לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפור ט’’ה


סיפור חמוד על כמה צפוי...טוקיו הוטל!!! מי שקורא מגיב!

Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 297522582 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2010

פרק 46


טוב אממ..

אחרי הרבה זמן עוד פרק..

לקח לי זמן לעבוד עליו..

תגידו תודה שחזרתי בכלל לכתוב את הסיפור XDDD אחרי שיקולים רבים חזרתי לכתוב אותו..

אז תסלחו לי על העיכובים

 

פרק 46

עדי קמה בבוקר עם כיסוי העיניים שלה, היא הורידה אותו מפנייה ונאנחה

היא לקחה את הדפים של השירים מהשידה

''בוקר טוב טום'' היא אמרה לטום ששכב במיטה לידה

''ביל תן לישון..''טום מילמל, הוא לא ידע מה רוצים ממנו

עדי העיפה מבט לשעון שנימצא על השידה

''10:32'' היא כתוב בשעון, עדי ירדה למטה לחדר אוכל וניכנסה אליו בגרירת רגליים

היא לקחה צלחת מלאה בירקות, יש לה את ההופעה של טוקיו הוטל היום בערב, היא לא רצתה לאכול יותר מידי כדי שלא תקיא בהופעה מרוב לחץ

היא התיישבה באחד השולחנות והתחילה לאכול, אחרי רבע שעה היא ראתה את גיאורג נכנס לחדר אוכל

היא נופפה בידה וגיאורג קלט אותה והתקדם אל כיוונה

''היי עדי '' אמר גיאורג והתיישב לידה

''היום ההופעה..''אמרה עדי בעצב

''כן..אתה מוכנה?'' שאל גיאורג

''ממש לא, יש לי יותר מידי דברים על הראש, אני לא מצליחה להתרכז ולחשוב, אתמול ביל עבר איתי 7 פעמים על מונסון וזה עוד שיר שאני מכירה'' אמרה עדי בעצב

''למה זה קורה לך? לחץ?'' גיאורג שאל

''לא...בגלל יותר מידי מחשבות, כל מה שקורה לאחרונה וקרה לאחורה, סימפל פלאן, עכשיו מאט..ויש לי גם את ביל על הראש...אני מתחרפנת..''אמרה עדי באנחה

''מה הסיפור עם מאט?'' שאל גיאורג

''סיפור כלכך מורכב, אני מתחרפנת..''אמרה עדי

''ואיפה ביל בכל הסיפור?'' שאל גיאורג

''באמצע..''אמרה עדי

''אתם יחד? כאילו את ומאט?'' שאל גיאורג

''מה, לא? למה?'' שאלה עדי בהיסוס

''שמעתי שיחה שלך..הבנתי מה קרה ביניכם במלון..עדי אל תפגעי בביל..''אמר גיאורג

''אני מנסה שלא לפגוע בו, זה הדבר האחרון שאני רוצה'' אמרה עדי בעצב

''אז מה תעשי עם מאט?'' שאל גיאורג

''אין לי שמץ של מושג..פשוט מאט הוא...הוא..לא יודעת איך להסביר את זה..''אמרה עדי בעצב

''אקס? אחד שניסית לשכוח ואת לא מצליחה? אחד שחסר בבום לחיים שלך?'' שאל גיאורג ועדי הנהנה

''כן גם אני מכיר את זה..לכל אחד יש אחד כזה..אצלי זה סוג של פאדג' '' אמר גיאורג

''אבל אתם יחד לא?'' שאלה עדי בבילבול

''כן..טוב לא ממש נפרדנו..אבל לא ממש היינו יחד..זה מסובך..כאילו קבענו לעצמנו חוקים שכל עוד השני במסע הופעות זה לא נחשב בגידה מה שקורה..ואם מתאהבים בזמן מסע הופעות אין מה לעשות וממשיכים בחיים...ככה שכל מסע הופעות היינו סוג של נפרדים'' אמר גיאורג ונאנח

''ועכשיו אתם יחד..שוב..בכל זאת..''אמרה עדי בחיוך

''כן, אני כל כך אוהב אותו '' אמר גיאורג בחיוך ועדי חייכה חיוך יותר גדול

''אני שמחה בשבילך..הוא באמת בחור נהדר, לא ידעתי שהוא כזה באמת שלא, לא העלתי לי את זה לראש בכלל ואני מכירה אותם הרבה זמן אבל אתה יודע '' אמרה עדי בחיוך

