לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים קשים אבל מתגברים [=



Avatarכינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

שמחה+עצב??WTF.


היי לכול אנשי כדור"א או שחייזרים קוראים את הבלוג שלי LOL

אני לא מאמינה מה קרה,הפכתי להיות מתלמידה גרועה ל.........לא אפתח פה לשטן..

קיבלתי אתמול 96 במתמטיקה,הציון הכי גבוהה בכיתה(תקנאו כולם)

ואני לא מתביישת להשוויץ בזה.....

אני לא מאמינה מה קורה למדינה הזאת,כול יום קורה אסון אחר....

אתמול זה היה בחור שנדקר למוות על רקע של אפילו לא יודעת מה,,,

ואתמול ב-5 בערב קרה הנורא מכול והנורא שיכלה מדינת ישראל לחוות עכשיו:

בנו של אילן רמון,אסף רמון נספה בתאונת אימונים של מטוס קרבי....ואיבד את ההכרה בשלב מסוים ואיבד קשר

עם המגדל תצפית ונהרג.....

אומרים שזאת טעות אנוש..אבל הם היו צריכים לבדוק עם הכול תקין שם...שהוא לא יילך סתם כך לשווא...

אני לא יכולה לדמיין וכך גם אימא שלי שאיך באו אנשי חיל האוויר ובישרו לה את זה?איך אפשר לעשות את זה?

איך אפשר לאזור אומץ להגיד את ה-3 מילים האלה:בנך אסף מת?איך?

אני לא יכולה שלא להחזיק את הדמעות כי בלי זה אני לא אשחרר מזה..

אני משתתפת בצער הגדול שפקד את המדינה ואת אימו ומשפחתו של אסף ז"ל יהי זיכרו ברוך

נ.ב:אני יודעת שהוא לא מת לשווא!!!!!!!!

 זה מה שצריך להיות בעולם!

 

 

נכתב על ידי , 14/9/2009 15:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



געגוע אלייך


[!?]boy

i love you so much'and i canwt live withote you....pleas stop the pain

i cant stand it


בן[?!]

אני אוהבת אותך מאוד,אתה יקר לי

חבל שאיבדתי אותך ולא אוכל להחזיר את הגלגל אחורה....

אל תדבר אליי,עליי ועל כול מה שהיה בינינו......

אני לא יכולה לראות את הפנים שלך לעולםם.....

מה אתה חושב שרק אתה נפגעת בסיפור הזה?אני יודעת שאני אשמה אבל גמאני נפגעתי

אני לא עשויה מאבן

יש לי לב ברוך השם......

 

סורי אבל זה לא בשבילי הסיפור אהבה האסור הזה?

לא היית צריך להתאהב בי....כי עכשיו אני לא יכולה להפסיק לאהוב אותך    

                        

אני לא יכולה בלי המבט הזה שלך,פשוט לא יכולה!

אני פשוט צריכה את הקול שלך,

כי כול דבר שאני רואה אני נזכרת ישר בך,בנו,באהבה שהייתה לנו.....                                   

 

 

            

נכתב על ידי , 12/9/2009 20:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 







מתארגנת לא יודעת מה ללבוש.........

ללכת על חולצה חמודה עם שורטים\או שלבחור שמלה חמודה?

מה אני אעשה.?

איך אלך?אני לא רוצה לבייש את עצמי

LOL

אני בלחץ כי חשוב לי להיראות טוב........אני תמיד נראת טוב אחרי מאמצים....

טוב נראה לי אני אלך על חולצה ושורט

LESS IS MORE.......

 

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2009 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




בוקר טוב אנשים יקרים!


היום אני לא יודעת למה אבל אני לא הכי שמחה

והיום יש יומולדת לחברה שממש קרובה אליי כבר הרבה שנים

ולמרות הכול אני בדיכי

לא יודעת למה.....וככה זה כול בוקר.בבצפר כבר יותר טוב אבל אז זה מתחיל לרדת ולרדת

וגם הביטחון העצמי שלי.

מחר אני אדע עם אני בהקבצה א' או לא

ואני בלחץ מזה.....................

HELP
HELP!

 

 

נכתב על ידי , 12/9/2009 10:55  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




חזרתי אחרי שתיקה של הרבה זמן כי בכלל לא הייתי בארץ חצי מהזמן

ואני שמחה לחזור הבייתה.נכון כשאתם חוזרים מחול אתם מרגישים כאילו לא הייתם פה שנים?ככה אני הרגשתי.

שם אני הרגשתי מוזר כי הייתי צריכה לדבר שם רק רוסית (שם=אוקראינה).והרגשתי טוב כי זאת שפת האם שלי.

היה כיף כי ראיתי את כול המשפחה והיה ממש נחמד עם האחיינים המתוקים שלי.

אהבתי את החופשה שם ואהבתי את העובדה שטסתי סוף סוף לחו"ל אחרי 13 שנים של ישראל(OMG)

בדיוטי פרי היה מגניב אש,והמחירים שם היו ממש מטורפים.........

חשבתי שאקנה שם משהו אבל אחרי מחירים באלה התייאשתי.

הטיסה הייתת טובה ואפילו צילמתי את העננים.האוכל היה מעולה(בואנה אני מרגישה כמו מבקרת טיסות)

וזהו.היה מגניב אבל זה טוב שזה נגמר....

צריך לחזור למציאות וזה בצפר לימודים שיעורים וחברים LOL

טוב חברים חזרתי ואני שמחה לחזור.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 11/9/2009 19:09  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

2,681

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאני_אוהבת_אותך3\> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אני_אוהבת_אותך3\> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)