לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nothing's gonna change my world


מומלץ לקרוא את הבלוג באיזושהי רזולוציה, באספלורר- כי בפיירפוקס זה נראה כמו קקי.

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2011

טוב, אז החלטתי להמשיך לעדכן אחרי... שלושתאלפים שנה. או משהו.


חמודים וחמודות
(הכוונה כמובן ללידורי וטבטי העתידיים שיסתכלו על הפוסט הזה עוד כמה חודשים/שנים ויצחקו בדיוק כמו שהם עושים עכשיו על פוסטים ישנים אבל זה כבר פאסה)
צריך לרענן קצת את הבלוג הזה
הוא מעלה אבק
וחבל, הוא קצת יפה
רק קצת
אבל ממש טיפה
טיפטיפונת
הנה
ככה
ראיתם?
לא?
בטח שכן
זה פשוט ממש קצת אז לא שמתם לב.
אז מה... טבטי ולידורי העתידיים שואלים את עצמם מה קורה עכשיו בחיי?
לא?
לא נורא.
אז... טבטוש כמו שאתה בטח זוכר- היום היינו אמורים לנסוע לחייייייפה
אבל לא
למה?
ככה!
ואתמול הייתה הפרידה מהפיתה
והיה משמין
וכמעט הלכנו לקבל גלידה בחינם
את זה אתה זוכר?
אה?
אה?
כן, אתה בטח זוכר כמה היינו עצובים.
"גלידה בחינם#!@#@!$@! אהעהעהאעההאהעא"
ואז חזרנו לקמפוס... וביקשו מאיתנו לנקות  עצוב
זה לא היה יפה.
אז ברחנו!
"מלי$@!#$#@$! הם בורחיםםםםםםםםם@#@!%@##!@#$"
כןכן, זה היה מצחיק.
אז מה עוד?
בואו נדבר עם עוד אנשים עתידיים!
אבייייייייייייייייב!!!!
מה ניש איתך יא מהמם?
האם אתה עדיין נמוך?
כן?
חבל.
אמאלה נעלמה לי השרשרת
אה הנה היא
טוב אז מה ככה
נפגשנו בסוף?
כן?
שבוע אחרי זה?
אז למה בכית כל כך הרבה?
טוב יש לציין שבין השורה הקודמת לבין השורה הזאת חלפו ימים מספר (שלושה), והיום יום שני.
ליל סדר יאיייייי
אז אהמממ
נועם המהמם חזר לו מהגיבוש טיס, אחרי שבוע שלא ראיתי ודיברתי איתו- הוא בא לישון אצלי D:
טוב
בסדר
נכון
זה
לא מעניין אף אחד חוץ מאותי
סליחה טבטי
סליחה אביב
סליחה עוד מישהו שאולי קורא כאן
אבל באמת שהיה כיףףףףףףף
טוב 
בסדר
בסדר@!$@!#!
אז הייתי היום בעבודה
כן, זה מעניין- נכון?
חביב גם היה
אז
כאילו
הוא היה עם בנצי
ואני הייתי עם אבא
(קדימה- לשאול אותי עכשיו מי זה זה בנצי.
כן, אני אענה במסנג'ר. לא פה. לא פה#@!@!$#$#@)
עשיתי 225 שקלים
כעת יש לי 380 כזה
אתם יודעים למה?@!@
כי אני חברה מהממת וקניתי לנועם ואן גוך בשווי 180 שקלים כשהוא חזר מהגיבוש
בסדר
סליחה%$#@!
אז... מה עוד היה
טבטי!
שכחתי אצלך את האוזניות שלי ביום רביעי!
כבר החזרת לי אותן?
לא!
למה?@!$!
כי אתה מפקיר#@!
‰- מה זה אמור להיות?
איכס תראו איזה מכוער זה יצא
כזה
אדום
וצהוב
ואיכ.
טוב קיצררררררר
אני צריכה להתקלח
אני אעשה את זה?
נהא.
מה אני אקנה עם השלומשאות שקל שיש לי?
אה?
אה?
אה?
אה?
אה?
לא?
טוב.
im in love and its such sunny day#!@@!
good day sunshineeeee X3
 טרלהלהה
שיריייייייםםםםםםם יאאאאאאאפים#@!
שיייייייייייירייייייייים יאאאאאאאאפים#@!#!
שיייייירייייייייייייייםםםםםםם יאאאאפייייםםםם
מהתחלה!
נהא
נעביר!
מה זה?
אה, זה מסוויני טוד
(הערה ללידורי, שכנראה תהיה מממממש מסוקרנת איזה שיר זה היה- הקטע של התחרות בין סוויני לבוראט... שהוא מתלהב מעצמו ואז סוויני מנצח כי הוא ג'וני דפ בתחפושת וג'וני דפ מושלם)
טוב משעמם פה
אה!
יש לי דוש חדש !
לפני איזה שבוע קנינו דוש חדש ועדיין לא סיימתי להתלהב ממנו.
אז אני אלך להתקלח.
אה, אנחנו גם באמצע שיפוץ (לקראת סיום, אבל שיהיה.)
יאללללללה ביי.
     
     
     
נכתב על ידי , 18/4/2011 19:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,222

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLidorH אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LidorH ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)