''כן, פאדג' הזכיר כמה פעמים אותך..אבל בחיים לא קישרתי או חשבתי לקשר, לא ידעתי שאתם מכירים בכלל '' אמר גיאורג ועדי צחקה

''טוב גיאורג מה אני הולכת לעשות?'' שאלה עדי

''את מי את אוהבת?'' שאל גיאורג

''את מאט וביל..''אמרה עדי במהירות

''את צריכה לבחור אחד מהם עדי..'' אמר גיאורג

''אני יודעת, אבל זה קשה, הבטחתי למאט שאני תמיד יאהב אותו, לא משנה מה יקרה ושהוא יחזור מהמסע הופעות אז נחזור להיות יחד '' אמרה עדי בשקט

''תיראי את ומאט זה כמו אני ופאדג'..שניהם יצאו הריי לאותו סיבוב הופעות..בזמן שפאדג' לא היה לידי אני כן חשבתי שאני מתאהב באחרות, לדוגמא קאלי..ואז שהוא חזר הכל חזר אליי ושכחתי מהכל..אבל אצלך מאט חזר ואת עדיין אוהבת את ביל, הקשר בינייכם ממש מיוחד'' אמר גיאורג

''אז מה אתה אומר בעצם?'' שאלה עדי

''תביני עם מי את באמת רוצה להמשיך להיות ביחד ועל מי תוותרי, קחי בחשבון שאת וביל מתחלפים כל הזמן בגופות ככה שלהיפרד מביל במצב הנוכחי שלך זה יהיה קצת בעיה ''גיאורג אמר ועדי שתקה

מאט נכנס לחדר האוכל

''בהצלחה..''אמר גיאורג

''אני לא עושה את זה עכשיו..תן לי לחשוב קצת..'' אמרה עדי וגיאורג חייך אלייה

''היי לכם..''אמר מאט והתיישב מול עדי, שהייתה בגוף של ביל

''אתה ביל או עדי?'' שאל מאט בהיסוס את עדי

''אני עדי..אמרתי לך שאני מתחלפת איתו בגוף '' אמרה עדי ומאט החזיק את ראשו

''זה כל כך מוזר..''אמר מאט בהלם

''ספר לי על זה..יש לי היום הופעה..''אמרה עדי בלחץ

''בהצלחה לך..אני יהיה שם לצפות בך..''אמר מאט בחיוך וגיאורג נתן בעיטה לעדי

''כן '' אמרה עדי בחיוך חושף שיניים

''בוקר טוב..'' גם ביל הצטרף לשיחה

''ביל..''אמר מאט

''כן..''אמר ביל

''אוקי מוזר כאן מידי..''אמר מאט בהלם, ביל התיישב ליד עדי

''אז מה קורה?'' שאל ביל בחיוך ונישק את עדי בחיוך ומאט הוריד את חיוכו הקטן שעלה לפניו שראה את גופה של עדי למרות שביל היה בתוכו

''אני לחוצה בגלל ההופעה..''אמרה עדי בלחץ

''אין לך מה לדאוג..איך שתעלי על הבמה הכל ישתחרר..''אמר ביל בחיוך ונתן לעדי עוד נשיקה על השפתיים ועדי חייכה חיוך מאולץ

''אז כמה זמן אתם ביחד?'' שאל מאט

''שנהנים לא שמים לב איך הזמן עובר..''אמר ביל בעקיצה

''אני ועדי היינו שנה ביחד '' אמר מאט בהתגאות

''ועכשיו היא איתי, ואנחנו נעבור יותר משנה נכון חומד?'' שאל ביל וחיבק את עדי עם יד אחת, היא הרגישה כלכך לא נעים, גם גיאורג שהרגיש מיותר ונדחף שם

''כן אבל אותי היא תאהב לנצח נכון מאמי?'' מאט שאל

''אני..''התחילה עדי להגיד

''רגשות בשלב מסויים שוכחים....אחרי שנה איתי היא לא תזכור את השם שלך אפילו '' אמר ביל וקם מהשולחן

