לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים קשים אבל מתגברים [=



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009


חשבתי על זה המון,על זה שאני לבד

אולי זה הכי טוב עכשיו,לחשוב על מה שקרה!להעמיק בזה(עלק)

פשוט האהבה גורמת לבנאדם להרגיש מאושר,אבל ברגע אחד יכולים להרוס את הכול

את האהבה את הכול,את כול מה שהיה בן הזזוג

אז למה להרוס את הרגשות?להיות לבד?!

אולי זה מה שטוב בשבילי

 

נ.ב:גמר חתימה טובה,צום קל,מצטערת סורי על משהו רע שעשיתי



 

נכתב על ידי , 26/9/2009 15:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמונות חדשות!


                                              תמונות חדשות:פעם ראשונה שאני שמה[?!]                                

  

נכתב על ידי , 20/9/2009 14:55  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סליחה סליחה סליחה וסליחה?!


טוב אני יודעת שאני באה באיחור של יום אחד אבל אני רוצה להגיד במצב וסיטואציה זו שאני אומרת לכול מי שאי פעם פגעתי בו שאני ממש מצטערת.מכירים אנשים כאלה שלא משנה כמה תתחרטו על  מה שעשיתם להם ותגידו להם לפחות שבוע שלם סליחה הם לא ייסלחו בשביל הקטע,אני מכירה אחת כזאת......

כמה שלא אמרתי סליחה היא לא רצתה לסלוח,ואני שונאת אנשים כאלה...

לא משנה כמה אמרתי לה שאני מצטערת על מה שעשיתי לה היא אמרה:"לא,עשית לי דבר נורא"

וכשכול מה שעשיתי לה זה שאמרתי משהו לא במקום.זה עצבן אותי חבל על הזמן.

אמרתי לעצמי שאני אומרת לכולם סליחה סליחה סליחה וסליחה......LOL

אני אוהבת את כולכם ואני לא אפגע(בינתיים)איזה צחוקים איתכם!

נכתב על ידי , 20/9/2009 09:42  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




היי מה קורה לאנשי האומות.? P:

עכשיו רק התאמנתי והיה מזה קשה,50 שכיבות בטן,ו10 שכיבות שמיכה....אוי ואבוי לי ולמי שהמציא את הכאב הזה....

אני גם ככה עם כאב שרירים ועוד להתאמן.

לא משנה,היה בבצפר סבבה,הייתי במתמטיקה בכזאת באסה ללמוד את אותו חומר פעם נוספת אבל אני מרגישה חכמה כזאת...

אני יושבת ליד מאיה,היא תמיד אוהבת להציק לי (לא יודעת למה אבל זה גורם לה כיף),ואני עוזרת לה.

יש לנו מורה אחת שלא אנקוב בשמה שנראה לי שעברה ניתוח בגבות ועפעפיים.LOL

היה משעמם טילים בבצפר!

נ.ב:לבשתי היום סקיני גינס עם חולצה סגולה ואולסטאר,שיא האופנה ייהי האופנה!

 

  

 

נכתב על ידי , 16/9/2009 16:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חזרתי הבייתה מהמורה הפרטית!

היה סבבה,הפתעתי אותה עם הציון הזה 96 היא מזה הייתה שמחה.

עושה שיעורים כי לא הספקתי בצהריים........

המורה לאזרחות מענה אותנו. גם המורה לאנגלית....

אבל לא משנה,בשביל ללמוד טוב צריך להשקיע LOL

P:

יאללה הלכתי.......

תיכנסו תהנו יהיה כיף,

נכתב על ידי , 15/9/2009 19:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

2,681

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני_אוהבת_אותך3\> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני_אוהבת_אותך3\> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)