לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים קשים אבל מתגברים [=



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009


מה קורה אנשי האומה?

חזרתי אחרי החג ואני מוכנה ומזומנה.

אני הכי לא אוהבת את יום כיפור כי אסור זה אסור זה ואסור זה.......אז אולי נמות וזהו?

והכול כזה רועש מילדים מעצבנים שנוסעים ברחובות על אופניים!

גמאני נסעתי על אופניים בפול ווליום היה מזה כיף,חפיף

אה כן,וגם שלשום נראה לי:אני הולכת בכביש והיה ירוק ואז איזושהי אישה נוסעת לכיוון שלי ומסתכלת עליי בפנים כאלה כאילו עשיתי לה משהו.....מה זאת אשמתי שללחצת על הגז מוקדם מידי?איזה איזה בת זונה

עכשיו אני כבר בבית לעוד שבוע וחצי סבבה כזה.

שיואו אני מזה מתרגשת....אני נוסעת ביום ראשון 4.10.2009 להופעה של כמעט מלאכים......אני מזה מכורה,כול דבר שיש עליו כמעט מלאכים אני קונה......ומזמן כבר רציתי לנסוע להופעה שלהם כי אני מתה עליהם,וגם תוך כדי אחרי ההופעה אני אטייל שם בת"א ייאי לי.

מחר אני הולכת עם אהובותיי לסרט(חושבת שיהיה סבבה).....

 כמה שאני מכורה לכמעט מלאכים:(מחברות,פוסטרים):

 

 

 

 

 

 

 

 

המחברת שלי עליהם

הקדשתי מחברת שלמה.......

 

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2009 14:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



2,681

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני_אוהבת_אותך3\> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני_אוהבת_אותך3\> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)