''אני אח של החברה הכי טובה שלי! היא בחיים לא תשכח אותי! תשכח מזה שהיא כלכך אוהבת אותי שאני בהלם שהיא הצליחה איכשהו להכניס אותך לחתיכה הפיצפונת שנשארה שם ריקה, המקום שהיא שמרה לכלב שהיא תמיד רצתה'' אמר מאט וקם גם הוא מהשולחן ונעמד מול ביל

''בנים..''אמרה עדי בהיסוס והשפילה את פנייה

ביל ומאט הסתכלו אחד לשני בעיניים בכעס

''איך שהגלגל מסתובב, כניראה אתה כרגע באיזור של הכלב..''אמר ביל בכעס

''עדי אמרה לי שאני יחזור מהמסע הופעות נחזור להיות יחד לנצח..אפילו דיברנו כמה פעמים על חתונה '' אמר מאט בכעס

''זה היה ב..''התחילה עדי להגיד

''אני בטוח שאם אתה לא היית מגיע לפה כבר הייתי מציע לה נישואים '' אמר ביל

''ביל!'' צעקה עדי

''אני בטוח שהיא הייתה מסרבת, היא תתחתן רק איתי '' אמר מאט

''אני בת 19!'' צעקה עדי

''אולי היא תתחתן איתך ותגלה שהיא עדיין אוהבת אותי ותברח אליי בלי שתדע '' אמר ביל בכעס

''אבל אני עדיין זה שידפוק אותה בירח דבש! ולא אתה!'' אמר מאט בכעס

''מאט!'' צעקה עדי

''כן אבל אני כבר דפקתי אותה! כלכך הרבה פעמים!'' אמר ביל בכעס, עדי הייתה בהלם מוחלט משנייהם, כבר לא היה לה נעים מכל החדר אוכל ומגיאורג שישב צופה בהם בהלם, מאט תפס את הסכין שהייתה על השולחן בידו

''עד כאן!!! תפסיקו שנייכם!!!''צ'אק גיאורג ומאט עזב את הסכין

''אתם פשוט שני מפגרים!'' צעקה עדי וברחה מהחדר אוכל עם דמעות

''עדי!!'' מאט צעק

''אדיוט היא בגוף שלי!'' צעק ביל בכעס

''ביל!!!'' צעקו שנייהם ובאו לרוץ אחרייה

''שאף אחד ממכם לא יעיז לגשת אלייה זה ברור? אתם עברתם את הגבול!'' אמר גיאורג והלך משם, לעדי.

גיאורג חשב לאיפה עדי יכלה לרוץ, המקום הכי הגיוני שעלה לו לראש היה החדר של קאלי אז הוא עלה ישר לשם

הוא דפק קלות על הדלת

''מי זה?'' צעקה קאלי

''גיאורג, היא פה?'' שאל גיאורג

''כן, גיאורג מצטערת, אני רוצה להיות לבד'' צעקה עדי, הוא שמע על הקול שלו שהיא בוכה

''את בסדר אבל?'' שאל גיאורג

''כן אני עם קאלי..בבקשה תלך..''אמרה עדי

''טוב, אני למטה אם את צריכה אותי..''אמר גיאורג וירד למטה

''מה קרה דידוש? ואיך גיאורג קשור בזה?'' שאלה קאלי בעצב וסירקה עם האצבעות את שיערו השחור של הגוף של ביל

''גיאורג לא קשור לזה..''אמרה עדי שהיא בוכה

''אז מי כן?'' שאלה קאלי

''האח האינפטיל שלך ואח האינפטיל של החבר שלך'' אמרה עדי

''כאילו שלא יכולתי לנחש אחרת..''אמרה קאלי בגילגול עיניים

''הם הביכו אותי מול כל החדר אוכל! הם פשוט התחילו לריב! לא מכות אלא מילים, כל אחד זרק עליי מילים למה הוא יותר טוב מהשני והם הגיעו למקומות לא שפויים! ומאט אשכרה תפס סכין! אם גיאורג לא היה עוצר את הוויכוח הזה בזמן ביל היה שוכב עכשיו על אלונקה!'' בכתה עדי וקאלי חיבקה אותה

''הם ממש מאוהבים בך עדי..''אמרה קאלי בשקט

''אני יודעת...אבל אין לי מה לעשות..''אמרה עדי בעצב

''את צריכה להסביר לאחד מהם שאת הולכת להיות רק עם השני'' אמרה קאלי

''אבל אני לא מסוגלת לבחור! זה לא אנושי לבחור בין 2 אנשים! את מי את אוהבת יותר? את אבא או אמא?!'' שאלה עדי בעצב

