לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

c'est la vie


Tout ce qu'il faut, c'est l'amour

Avatarכינוי:  ) NoA (

בת: 28

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

Best vacation ever


שמעו שהחופש הזה פשוט אדיר !

חברים מסיבות שמש ים ובעיקרון כיף מתמשך של חודשיים ((:

התקלתי לעבודה חדשה בTEENK שהיא החברת פרסום לנוער הכי מגניבה שתתקלו בה 

תמיד יודעים מראש על המסיבות והמבצעים הכי שווים שיש, ולא לדבר על התגמולים ;)

 

שווה לא ? ;)


בחופש הייתי שבוע בראשל"צ ובשבוע הזה ראיתי הרבה סרטים בסינימה סיטי (כי בתאכלס מה כבר יש לעשות בראשון??!)

מתוך אולי כל הסרטים שראיתי הסרט המוצלח ביותר היה "חצות בפריז" של וודי אלן, זה סרט פשוט מעולה !

יש כאלה שאומנם רוב הסיכויים לא יואהבו את הסרט ויחשיבו אותו סרט של צפונים אבל אני נשאבתי לסרט הזה, הוא היה כ"כ טוב.

הסרט החזיר לי את הגעגועים שהיו לי לפריז, ואני פשוט מחכה בקוצר רוח כבר לאוקטובר רק בשביל לחזור לשם כבר !

זה מהמקומות שלא משנה כמה זמן תהיה שם זה אף פעם לא יהיה מספיק. זה תרבות. ואני גם דיי מתגעגעת לסבתא (שגרה שם) 




יודעים מי לקח חלק גדול בלעשות את החופש הזה מדהים? קוקה קולה !

ומי שלא שמע על הפעילויות של קוקה קולה, הפסיד, ובגדול!

אני ספציפית הייתי בסופרלד, בממדיון, בלילה בסינימה סיטי עד 5 בבוקר וכמובן מסאמר לאב

קוקה קולה סאמר לאב הייתה אחת החוויות, מלא הופעות עד אור הבוקר בחוץ ניצנים

כל כך הרבה כיף, היו שם אנשים כל כך נחמדים וחלק גם טיפה מוזרים><



החופש עוד לא נגמר !

נשאר עוד את הביקור של אחותי בארץ מלונדון מה שכולל יום כיף שבוע יום הולדת ;)

יום הנוער של העיר (עומר אדם, הידד), השקת עבודה של ד"ר פישר, הוילה של מקופלת, הופעות סיום קיץ,

וכמובן יום הולדת, ואז בית ספר, אז צריך לנסות לנצל את הזמן כמה שיותר,
אז לכל מי שהיה כוח והגיע עד לשלב הזה של קריאה שיהיה המשך חופש מעולה !! D;

נכתב על ידי ) NoA ( , 23/8/2011 23:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





6,449
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל) NoA ( אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ) NoA ( ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)