לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיוכים של אנונימית


שתיקה בין המשפטים.

Avatarכינוי:  Hazel Eye.





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

אחרון.


מילים אחרונות בהחלט.
כל כך הרבה השתנה.
נסחפתי לריקוד מטורף.
שיקרתי לעצמי כדי לשכוח. מחקתי, עם הידיים, זכוכיות מאובקות.
לעולם לא אשכח אותך, לעולם. אם אתה קורא זאת אתה בטח תבין שבך מדובר.
אתה-שלמות אלוהית. אתה אכזר, זעמך אינו יודע גבולות.
אני מעריצה אותך. אני מפחדת ממך כל כך.
עד מתי אמשיך לחפש אותך ברחובות?

הגעתי למצב של הבנה עם כל המעגלים האלה. אני יודעת מה אני צריכה לעשות.
אין בי קול. לאן נעלמה הסרעפת?
עייפות, עייפות מתמדת.
רצון לשמור בסוד אך לפרוץ החוצה כמו ציפור אחוזת דיבוק.
בניתי לעצמי מסגרת ל50 השנים הבאות.
הבריחה הגדולה תתרחש בקרוב, אם אמא אווזה תאפשר.

אני רוצה לצייר כובען מטורף.
חלומות שחוזרים על עצמם שבועות.
האם אאבד את עצמי בתוך הרצון להישמר מפני סכנה?
גלויה. ערומה. אנושית.

תנעלי את שערייך.
לנצח.




נכתב על ידי Hazel Eye. , 13/10/2009 19:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,048
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHazel Eye. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hazel Eye. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)