''זה לא אותו דבר, תקשיבי עדי עם כל האהבה שלי לאח שלי והדאגה שלי אליו אני חושבת שאת צריכה לבחור בביל, כאילו את פאקינג הוא, אז תבחרי במאט ומה? תוכלו להיות יחד רק 3 או 4 פעמים בשבוע? זה לא הגיוני ככה, וזה לא שאת במצב שאת אוהבת רק את מאט ואת עם ביל מחוסר ברירה..''אמרה קאלי ועדי נאנחה

''אבל הבטחתי למאט שאני יחכה לו, וחיכיתי לו, ואז ביל נכנס לחיים שלי '' היא אמרה

''והתאהבת בו, וגילית כמה הוא מיוחד, וגילית שיש עוד אנשים בעולם חוץ מאח שלי, שאת כן יכולה להתאהב בבן אדם אחר, דידע את אשכרה איבדת את הבתולים עם ביל, את לא יכולה לזרוק אותו סתם ככה '' אמרה קאלי

''כן ומאז אני מתחלפת איתו בגוף, ממש מעולה..''אמרה עדי בעצב ודפיקות נשמעו על הדלת של החדר

''מי זה?'' שאלה קאלי

''זה דיויד, עדי כאן?'' הוא שאל

''כן היא כאן, קרה משהו?'' קאלי שאלה

''יש לה חזרות עכשיו...שתתארגן ותרד למטה בבקשה '' אמר דיויד והמשיך לעבור בחדרים

''מעולה..''אמרה עדי בציניות ושילבה את ידייה

''דידוש תחשבי עם עצמך עם מי את מרגישה שלמה, עזבי את הקטע של הגופות, עזבי את הוויכוח בחדר אוכל, עזבי את העבר, עם מי את מרגישה שלמה..רק זה '' קאלי אמרה ועדי חיבקה אותה

''תודה קאלי..''אמרה עדי וניגבה את האיפור שנזל מעינייה

''יאללה תרדי, בהצלחה..''אמרה עדי בחיוך

''אולי תבואי איתי?'' שאלה עדי

''איך? אתם הולכים לחזרות, מה אני יעשה שם? דיויד ירצח אותי '' אמרה קאלי בחשש

''את הצלמת שלהם קאלי! צלמי חלק מהחזרה..'' אמרה עדי

''אבל עדי יש בעיה אם זה שזאת לא חזרה רגילה, יראו את התרמית '' אמרה קאלי

''צלמי חלקים אמיתיים, שניראה אמיתי, בבקשה קאלי''אמרה עדי וקאלי נאנחה

''יאללה בואי..''אמרה קאלי בהיסוס ושתייהם הלכו

''קאלי מה את עושה פה?'' שאל דיויד מתוך הוואן

''באתי לצלם את החזרה, אל תדאג '' אמרה קאלי ודיויד גילגל עיניים והם ניכנסו לרכב, לצערה של עדי היא התיישבה ליד ביל, עדי הייתה קרה אליו רוב הנסיעה

''סליחה'' הוא לחש באוזנה וליטף את ידה שהייתה מונחת על המושב והיא הזיזה אותה, גוסטב וטום שלחו מבטים מבולבלים לכיוונם.

הח'ברה הגיעו לאולם הופעות והתחילו בחזרה השונה מרגיל, ביל ישב על כיסא מול הבמה ליד דיויד ושנייהם החזיקו מקרופון

''ערב טובב גרמניה'' אמרה עדי באדישות למקרופון

''תהיי שמחה יותר עדי'' אמר ביל

''ערב טוב גרמניה!'' אמרתי עדי ביותר קצב

''קצת יותר, מה שכחת על מה דיברנו אתמול?'' שאל ביל

''ערב טוב גרמניה!!!'' צעקה עדי באושר מזוייף

''יותר טוב'' אמר דיויד

טום וגיאורג התחילו לנגן ועדי התחילה לשיר, מידי פעם היא התבלבלה מעט במילים בגלל שמבטה נתפס עם ביל

