לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My weird life :)


החיים שלי ושל הג'ונאסים :P

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2008

וטוב טוב טוב לי על הלב (:


       

קרדיט

איזה ימים טובייייייייים

פשוט טוב לי

האחים ג'ונאס קיבלו פרס ב-AMA וקמתי בשביל ליראות אותם בלייב ב3 בבוקר היה שווה

אלה אמרה לי שהם היו אורחי הכבוד של הערב כי זאת הייתה הקטגוריה היחידה שהיה צריך להצביע לה..

כניראה עד שיגיעו הציונים באנגלית/מטמתיקה..

הכרתי ילדה מדהימה דרך הפורום של האחים ג'ונאס וקוראים לה ליאל.

שיחה אחת שלנו במסן (הייתי מסטולה לגמרי)



קניתי כאפיה!!!

ומי שמכיר אותי יודע כמה זמן רציתי אותה היא כחול עם שחור..

 

לפני יומיים הגעתי למסקנה : Niley 4 ever, Nelena What ever



מיילי וניק 3>

 

התחלתי לשמוע את המוזיקה של מקפליי

ואלה לא להרוג אותי שאני שומעת אותם..

תמונה שלהם [תעבירו את העכבר על התמונה יהיה הסבר]:
מימין לשמאל:דאגי ,דני ,הארי וטום.
כמה שירים שלהם:

Obviously

 I'll Be Ok

5 Colours in her Hair


טוב עד לפה דניאל

תמונה שלי עם הכאפיה (:



נכתב על ידי , 24/11/2008 15:17  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון..


השבוע עבר לי מעולה וגם שבוע שעבר..

קיבלתי 90 בהיסטוריה 80 באנגלית והמבחן הערבית היה לי ממש סבבה..

נעבור לנושא שיותר חביב עלי בגדים..

קניתי בגדים סוף סוף , עופרי עדה לזה.

ספירת מלאי:

ג'ינס מTNT לבצפר

ג'ינס מקסטרו ליציאות ואירועים

שרוולון אפור כהה מTNT מעטפת שניסגר מאחורה ומקדימה

3 גופיות סבא ירוק לבן ושחור

וחולצה אדומה מTNT

זהו וזה עוד לא ניגמר צריך נעליים ועוד ג'ינס אחד וחולצות .

 

ראיתי את הספר של קאמפ רוק והוא עלוב חוץ מהתמונות והוא עולה פאקינג 80 שקל!

בישביל ספר שאני יכולה לגמור בשעה לשלם 80 שקל!

נו טוב נקנה בכל זאת..

 

 

איזה תמונה חמודה יש לניק בצד ומי שאומר שלא שיהיה לו בכיף.

 

יש תמונה חדשה שלי ושל רז המהממת אני יצאתי זוועיה לא להיתייחס.. [רז היא הבלונדה]

 

איכות של מצלמת פלא סורי..

 

טוב אז עד לפה

 

והמשך שבוע טוב

נכתב על ידי , 5/11/2008 22:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,004
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYou Just Dont know it אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על You Just Dont know it ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)