לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

היייD=


אני דולס..................D=


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2008

אני דולס.............D=


 

D=

כן , ככה אני רוצה שתקראו לי .

נכון , זה לא השם שלי, אבל....

זה שם חיבהD=

קיצר...

אם לא הבנתם,אני לא רוצה לחשוף את שמי האמיתי.

אז כמו שאמרתי,תקראו לי דולס.

אני קצת... איך לומר... לא שפויה? משוגעת? סתומה?

תבחרו אתם!

אבל , היי , אל תדאגו.. אני קצת מוזרה בהתחלה, ואנשים לא מבינים מה נפל עליהם,אבל בסוף הם מתרגלים אלי[=

אני אוהבת לישון (ZzZz)

ולאכול(...... יאמ.. )

ולחפור לאנשים (עד שזה מגיע למצב שהם מתחרפנים יחד איתי D=)

אני בנאדם אופטימי(כן,חוץ מזה שאני עושה טובה שאני חיה D=)

אהה,ויש לי יציאות(ממש לא קשורות,אז כשזה קורה?עשו טובה.. פשוט זרמו D=)

אני אוהבת בנים (סוג של סטייה , תתרגלו)

שונאת ללמוד(דה!)

דלוקה על המורה להיסטוריה(שנתן לי עונש, החתיך. L)

אין לי אחים (נענעבננה אותי בחרו ,אתכם סתם נתקעו........ המבין יביןD=)

יש לי חתול (קוראים לו קינדר... יותר דומה לגארפילד........ נתגבר)

לא חייה בלי פלאפון (.......)

אוהבים קולה?

(כי אני לא,איכס.)

ולסיכום...

אני דולס...........D=

נכתב על ידי , 15/9/2008 20:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

גיל: 90

ICQ: 7 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^^דולס^^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^^דולס^^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)