''כל הכבוד ''אמר דיויד אחרי שניגמרו שלושת השירים הראשונים

''השיר הבא הוא השיר הראשון ש...שכתבתם או שהופעתם איתו?'' עדי אמרה בבילבול

''השיר הבא הוא הסינגל הראשון שלנו'' אמר ביל

''כן כן, סליחה '' אמרה עדי וחזרה על המשפט שביל אמר ומונסון התחיל

החזרה עברה בסך הכל בסדר, לעדי היו המון טעויות והיא לא ממש זכרה את כל המילים ולא הייתה מרוכזת בגלל נוחותו של ביל, קאלי צילמה כמה תמונות של החזרה, ביל ניסה שוב ושוב לדבר עם עדי אך היא התחמקה

הח'ברה הגיעו לבית המלון בחזרה, היו צלמים מחוץ למלון, השמועה שבולט פור מיי ולנטיין מתאכסנים גם הם במלון לא הורידו את כמות הפפרצי

''עדי, נו עדי!!'' ביל המשיך לרדוף אחרי עדי

''תפסיק כבר!!'' אמרה עדי בלי להסתובב ולהסתכל על ביל

''אני אמרתי סליחה'' אמר ביל ביאוש

''היא אמרה לך שהיא לא רוצה לדבר איתך אז תפסיק לרדוף אחריך, תבין שהפסדת אותה '' מאט שישב בלובי עם החברי הלהקה שלו התערב גם הוא

''אני לא הפסדתי אפ'חת!'' אמר ביל בכעס

''תפסיקו שנייכם! שנייכם הפסדתם אותי זה ברור לכם?! '' צעקה עדי בכעס

''עדי..''אמרו שנייהם בעצב

''קוקסינל''

''אימו'' אמרו מאט וביל אחד לשני

''תפסיקו כבר לריב!! ''צעק גיאורג

''מה אתה קשור?'' שאל טום

''אתם לא מבינים בכלל אה? שנייכם פוגעים בה! לשניכם יש המון במשותף ויותר מזה שנייכם אוהבים את עדי, אז למה אתם לא מפסיקים לפגוע בה? מאט לעדי יש הופעה על הראש, ביל אתה אמור לתת לה עצות, תפסיקו כבר לריב'' אמר גיאורג ושניהם שתקו

''אני לא רוצה לאבד אותה '' אמר מאט

''גם אני לא'' אמר ביל

''אבל אחד מאיתנו יצטרך לאבד אותה '' אמר מאט

''זה לא ממש לאבד, פשוט לא להיות איתה, אנחנו לא יכולים לאבד אותה כי אני והיא מתחלפים בגוף כל יום ואת אח של החברה הכי טובה שלה, אפ'חד מאיתנו לא יכול לאבד אותה '' אמר ביל בשקט

''עדי כבר לא חייבת לי כלום, היא הבטיחה לי שהיא עדיין תאהב אותי שאני אחזור והיא עדיין אוהבת אותי, אני לא יכולתי לחייב אותה לא למצוא אחרים בזמן שאני אנני, גם לא חזרתי הרבה זמן '' אמר מאט

''צודק..''אמר ביל, השניים באמת התחילו להבין דברים

''אני מוותר '' אמר מאט

''מה?'' שאלו כולם

''היא שלך..כאילו אם היא תרצה אחד מאיתנו בכלל אז היא תהיה שלך'' אמר מאט

''מה?!'' שאלו כולם, אפ'חד לא האמין שמאט וויתר עלייה

''לך אלייה ביל, תאהב אותה, אל תפגע בה, תדאג לה'' אמר מאט והשפיל את פניו, ביל חיבק אותו

''זה לא משנה את העובדה שאתה קוקסינל'' אמר מאט וביל צחק

''אימו'' אמר ביל ורץ למעלה..

