לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנששים :)


תקאו ותבינו 33>


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

9/2008

תשובות לשאלון השבועי


אילו סגנונות מוזיקה את אוהבת לשמוע?
מזרחית ואנגלית יעעני הכל

מהו סוג המוזיקה שאת שומעת הכי הרבה?
מזרחית ואנגלית חח

אילו להקות/זמרים בסגנון הזה את מעריצה?
שריףף? וג'ואנס בראדרס

מיהו הזמר האהוב עלייך ביותר??
גואנס בראדרס

מה את אוהבת בו?
הם חתיכים.ויש להם שיררים מהממים

איזה שיר שלו הוא האהוב עלייך?
sos

מה המסר של השיר הזה, לדעתך? האם את מסכימה איתו?
המסר של השיר הוא הצילו וכן אני נורא מסכימה איתו

האם יש לשיר הזה גם קליפ? אם כן, מה דעתך על הקליפ?
כןן יפפה :I

נכתב על ידי LOVE MY ^^ , 13/9/2008 21:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אנשים :) בלוג חדשש שווה תגובה


אז ככה אני אביב בת 12 [עוד מעט 13] מפ"ת

אני לא אתחיל לספר על עצמי או משו כזה.

אני רק אספר שאני לומדת בחטיבה יש לי אחות [ אולי ] מקסימה

וחברים [שלפעמים ] שמבינים אותי יש לי הליקס עגיל באף וחיים טובים

וגם זה לא .אני לא חושבת שהחיים שלי מושלמים רק בגלל שקנו לי

פלאפון [ ולא קנו לי ] או משהו חדש.יש אכזבות וככה החיים.כל אלו שאומרים לך יהיה בסדר אל תדאג

לא מתכוונים לזה יום אחד תשמע מישהו אומר עלייך הוא מותק וככה וככה

ויום אחר תשמע מישה אומר זזבל חרא בנזוונה וכל הקללות האלו.

ואם אתה צריך לסמוך על מישו זה רק על עצמך.

אתם בטח מבינים כבר על מה הבלוגגג....:]

אני לא באה לדכא או משו כזה אני לא אוהבת לדכא אנשים אני אוהבת לקפוץ

ולללצחוק ולעשות שטויות ולהצחיק את עצמי [ מוזר לא? ]. מישהו חושב שאני צודדקת?

 

תגייבו אנשששים

 

אוהבת'ככם

 

אביבעע^^המגניבעע

 

נכתב על ידי LOVE MY ^^ , 13/9/2008 20:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  LOVE MY ^^

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLOVE MY ^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LOVE MY ^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)