלהכל מחדש!

שיניתי את השם של הבלוג (וואו, בלוג. -> Kitty Girl's Blog)

שיניתי את הכינוי (וואו, כינוי. -> Playboy Bunny (Kitty Girl) :P)

שיניתי עיצוב (הכל ורוד! D: )

עידכנתי את הרשימות

שיניתי פה ושם

אייקון

כותרת

וכו' ^^

 



 

תאריך: 15.6.10
שעה: 15:02
נמצאת: בבית, בחדר שלי.. לבד
חושקת: ולד. אני רוצה לראות אותך :(
תוכניות לסופ"ש: חמישי מסיימת לשון, שישי-שבת אילת.. ושבוע הבא שוב^^
חייבת לדבר עם: דני.. יותר נכון היא חייבת לדבר איתי.
מוזיקה: הפיל הכחול - יסמין.. הצלצול שלי כשהוא מתקשר 3>
רוצה לאכול: אוכל O_O  יאו באלי שוב סושייייייי
דחוף: גולדה! היום או מחר עם הדס :)
מצב רוח: סביר כזה.. הייתי עצבנית עד לפני כמה דקות אבל דברים טיפה סודרו ^^

משפט לחיים: "אני שלך, רק שלך.. בכל מצב" לא יכולה לשכוח מההודעה ההיא שהוא שלח לי :)

 





בה ביי D:
נכתב על ידי Playboy Bunny (Kitty Girl) :P , 15/6/2010 14:46  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Playboy Bunny (Kitty Girl) :P ב-16/6/2010 19:26
 



Let love in. | אני שלך, רק שלך.. בכל מצב.(L)


את הכי יפה כשאת שיכורה

לא מבדילה בין טוב לרע

גם היופי לא

את הכי אבודה כשאת יודעת

מה את רוצה

גם אני כזה

גם אני הלכתי למדבר

להרוג את השטן

וחזרנו יחד חברים

 

let love in.

 


 

אתה הדבר הכי טוב שקרה לי בתקופה האחרונה.

אחרי הזוועה שעברתי, הסבל

עד שהתגברתי. והתגברתי.

מי היה מאמין שמסתם שיחת חסום באמצע הלילה

סתם כי משעמם

נידלק אחד על השנייה בטלפון.

בטעות שכחת לחסום את המספר אחר כך

ובזכות זה הכרתי אותך באמת

גיליתי מי המעריץ האלמוני שלי

זה שמעיר אותי בבוקר עם ההודעות שלו

זה שבלי שיחת לילה טוב איתו אני לא נרדמת

זה שסמכתי עליו, זה שרציתי..

בלי לדעת. בלי לדעת מי הוא. בלי לדעת את מי אני רוצה כל כך. בלי לדעת את מי אני רוצה כל כך להכיר.

הסיבה העיקרית הייתה האקס

אותו אחד של ה3 ימים.. לא באמת הייתי איתו, הוא לא באמת אקס.

לא רציתי חבר, לא רציתי אותו.. הייתי צריכה, להתגבר, איכשהו...

ולא רציתי לפגוע, אז הפסקתי את זה.

אני אתגבר בכוחות עצמי, אני לא צריכה אף אחד שיעזור לי להתגבר.

הבעיה בסיפור הזה, שאתה אחד החברים הכי טובים שלו.

הסוד שלי, לא יכל להתוודות מי הוא, בגלל ההוא..

אז דיברו איתך, שאלו אותך אם יפריע לך שאחד החברים שלך יהיה עם זאת שאהבת

אמרת שלא.

עכשיו אני איתו, אז למה אתה לא מדבר איתו? סוף מעשה מחשבה תחילה.

עכשיו אני איתו.. עכשיו אני איתו... עכשיו הוא איתי.

אני רוצה אותך איתי פה, תמיד.

לפני כמה דקות הלכת, לא רציתי שתלך.

אתה הדבר הכי טוב שקרה לי.

אתה פה בשבילי כשאני צריכה אותך

אתה פה בשבילי תמיד....

אני כל כך רוצה להישאר איתך, כל הזמן... לא לעזוב אותך לעולם.

אני אפילו לא יכולה להסביר מה עובר עליי כשאני חושבת עלייך

אני לא יכולה להסביר מה עובר עליי כשאני לידך.

 

אני שלך, רק שלך.. בכל מצב. זוכר?

 

 

סיימתי כאן,

כמעט מאוהבת.

נכתב על ידי Playboy Bunny (Kitty Girl) :P , 14/6/2010 13:16  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Playboy Bunny (Kitty Girl) :P ב-15/6/2010 16:03
 





9,360
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPlayboy Bunny (Kitty Girl) :P אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Playboy Bunny (Kitty Girl) :P ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)