עדי רצה לחדרה נסערת, לא לחדר של ביל וטום ולמרות שהייתה בגופו של ביל אלא לחדרה שלה ושל קאלי, היא נכנסה לחדרה עם הכרטיס שתמיד יש עלייה וזרקה את גופה על המיטה

הדפיקות בדלת לא איחרו לבוא

''אני לא כאן!'' צעקה עדי

''תפתחי לי'' היא שמעה את קולה, קולו של ביל

''תלך מכאן!אני לא רוצה לדבר עם אפ'חד ממכם'' צעקה עדי וקברה את ראשה בכרית

היא לא שמעה שום רעש מהצד השני של הדלת עד שהדלת נפתחה וביל הכניס את הכרטיס לכיס שלו

''עוף מכאן!!!!!'' צרחה עדי ושמה את השמיכה על פנייה

''אני מצטער...מאט מצטער..אנחנו מצטערים'' אמר ביל בשקט

''מאוחר מידי!'' אמרה עדי, ביל זיהה את הקול שלו שהוא בוכה

''סליחה..''אמר ביל והתיישב על המיטה שעדי שכבה בתוכה

''ביל תלך מכאן'' עדי מלמלה, הוא לא הבין למה היא הסתירה את פנייה, ביל ראה את עצמו הרבה פעמים בוכה, הוא מצא את עצמו במהלך החיים מסתגר הרבה פעמים ובוכה ואפילו ליד טום

''עדי מאט וויתר'' ביל אמר בשקט

''למה אתה מתכוון?'' עדי שאלה בשקט

''אני ומאט דיברנו כמו בני אדם, הוא וויתר עלייך בשבילי, הוא הבין שאת צריכה להיות איתי, אם תרצי אותי בכלל שוב'' ביל אמר, לא הייתה תגובה מעדי

''אני אוהב אותך'' ביל אמר וקם מהמיטה והלך כמה צעדים, הוא חזר בחזרה למיטה ונתן לעדי נשיקה איפה שלפי דעתו היה ראשה של עדי מתחת לשמיכה ויצא מהחדר

''עאאא'' עדי צרחה והעיפה את הכרית על הקיר ופרצה בבכי יותר חזק

''דידוש?'' עדי שמעה דפיקות על הדלת ואת שמה, זה היה קולו של גיאורג

''מה?'' עדי ניסתה להסתיר את העובדה שהיא בכתה

''את יכולה לפתוח לי את הדלת?'' גיאורג שאל

''אני רוצה להיות לבד..''אמרה עדי בקול רציני, מנסה לעשות הכל כדי להסתיר את הבכי

''בבקשה עדי..'' אמר גיאורג בשקט, עדי גררה את עצמה לדלת ופתחה אותה

''עדי..''גיאורג אמר בעצב ועדי חיבקה אותו חזק והמשיכה לבכות

''הם מפגרים אני יודע..'' אמר גיאורג

''הם עושים לי את המוות'' אמרה עדי ביללה

''את צריכה לבחור אחד מהם...אני חושב שהם כבר דיי עשו את הבחירה שלהם..את צריכה לחשוב על זה'' אמר גיאורג

''אני יחשוב בלילה..''אמרה עדי

''לא...עכשיו..לפני ההופעה..שתעלי להופעה בלב שקט אחרת אין סיכוי שההופעה תצליח'' אמר גיאורג ועדי נאנחה

''אני לא יודעת מה לבחור..'' אמרה עדי והתיישבה על המיטה

''תיראי..אני לא רוצה דווקא לטובתו אבל אני ויודע שאת וביל ממש מאוהבים אחד בשני, את לא הזכרת את מאט לעולם ולא היה ניראה כאילו את לא אוהבת את ביל ב100 אחוז זה היה ניראה כאילו הוא היחיד בלב שלך..ואז שמאט הגיע ישר הרגישו במתח, כולם, ואת פתאום נראת שונה, מבולבלת, אבל המבט שלך כלפיי ביל נישאר אותו מבט'' גיאורג אמר ועדי חשבה

''אני הבטחתי למאט לחכות לו..''אמרה עדי

''בדיוק כמו שאמרתי לך בחדר אוכל לגבי פאדג', אתם לא יכולתם לשלוט בעתיד, ומה שקרה קרה, עכשיו את עם ביל וסוף סוף דיויד אישר לכם להיות יחד, אתם מתחלפים בגופות, את לא חושבת שזה יותר מידי סימנים?'' שאל גיאורג וליטף את שיערה של עדי

''לא יודעת..''אמרה עדי

''אני לא יחליט בשבילך..אבל שתראי אותם תסתכלי עמוק עמוק לתוך ליבך ותראי מה את מרגישה אוקי?'' שאל גיאורג ועדי הנהנה

