לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאן החיים יובילו אותי הפעם?


על חיים של נערה, שנמצאת ב4 חֶברות שונות, לפעמים מתמרנת בינהן, לפעמים הן נפגשות. הרבה דילמות, המון חוויות, קשיים אבל מעל הכל- אהבות. נערה שנמצאת גם בחוגי סיירות, גם פעילה בקהילות פנטזיה, גם פעילה חברתית בבית ספר וגם יש לה משפחה וחברים.

Avatarכינוי: 

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2009


נפש.

 

הדמעות כבר יוצאות מאליו

היאוש מאיים להשתלט,

אבל נפשי השניה תמיד תרתם

כדי לתת לשקט לצאת.

 

הגעגוע בלט נכנס לתוך כל נים

מחרפן כל רגע תמים

הנפש ההיא, תמיד אותה אחת

תביא בחזרה את הניגון הנעים.

 

אל תדאג נפשי, הכל יהיה בסדר.

אני פה בשבילך, אני יודעת שאתה שם.

אין דבר העומד בפני הרצון

ואיתך, אתה יודע, הכאב נעלם.

 

 

 

מעולם לא כתבתי שיר געגועים.

כנראה מעולם לא התגעגתי מספיק.

רק עוד ארבעה ימים נפשי.

רק עוד ארבעה ימים.

אני אוהבת אותך.

נכתב על ידי , 23/11/2009 20:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטעש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטעש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)