לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Smiley.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2011

קורא לה אלה.


לא יוצאת לי מהראש. 

כל הזמן המחשבות נודדות אליה. על דברים שהיינו עושות, דברים שהיא אמרה. מה היא הייתה חושבת.

איך שהיא משפיעה על כל צעד שלי בלי לדעת בכלל.

חבל שאני לא יכולה פשוט להתקשר אליה כמו פעם. חבל שאני ככ טוטאלית.

היא נהדרת. אבל הגיע הזמן למשהו אמיתי. משהו בוגר.

בא לי קצת להיות הילדה הקטנה..

 

נכתב על ידי Smiley. , 19/8/2011 03:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אבל את, רוצה לנסוע לטבריה. בלעדיי ?


ואו. אני לא יודעת אפילו איך להתחיל לרשום את מה שעובר לי בראש.

איך מוציאים את כל זה החוצה.

איך נותנים לזה להפוך ממחשבות למציאות.

היא אומרת לי לא לתת לזה אף פעם להפוך לאמיתי. כי ככה אני לא אוכל לצאת מזה.

אבל אולי אני לא רוצה לצאת מזה. לא נכנסתי בכלל.

ואני רוצה להיכנס. לנסות. לראות מה זה בכלל.

אולי אני אגלה שאני טועה. ושזה בכלל לא מתאים לי.

אבל איך אני אדע אם אני לא אכנס ? ואיך נכנסים בכלל ?

מאיפה אני אמורה להשיג את האומץ ולדבר על זה בכלל ? להגיד את זה בקול ?

אני אוהבת בנות. 

 

הרגשה משונה.

 

נכתב על ידי Smiley. , 18/8/2011 00:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





174

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSmiley. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Smiley. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)