לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you call me and i not



כינוי: 

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

בית ספרIתמונותIשוקס חדש!


                                                  
אקיי אז ככה מחר בית ספר דווקא אני כבר רוצה לעשות משהו בחיי כאילו בחופש הייה כיף אבל מספיק כאילו כבר נמאס לא לעשות כלום בא לי כבר ללמוד לכתוב לקרוא וכול הדברים של בית ספר XD אין מה לעשות בישביל זה עשו בית ספר חח כדי שילדים יסבלו אבל לא משנה אני כבר בכיתה ו' אני מזה מתרגשת שאין לי מילים אני גם חוששת על החומר שהייה שם יש כמה ילדים שאומרים שבכיתה ו' מאוד מאוד קשה איזה פחד אלוהים באמת אבל לא משנה נתגבר!

                                     ******************************

עכשיו אני ישים טיפה תמונות שצילמתי אתמול מקווה שתאהבו:



                                         *********************************************************

עשיתי שוקס חדש כאילו בפעם הראישונה שלי עשיתי שוקס ודווקא ממש התחברתי זה מין בלוג כזה אבל צריך לשים בו כמה שיותר תמונות ולא עידכונים XD הנה הכתובת הישירה שלי לשם אז עם אתם נכנסים תירשמו ומי שכבר רשום אז שיגיב לי סבבוש?!

אז הנה הכתובת:

http://www.shox.co.il/app/index.php?do=registration&op=approve&pencr_id=cba831d4d22c0dc863534ca3c4d3d2cd

אוקיי אז תנסו להיכנס לשם ותהנו!

 

 

חובה להגיב על פוסט זה מי שמגיב מגניב מי שלא מגיב הוא מפגר!

נכתב על ידי , 31/8/2008 17:01  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היא חוזרת היום!




                                         

 


             
שלום לכולכם בטח אתם חושבים שאף אחד לא מגיב לי אז זה בגלל שהבלוג הקודם שלי נסגא אין מה לעשות אז החלטתי לעשות אותו בלוג חח אז העברתי משם את כול הקטעים אבל לא משנה בהמשך מקווה שתגיבו לא הבנתם בטח מי חוזרת היום אז הכלבה שלי חוזרת המאמי שלי היא הייתה במין "בית מלון כזה לכלבים" חח אני כבר מזה מתגעגעת כבר בא לי לראות איך היא תגיב חח אז ביקצור למי ששכח קוראים לה דיינה והנה כמה תמונות שלה:

 

 

זהו מקווה שאהבתם אותה ביוש חובה להגיב לכול מי שנכנס לפה ביי!

נכתב על ידי , 28/8/2008 17:29  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





ice princess הוא סרט ממש ממש יפה החלטתי היום קצת לדבר עליו בגלל שלפני כמה חודשיים אז החלטתי סתם לדבר עליו חח רציתי פעם לדבר על סרט XD טוב אז תהנו ביי!

 

אז ככה הייתה ילדה שאהבה מאוד להחליק על הקרח והיא רצתה להרשם לחוג שבו מחליקים על הקרח ויוצאים להופעות על הקרח היא ממש ממש ממש רצתה זאת אז היא אמרה לאמא שלה ובהתחלה אמא שלה לא ממש רצתה כי גם לא הייה להם ממש המון כסף הם היו קצת עניים כאלו אז לבסוף היא שכנעה את אמה והיא התחילה ללכת להחליק על הקרח לפעמים היא הייתה מתאמנת בחצר שלה כי הייה אז שלג והייה קרח בחצר ולפעמים הייתה מתאמנת בחוג שלה היא התחילה ממש ממש להחליק טוב על הקרח ואז היא טסה או נסעה להופעה שבה היא צריכה להופיעה והיא נורא נורא פחדה שתיפול או תעשה משהו לא בסדר כאשר הגיע לשם היא כמעט והתעלפה אבל המאמנת שלה אמרה שהכול הייה בסדר אבל מה שהייה זה שהמחלקיים שלה היו כבר קרועים ולא טובים אז המאמנת החליטה לתת את המחלקיים של ביתה שהבת שלה שנאה מאוד את הילדה ולא רצתה לדבר איתה והמחליקיים החדשים מחצו לה את הרגליים והיו טיפה קטנים עלייה היא רצתה באותו יום לפרוש אך בסופו של דבר היא הופיעה והייה לה ממש ממש כיף אחרי זה שנגמרה ההופעה שלה היא התחילה ללבוש נעליים בגדים נורמיליים והיא ראתה בחור על כזה מן טרקטור שמנקה את הקרח כדי שלא היו פגמים ואז ממבט ראישון היא התאהבה בו וכך הם התחילו לצאת לפעמים וזהו אני כבר לא כול כך זוכרת את הכול בגלל שראיתי את זה אלוהיים יודע מתי טוב זהו מקווה שאהבתם ביוש

 

 

נ"ב:חובה להגיב על פוסט זה מי שלא מגיב חבל ומי שמגיב אז הוא מלך לכול החיים ביוש!

נכתב על ידי , 28/8/2008 13:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עיצוב חדשש


       
שלום רב,

אני יודעת שאני כמעט וכול הזמן משנה עיצוב אבל עכשיו בידיוק חשבתי עם זה הבלוג שלי אז שגם הייה איך שאני אוהבת אותו ועם הצבעים שאני אוהבת אז החלטתי לשים את כול הצבעים שאני אוהבת ולשלב לדעתי זה יצא ממש ממש יפה מקווה שגם אתם אהבתם שילבתי בבלוג גם את לינדזי להון בגלל שהיא ממש יפה ואני גם התחלתי להיות מעריצה שלה חח וזהו מקווה שאהבתם את העיצוב עם כן תמשיכו כך עם לא אז תתגברו כי אין לכם סיבה לא לאוהב את זה אז יאללה מקווה שתגיבו כי מזה אתם בקושי מגיבים כאילו מה קרה אז תגיבו ורק תגובות טובות בייי

 

3> שרון

נכתב על ידי , 28/8/2008 13:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

345
הבלוג משוייך לקטגוריות: צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לKitty Love You אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Kitty Love You ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)