''בהצלחה, עכשיו בואי יש לך הופעה..תחשבי בדרך לשם..'' אמר גיאורג ועדי נאנחה

''ההופעה הזאת הולכת להיות כלכך גרועה '' אמרה עדי באנחה ויצאה מהחדר ביחד עם גיאורג ונגבה את עינייה

הם ירדו יחד ללובי, איך שמאט וביל ראו את עדי הם ישר התמקדו בה

''קדימה הופעה'' אמרה עדי

''עדי...''מאט ניגש אל עדי, היה שקט בלובי, כולם רצו לשמוע מה הולך לקרות, גיאורג לקח כמה צעדים מעדי ומאט

''ניפגש באולם מתיו, אני צריכה לחשוב'' עדי נופפה את מאט ויצאה מהמלון, השאר הלכו אחרייה ונכנסו לוואן של הלהקה, עדי הקפיצה את רגלה במהירות כל כך הרבה דברים עברו לה בראש הלחץ של ההופעה והבחירה של הלב באחד מהם, עדי התחרפנה

''הגענו'' אמר דיויד והחבורה ירדה מהוואן, המון מעריצות חיכו להם וישר שומרי הראש ניצמדו אלייהם, אפ'חד כמות כזאת כל בחורות לא נדבקה אל עדי, היא שמה משקפי שמש וניסתה ללכת כמה שיותר מהר, הם נכנסו לתוך האולם, המסדרון של המאחורי קלעים, הנשימה של עדי התחילה להיות כבדה, יותר ויותר לחץ, הזמן עבר, ההופעה התקרבה יותר ויותר, עדי מידי פעם הסתכלה על הקהל בזהירות

''היי את..'' ביל בא מאחורייה ונגע בגבה, עדי הסתובבה

''היי..'' היא אמרה בשקט

''מתרגשת?'' הוא שאל, הוא ידע מה ההרגשה לפני הופעה

''יותר לחוצה מאשר מתרגשת, יש לי כל כך הרבה דברים על הראש'' אמרה עדי 'אתה אחד מהם' עדי חשבה בראשה

''שתעלי על הבמה הכל יתרוקן לך, לא תצליחי לחשוב על שום דבר אחר חוץ מהשיר שאת אמורה לשיר'' אמר ביל

''תעצמי את עינייך'' ביל אמר ועדי עצמה את עינייה

''את על הבמה..המעריצים צורחים, מחכים שתפתחי את הפה שלך, הנשימה שלך נעצרת, המילים עומדות לך על קצה הלשון, הגיע החלק שבו את צריכה לפתוח את פיך ואת מוציאה את הצליל הראשון ואז השני והכל מתחבר לשיר אחד מדהים..''אמר ביל בלחש ודחף לעדי משהו ליד, עדי פתחה את עינייה וראתה צמיד כסוף וכבד

''זה צמיד שקיבלתי ממעריצות ברוסיה, אני עולה איתו לכל הופעה כמעט, אני מקווה שהוא יתן לך גם מזל'' ביל לחש בשקט לתוך אוזנה של עדי, היא הרגישה כל כך הרבה צמרמורות

''אני אוהב אותך..'' ביל לחש וחיבק אותה חזק

''גם אני אותך..'' אמרה עדי וביל נישק אותה על שפתייה, הצמרמורות בגופה הרגישו כמו בנשיקה במטבח ממש בתחילת הקשר שלהם, עכשיו היא הייתה בטוחה, ביל הוא האחד בשבילה

והוא יהיה איתה לנצח, היא בחרה בו, ליבה בחר בו

''הופעה קדימה '' גיאורג נאלץ להפריע להם

''ביל אחרי ההופעה אני אדבר עם מאט, אני אוהבת אותך, תמיד אהבתי אותך, איתך אני רוצה לבלות את ההמשך חיים שלי'' אמרה עדי במהירות וחיבקה את ביל

''אני שמח'' אמר ביל בחיוך ענקי

''קדימה!'' אמר גיאורג בחיוך ועדי רצה לבמה..

היא נעמדה ליד המדרגות, הקהל צרח, הפלייבק התחיל, עדי עלתה במדרגות ורצה אל הבמה.....

 

איך?

נכתב על ידי , 13/3/2010 21:02  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,723
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליטל כותבת סיפורי ט''ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליטל כותבת סיפורי ט''ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)